If you’re using your student loan to buy this,you're stupid.
Tengok ni semalm anak buah aku menggatal dengan tunang aku. Pantang tinggal hp sekejap. Laju buat kerja. And she’s only 5 wei 😒 pic.twitter.com/6w2MTdyKZL
Please. Kecilkan your circle. Jangan berkawan dengan orang yang suka downkan kau. Suka ambil kesempatan ke atas diri kau. Jangan jaga hati dia sampai diri kau dibodohkan.
  • indonesia's flying fox @OnlyInINDONESIA
    @ahongpleong
  • Tengok ni semalm anak buah aku menggatal dengan tunang aku. Pantang tinggal hp sekejap. Laju buat kerja. And she’s only 5 wei 😒
    @nratikh7
  • So a few months back, I was thinking of what to build / invent, in conjunction with Hari Malaysia (Tomorrow, 16/9), & I kept thinking of what Malaysians love...& then I discovered the ideal project.. So I decided to turn our legendary car, the Myvi, into "somewhat" of a Tesla
    @roshenmaghhan
  • Ibu mungkin lupa anaknya takde siapa nak pilih pun 🙂
    @eelazul
  • Beza ketamadunan anjing dengan kucing
    @bujibu_chempel
  • My daughter and I doing our part to blow the haze back to Indonesia
    @ijaicool
  • "I'm not a clingy type girlfriend." 2 months later : 📽 : pokeypotpie
    @ulat_bulu_bulu
  • pergi sungai nk makan ayam, ayam berenang HAHAHAHA
    @aimnhkmi_
  • Semasa melihat gambar ini, apa yang terlintas di kepala korang? Gambar adik beradik? Namun, gambar ni kalau tengok lama lama, korang akan nampak benda pelik. Seolah olah salah seorang daripada mereka ni macam patung. Ini sebenarnya adalah gambar adik/kakak dengan si mati.
    @ammardathinker
  • Sia sia je kena pijak
    @cringemalaysian
  • *✌️✌️
    @WatfordFC
  • Not today Smokey, not today
    @ASRomaEN
  • Walau apa jua cabaran 🤟🏻
    @bujibu_chempel
  • The only sheikh i’m very fond of
    @humbleakh1
  • Lihatlah keriput di dahi dan pipiku pertanda aku sudah tua sekali, mengapa aku belum juga mendapat hidayah dari Allah mengapa aku masih sering berbuat dosa....mengapa?
    @Mbalono1
  • Share this bia semua perempuan tahu🤗
    @meowjxm
  • Mintak tolong doakan kawan aku, zarif excident motor masa otw balik ke kampus dari pekan. Motor dia hilang kawalan terus rempuh divider jalan, helmet pecah. Kemungkinan kalau dia sedar, dia tak ingat kitorang. Mohon selit nama zarif dalam doa korang.
    @iman_iskandarr
  • "singgah guardian kejap tau nak beli tisu muka" selalunya aku akan ikut, tapi di sebabkan nak beli tisu muka je aku tunggu je lah dalam kereta. tunggu punya tunggu, aku dah rasa tak sedap hati. aku cari lah dia kat dalam guardian. alhamdulillah aku jumpa dia tengah cari tisu.
    @akustikajalanan
  • Arsenal defending
    @TrollFootball
 
Get Full Access Now
Login via Twitter to start your free trial now

Don't have a Twitter account? You can also register via Facebook or Instagram

Existing users can login

Our trial allows access to only the 8 hour timeframe for this page.

A Trendsmap Plus subscription provides full access to all available timeframes

Signup Now