7 day tweet volume :
The best David ever😂🤣🤣, lawak bodo hahahahaha pic.twitter.com/oYcUIcN81Q
+3
This my friend, is why girls do 2 hours of grocery shopping.
Refill is more expensive than the bottle one. pic.twitter.com/TamgS7Kbkh
Terkini. 25 Okt. Kes baharu #COVID19 hari ini 823 - semuanya kes tempatan.

Sabah masih tertinggi (533), diikuti negeri lain antaranya PP (97), Selangor (88), Labuan (26), N.Sembilan (22), Johor (15).

579 pesakit sembuh dan discaj, 9 kluster baharu dan 8 lagi kematian.
Jika ada niat untuk tidak menjaga bayi baru lahir kerana ekonomi sekarang (atau apa jua sebab) boleh Google "Lokasi Baby Hatch" ya 🙂

Jangan tinggalkan bayi di tempat awam kerana bahaya anjing liar, pedofilia, pedagang organ atau sindiket peminta sedekah.

-Rakyat Prihatin- pic.twitter.com/nwdbiGevqV
+1
  • The best David ever😂🤣🤣, lawak bodo hahahahaha
    @SinnedSausage
  • Jika ada niat untuk tidak menjaga bayi baru lahir kerana ekonomi sekarang (atau apa jua sebab) boleh Google "Lokasi Baby Hatch" ya 🙂 Jangan tinggalkan bayi di tempat awam kerana bahaya anjing liar, pedofilia, pedagang organ atau sindiket peminta sedekah. -Rakyat Prihatin-
    @hazemanhuzir
  • here my soft & chewy brookies (brownies + cookies) recipe! 🍫
    @nahlahrsl
  • Aku boleh diam lagi apa berlaku pasal politik, pasal rebut kuasa ke, rebut duit ke, tapi aku tk boleh diam bila tgk pakcik ni sebut "Kami tiada makanan tuan, sebab tu kami perlu ke laut, kalau ada bantuan makanan, kami tk turun laut. Kami akan ikut dan patuh undang2 PKPD..." 🙏🏻
    @RazinKhaliqHadi
  • [TERKINI] "Tiada keperluan untuk isytihar darurat, semua ahli politik perlu berhentikan segera bermain politik" - Titah YDP Agong #PolitikMalaysia #HapusCOVID19
    @501Awani
    GIF
  • KENYATAAN MEDIA ISTANA NEGARA
    @MKNJPM
  • Tu bukan kucing woi 😭
    @WahyuYordan
  • Orang ramai yang mahu menyumbang bagi meringankan beban keluarga ini bolehlah melalui akaun Bank Simpanan Nasional (BSN) 05104-29-00017229- 1 (Siti Kholijah Ibrahim) atau menghubunginya di talian 013 6907446.
    @fedtriyahya
  • Tersedak aku. Maleh nak rt sebab jauh sangat. Screenshot & tweet balik.
    @hanifjamals
  • In the end, everyone will leave. No one will last forever .
    @kid67_
  • My student wants to change partners for his assignment. Tell me how to answer this? 🤦‍♂️
    @3DdR3N
  • How scammers steal your personal information
    @anthraxxxx
  • INFO PENTING !!!!!! Video ini menunjukkan bagaimana mudahnya informasi dan data kita dicuri scammers atau hackers. Pastikan anda berhati2 bila update media sosial masing2. Anda CERMAT, anda SELAMAT.
    @AmanSha33679804
  • Orang bajau laut sampai kena kejar bot polis marine untuk minta makanan. Kesiannyaa. Tengok muka pakcik tu lepas dapat bantuan muka dia senyum keseronokan hmmm nak nangis.
    @AishahhAlias
  • Nak minta tolong RT untuk rezeki saya yang baru lepas kehilangan punca pendapatan semasa pkp ni. Saya ada jual sushi RM1. Lokasi gerai saya depan tesco semenyih, selangor. Buka dari jam 1pm sampai sushi habis. Terima kasih yang sudi bantu saya 😢
    @themohdafiq
  • Kesan kahwin muda, mak perangai entah apa² sebab x puas enjoy zaman muda, lepas tu biar anak jadi bimbo tiktok. Lepas tu brag kahwin muda sebab katanya boleh main tiktok dengan anak, dan nampak macam adik beradik. Soooo shallow.
    @IniAlannn
  • Adele singing Rolling in the deep, Hello, Someone like you and When We Were Young is easily one of the greatest things to come from 2020.
    @chuuzus
  • Status Terkini COVID-19 Di Malaysia, 25 Okt 2020 Kes sembuh=579 Jumlah kes sembuh=17,134 kes Kes baharu positif=823 (kes import=0, kes tempatan=823) Jumlah positif=26,565 kes Kes kematian=8 Jumlah kes kematian=229 kes Kes dirawat di ICU=99 kes Bantuan Alat Pernafasan=30 kes
    @KKMPutrajaya
  • ☺️💖
    @Neelofa
  • @mynocontext
  • Live update from rnr tapah. This guys tido dari 2am smlm smpai skrng tk sedar. Bomba datang untuk rescue.
    @HsnlHadi
  • @InjangNation
    @hazwanboi
  • Tiada keperluan buat masa ini untuk isytihar darurat di negara ini - Yang di-Pertuan Agong
    @bernamadotcom
  • Dah lama ka Mydin buat macam ni? 🤨 Petang tadi kan, teman maa beli barang dekat Mydin. Dah habis beli barang, macam biasa lah beratur nak bayar.
    @NajwaAljarumi
  • “My principles are more important than the money or my title.” - Muhammad Ali "I don't fight for the money. I fight for my legacy. I fight for my people." - Khabib Nurmagomedov
    @TweetAtok
  • Di dalam situasi hari ini apa yang paling penting adalah kebajikan rakyat harus sentiasa diutamakan dan pemulihan ekonomi dapat terus bergerak dengan lancar. Doa dan harapan saya adalah Kestabilan. Semoga ALLAH sentiasa memberkati Raja-Raja Melayu. facebook.com/20835658252941…
    @HRHJohorII