7 day tweet volume :
RT jika anda tak termasuk dalam yang gelabah tu
"Bro bilik mandi kat mana"

"Dalam almari"

"Sumpah tak lawaklah gila" pic.twitter.com/1VgQCqdWin
+1
Wife angry! Wife make noise! ๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚ pic.twitter.com/8r72gcU5IV
+3
  • "Bro bilik mandi kat mana" "Dalam almari" "Sumpah tak lawaklah gila"
    @TweetAtok
  • @videoschapados
  • Wife angry! Wife make noise! ๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚
    @hvziqyusoff
  • @hanifjamals
  • @hanifjamals
  • Ada betulnya juga kata-kata hikmah ini ๐Ÿ‘‡๐Ÿป ๐Ÿ˜…
    @fahmirusliMFR
  • Saya sayang awak. Awak baik sangat. Saya bersyukur sangat dapat kenal dengan awak, even sekejap. Terima kasih jadi peneman saya untuk 6bulan ni. Semoga awak tenang dekat sana. Tunggu sayaโค๏ธ
    @s41sy4h
  • 1 malaysia gelabah
    @muhmmdsuhaimi_
  • Rumah Sungai Bonda Rozita, jauh dari kesibukan kota, udara segar & mesea alam. Korang kene datang.
    @TaufiqYves
  • Terkini #COVID19Malaysia 14 Ogos Kes sembuh= 7 Jumlah kes sembuh= 8,828 Kes positif= 20 (kes import=7, kes tempatan=13) Jumlah positif= 9,149 Kes kematian=0 Jumlah kes kematian= 125 Kes dirawat di ICU= 4 Bantuan Alat Pernafasan= 1
    @KKMPutrajaya
  • She love you so much broโค๏ธโค๏ธ
    @AkuTweetFakta
  • akan ku terima kesannya, agar setiap detik menjadi pengajaran selamanya.
    @mathsanova
  • @jalalmisai68
  • JOB VACANCY in NESTLE Nak template baru? Rm20 je free 14 template designs .. Service complete resume + 14 free template designs hanya rm60. Ws me now! wa.me/60183724421 For more info/to apply click here nestle.com.my/jobs/search-joโ€ฆ
    @KakakResume
  • resume murah je guys. jom update resume Nak template baru? Rm20 je free 14 template designs (set A) Service complete resume + 14 free template designs hanya rm60. (set B) Ws me now! wa.me/60179646034
    @KakakResume
  • Welcome in Kortrijk, Luqman! ๐Ÿ˜ ๐Ÿ”ดโšช #WelcomeLuqman
    @kvkofficieel
  • This Tealive at bandar mahkota cheras has some unique interior compared to others Tealive i have been to.
    @zhantafa
  • Hi everyone, my favourite nephew Muhd Firman Ramadhan currently in hospital for operation because jantung dia berlubang. Saya dgn merendah diri berharap ada yg dpt menyumbangkan. RM1 seorang pun dah kira bersyukur. Kalau anda dapat rt dan sharekan pun saya dah bersyukur.
    @iqramtuah
  • Tak reti nak pose?boleh guna style ni
    @fpboss_
  • I wanna go! Kat Kuantan jeee
    @arifeddy12
  • "Siapa dah jadi PM,angkat tangan!"
    @aimandvniel
  • Bayangkan tengah stress balik rumah tetiba ada anak kucing gigit-gigit jari kita. Hilang stress.
    @cattitudescrvs
  • joke of the year
    @balqishsbi
  • NAK KIAMAT DAH RASANYA. ๐Ÿ˜ญ
    @jalalmisai68
  • Nak tahu bagaimana rindunya aksi bolasepak pasukan Nismilan? Tanya brader ni yang panjat pokok malam tadi. Real 2020 panjat pokok nak tengok bola! Gila!
    @UltraJangMag
  • @hanifjamals
 
Register for Trendsmap Access
Login via Twitter to start your free trial now

Don't have a Twitter account? You can also register via Facebook

* Analytics, alert and visualisation tools require additional authorisation
Existing users can login

Our trial allows access to only the 8 hour timeframe for this page.

A Trendsmap Plus subscription provides full access to all available timeframes

Signup Now