7 day tweet volume :
kesian tidur kena kacau pic.twitter.com/66zgTOrwVz
Potong gaji menteri beli tilam frontliners? Ok dak? pic.twitter.com/IKvmqO6Nm7
+3
Dia sebenarnya macam ni. Benda tak patut cakap, jangan cakap. Kalau lapar, makan. Kalau bodoh, sekolah.
  • kesian tidur kena kacau
    @Az_uhair
  • Potong gaji menteri beli tilam frontliners? Ok dak?
    @InjangNation
  • don’t stay silent !
    @zahraabharooch3
  • What say you, Malaysians?
    @normsaid
  • Kedaulatan Undang Undang di Malaysia
    @datukhensem
  • Amboi... Pandainya berpantun! anak siapa ni, bijak betul 😍. Part last x boleh tahan 😂
    @remy_ishak
  • Her name is Raya. #DisneyRaya, coming to GSC March 2021.
    @GSCinemas
  • Walaupun WFH, bayaran gaji adalah seperti biasa dan majikan tidak boleh memaksa atau mengarahkan pekerja untuk menggunakan AL atau cuti tanpa gaji ☝🏼
    @myksm
  • Semua yang belajar math pasti tahu kepuasan guna hashtag ni lepas settle satu soalan. Kalau jawapan salah pun confident je betul 😂
    @TweetAtok
  • RT if you baby lover 🥺
    @kid67_
  • Salam warga twitter. Minta tolong sebarkan kalau ada sesiapa kenal lelaki atas motor ni dan kereta hitam AKC 7262 mohon call polis. Motor putih tu motor abang saya. Dorang curi 😭 Date: 20 Oktober 2020 Time: ard 6.30pm Motor: NAZA BLADE 250 Loc: Hulu Langat/ Cheras Gambar cctv
    @raraidid
  • Wehhhhh!!! Dia nak bergurau ja, sekali memang betul² hantar barang dekat Rossa!! Bestnyaaa!! Hahahahahahahahaaha Ku menangisssssssss!!!
    @IniAlannn
  • The story so far...
    @PhuttzLee
  • Buang anak dekat laut macam buang sampah. Hilang rasa sayang, hilang rasa ihsan. Anak baru je 3 tahun sorang lagi setahun 💔
    @nughulatigha
  • @redzuanNewsMPB
    @AmirYNWA
  • Orang gadai nyawa keluar rumah cari rezeki ni tak kelakar pakcik
    @niknazmi
  • Kes dekat Central i-City shah alam guys! Ambil langkah berjaga-jaga
    @khaiartzfar
  • Pemilik akaun You Tube 'Defence Military' telah dikesan menyebarkan berita PALSU bertajuk "Philippine Ready to W4r with Malaysia : Philippines Sends 5000 Troops to Sabah Fight Malaysian Troops" pada 3 Okt 20. Rakyat Malaysia diminta bersama menyekat penularan berita palsu ini.
    @MarkasATM
  • Bagi sebarang pertanyaan berkaitan MITI seperti operasi sektor ekonomi atau amalan BDR/WFH sila hubungi talian hotline MITI, maklumat seperti di grafik. #KekalTenang #BDR #WFH #BarisanHadapanEkonomi @AzminAli @limbanhong @lokmanhakim_ali
    @MITIMalaysia
  • twitter.com/SPRMMalaysia/s…
    @flux_z
    GIF
 
Register for Trendsmap Access
Login via Twitter to start your free trial now

Don't have a Twitter account? You can also register via Facebook

* Analytics, alert and visualisation tools require additional authorisation
Existing users can login

Our trial allows access to only the 8 hour timeframe for this page.

A Trendsmap Plus subscription provides full access to all available timeframes

Signup Now