7 day tweet volume :
Esok lepas Maghrib dah masuk bulan Ramadhan, kita dah start Tarawih. Waktu bulan Ramadhan ni, doalah dengan sepenuh hati. Jangan rasa kita dah penat berdoa, kita jangan ada sifat tergesa gesa. Tuhan mendengar setiap satu & akan makbulkan doa kita pada waktu yg terbaik utk kita.
"Mana boleh orang muda masuk politik. Korang mentah, hijau, budak-budak!"

Orang tua:
Kesian member terlena. Letih sangat gamaknya takpun kencing manis tinggi. pic.twitter.com/ciTNtL3ISp
Date in private, love in private, be happy in private.♥
Aku ada member yang kaya gila. Kereta besar besar macam Lamborghini tu semua dia ada. Tapi dia jenis tak menunjuk langsung. Rupanya dia jual dadah, patutlah tak menunjuk.
  • Sape tahu nie kes menda? Kat Ganu nie jadi. Bakpe ye nebing ngat nak langgor orang?
    @jnmalaysia
  • Ni la orang cakap, pakai kereta mewah. Tapi bodoh. Adab tak de. Otak letak dekat lutut. RT ni, sampai owner kereta ni jumpa tweet ni
    @amallina_mua
  • Expectations. Reality
    @AdibahOj
  • 아미 보고 싶다 ㅜ
    @BTS_twt
  • THE REAL PANIK 🤣
    @My_tiktokViral
  • There's two reason why you shouldn't donate to her, First, she will get free customer for her susu Second is as she will be donating on your behalf,tax deduction will be hers. Of course she wont take a cent of your money into her pocket, but the tax deduction is rightfully hers twitter.com/501Awani/statu…
    @QusyairiH
  • Power Aunty ni oi! 😂
    @amer_aljeffrey
  • My guitar capo isn't working wtf
    @WholsRichie
  • Ahli keluarga meninggal dunia, apa yang perlu kita buat? Tolong ambil tindakan segera. Jangan ambil mudah. Takkan nak tunggu 3 4 lapis kematian baru nak uruskan? Makin belapis-lapis kematian, semakin sukar utk nak diselesaikan lagi-lagi mengenai harta peninggalan si mati.
    @wafda_k
  • And I ooppp...🤭👀 twitter.com/NST_Online/sta…
    @muchawesomewow
  • @501Awani No thanks. Baik derma kt pertubuhan kasih - Ustaz Ebit Lew
    @__Miraah
  • @MustaqimJiwa
Free access is provided to the 8 hour timeframe for this page.

A Trendsmap Explore subscription provides full access to all available timeframes

Find out more

Free access is provided to the 8 hour timeframe for this page.

A Trendsmap Explore subscription provides full access to all available timeframes

Find out more

This account is already logged in to Trendsmap.
Your subscription allows access for one user. If you require access for more users, you can create additional subscriptions.
Please Contact us if you are interested in discussing discounts for 3+ users for your organisation, or have any other queries.