7 day tweet volume :
Terkini. 16 April. Kes baharu hari ini 2,551. Kes tertinggi Sarawak (960), Selangor (590), KL (245) dan Kelantan (164).

#COVID19
you all still believe in words ke
This woman had to endure shaming, cyber troopers, insults but this woman right here is someone we all need to listen to. Her anger aged well.

She called it right in 2020, we are playing catch up with her brilliant mind.
  • Honest car owner.
    @anthraxxxx
  • Indomie menghormati bulan Ramadhan, dia hilangkan mi tuuu. Bukan yaser yaser ni
    @faghahdieanna
  • Puasa Day 4 : Ayam Tiram Thai
    @khairulaming
  • Pecahan kes baharu (2,551)
    @KKMPutrajaya
  • Menurut anggaran Bloomberg, dengan kadar vaksinasi 26,523 dos sehari, Malaysia hanya akan dapat melengkapkan vaksinasi kepada 75% populasi selepas 4.9 TAHUN. #KerajaanGagal
    @nizambakeri
  • 8 Julai 2020 satu Malaysia pernah dapat telur ni. But, everything change when PN government held PRN Sabah when the cases were increasing. And now here we are with 4 digits cases everyday without any action from the gov to reduce the cases. How pathetic! This show #KerajaanGagal twitter.com/kkmputrajaya/sโ€ฆ
    @alsfarhan
  • Mana saya tahu, saya kan bas.
    @ulat_bulu_bulu
  • ๐Ÿ˜‚
    @soyoulikeart
  • [#์—์ดํ•‘ํฌ] Apink 10th Anniversary Special Digital Single [๊ณ ๋งˆ์›Œ (Thank you)] Concept Image #NaEun ๐Ÿผ 2021.04.19 18:00 #Apink #10th_Anniversary #๊ณ ๋งˆ์›Œ #Thank_you #์†๋‚˜์€ #๋‚˜์€
    @Apink_2011
  • Kita patut risau pasal satu benda bila semakin banyak kedai RM2 baru dibuka. Masa untuk bebenang ๐Ÿ‘‡๐Ÿ‘‡๐Ÿ‘‡
    @MatRodi_MY
  • Oyen sebenarnya bukan kucing. ๐Ÿ˜ฑ๐Ÿคฏ
    @AdDien90
  • This guy drew Zhongli with a freaking mathematical equation
    @afiqir__
  • kita bila lagi you ?
    @rarabiscuitss
  • Spicy Garlic Shrimp ๐Ÿฅต๐Ÿค๐ŸŒถ Lesgoo!! ๐Ÿ”ฅ๐Ÿ”ฅ
    @Hazwanrl
  • been feeling like this lately
    @stfupwendsss
  • Need >>>>> Beach therapy
    @Travelthetic
  • Mengaku pun salah lu.
    @cheajibsayang
  • Prank gome wrong.
    @ulat_bulu_bulu
  • Yang patut label #KerajaanGagal ini ialah rakyat sahaja. Kalau ahli politik daripada bekas kerajaan parti-parti lain, dia jadi macamni:
    @RimauXI
  • @callmeanjang171 "cerita tu akan melembutkan kau" Meanwhile pelakon cerita korea yg melembutkan ๐Ÿ˜ณ
    @Msadir2703
  • Kronologi sebuah #KerajaanGagal (Ini adalah bebenang)
    @hadesmelayu
  • Bukan nak tunjuk siapa PM yang lebih baik. Tapi Muhyiddin ni, orang nak dekat pon tak hingin.
    @SyedAkramin
  • Hari ini aku nak cerita macam mana aku boleh TERcipta Cheesebomb semasa baru mula mula dulu. Ini adalah cerita hustle aku semasa mula nak berniaga dulu. Thread.
    @HaridzRosli
  • berbuka menu apa eh harini? suda ada sambal ke beloms? ๐Ÿ‘€ tida complete ya iftar if tiada sambal, perkenalkan sambal ; - sambal gila - sambal malas - sambal sewel korang gila, malas or sewel? JAKSHSHAH ๐Ÿ‘‰๐Ÿป shp.ee/i3x2hqa
    @furrrrytale
Free access is provided to the 8 hour timeframe for this page.

A Trendsmap Explore subscription provides full access to all available timeframes

Find out more

Free access is provided to the 8 hour timeframe for this page.

A Trendsmap Explore subscription provides full access to all available timeframes

Find out more

This account is already logged in to Trendsmap.
Your subscription allows access for one user. If you require access for more users, you can create additional subscriptions.
Please Contact us if you are interested in discussing discounts for 3+ users for your organisation, or have any other queries.