7 day tweet volume :
Cerita pagi tadi di Seremban iaitu kejadian kepulan awan. ☁️

📍Seremban 2 pic.twitter.com/CYcpdDmBCQ
+3
Terkini. 20 Okt. Sebanyak 862 kes baharu #COVID19 hari ini - 860 kes tempatan, 2 import.

Sabah tertinggi (673) termasuk 231 kes dari Penjara Kepayan. Negeri lain, Selangor (132), Kedah (17), Perak (9).

634 kes sembuh, 1 kluster baharu, 2 kluster tamat, 3 lagi kematian.
Mungkin kau punya rt boleh buat orang lain gembira. pic.twitter.com/8nHL9tyPNw
Kluster Utama merupakan kluster terbesar di Selangor ketika ini. Kes indeks adalah pengawal keselamatan warga Nepal. Seramai 194 positif dan 865 telah disaring.
  • Cerita pagi tadi di Seremban iaitu kejadian kepulan awan. ☁️ 📍Seremban 2
    @SenawangTV
  • Mungkin kau punya rt boleh buat orang lain gembira.
    @amirulmalekk
  • Stop comparing yourself to others ♥️
    @Neelofa
  • 𝟔𝟑𝟒 634 sembuh dilaporkan hari ini. Jumlah kes sembuh 14,351. Tahniah dan terima kasih para petugas kesihatan!
    @KKMPutrajaya
  • Rasai Coffee Classic sebenar yang mampu milik di Senawang. Satu cup RM4 sahaja. 🥤😍❤️ ☕️ Chocolate ☕️ Mocha ☕️ Latte 💡 Add on whipping cream RM1.00 📍Coffee Classic, Taipan 2 (hadapan Bank Islam) 📆Selasa, Rabu, Khamis & Sabtu ⏰11:30 AM - 4:30 PM
    @SenawangTV
  • Doakan anak buahku (Ainul Mardhiah) kini disahkan positif COVID dan ia dirawat di Hospital Tuanku Jaafar
    @ziqqhaziq_
  • PECAHAN KES BAHARU (862) SABAH-673 260 dari kluster-kluster sedia ada 243 saringan kontak rapat 2 kluster Kertang 168 lain-lain saringan COVID-19 SELANGOR-132 84 dari kluster-kluster sedia ada 34 saringan kontak rapat
    @KKMPutrajaya
  • Selangor tak ada air pun sampai ust ebitlew beli air untuk diagihkan. Memang semua masalah kat malaysia ni ust ebitlew je ke kena selesaikan?
    @AslannAs
  • Faham tak?
    @SanjeevanSS
  • "Haikyuu is so unrealistic" Oh yeah, then explain this:
    @Rinnegod
  • Aku ingatkan Ustaz Ebit Lew bawa lori tangki saiz lori tangki Air Selangor tu. Rupanya lagi besar.
    @datukhensem
  • Nampaknya @Azfarheri tak keseorangan 😞
    @bettyashari
  • Bebudak zaman lani mana kenai dah tiket ni
    @afifauzi_
  • Dia balik ke Sabah untuk mengundi. Selepas pulang ke Semenanjung, terus membuat ujian COVID. Kerana tidak kuarantin 14hari, dia didenda RM1000/Jel 14 hari. Padahal MENTERI yang sarankan tiada keperluan untuk kuarantin 14 hari bila balik dari Sabah. Mana keadilan?
    @SyedSaddiq
  • Matang dalam sesuatu hubungan ialah ketika datangnya sebuah masalah tidak akan mewujudkan perpisahan.
    @theisyraf
  • Dukacita dimaklumkan 3 kes kematian dilaporkan hari ini. Kesemua kes kematian dilaporkan di Sabah dan melibatkan warganegara. Jumlah kes kematian COVID-19 di Malaysia; 193 kes.
    @KKMPutrajaya
  • Bila saya tengok rumah saya tiada air. Saya cepat-cepat belikan air mineral untuk anak-anak. Saya fikir macam manalah orang diluar sana. Ya Allah. Sekali tengok orang beratur. Paling sayu pakcik makcik tua-tua nak air. Pohon doa yer. InsyaAllah doakan semuanya dimudahkan.
    @ustazebitlew
  • Ustaz Ebit Lew sentiasa laju buat kerja. Tahniah.
    @jalalmisai68
  • JUST IN: Bukit Gelugor MP Ramkarpal Singh in a strongly worded statement raps former prime minister Dr Mahathir Mohamad and his comeback dream. "I regret ever working with you. You are why this country is today," Ramkarpal said. facebook.com/ramkarpal/post…
    @esshimself
  • Sultan Selangor dukacita kebanyakan ahli politik seolah-olah tidak pedulikan langsung masalah dan kesusahan rakyat akibat COVID-19 - Setiausaha Sulit Sultan Selangor
    @bernamadotcom
  • Hubungan ke pelamin 😍 | Follow @santapanhidup untuk quote-quote kehidupan
    @nakbebel
  • Assalamualaikum hai orang Malaysia🙋🏻‍♂️Bantu saya jual untuk dapatkan modal pergi iv 2 tempat kerja 21.10.2020.Tak beli pon tak apa minta jasa baik untuk RT. (karrimor superlight 45+10)Tapi bukan baru/Used.Condition ok.Berminat sila dm saya.Doakan saya berjaya interview Esok🙏🏻💪🏻🥺
    @bocah_ajaib94
  • DAH 28 BARU AKU TAHU MACAM NIE RUPANYA MAIN DIA!
    @_BeenAzhar
  • faci: cuba adik-adik bayangkan....... adik-adik:
    @mizanpilus_
  • Marilah melayan kesenduan di malam hari 🌙
    @fqhzqdnn
  • Terus berhenti bila penat | Follow @santapanhidup untuk quote-quote kehidupan
    @nakbebel
  • "Wajib ke I pakai serum?" "I tengok kawan I pakai serum brand X terus kulit muka dia elok. Rasanya ok tak untuk saya?" "Banyak sangat lah serum, tak tahu mana nak pilih." Sebelum nak beli serum, kena tahu pasal serum dulu. Kalau korang pun mcm di atas, baca thread ni.
    @GetJelita
    GIF
 
Register for Trendsmap Access
Login via Twitter to start your free trial now

Don't have a Twitter account? You can also register via Facebook

* Analytics, alert and visualisation tools require additional authorisation
Existing users can login

Our trial allows access to only the 8 hour timeframe for this page.

A Trendsmap Plus subscription provides full access to all available timeframes

Signup Now