7 day tweet volume :
Nikmat teragung di dunia ialah sihat. Sihat jasmani, sihat mental dan sihat rohani. Tak kira berapa banyak duit kita ada, semuanya tak bermakna bila kesihatan itu ditarik dari tubuh kita. Bila kita sakit dan hanya mampu terbaring, yang kita fikir hanyalah nak sihat. Bukan harta.
Orang bijak akan turun pentas or even ke rumah makcik tu terus utk bagi apa yang nak dibagi.

Orang yang terlebih bijak mcmni, akan suruh makcik tu hadir and bersusah payah naik pentas so dia boleh la buat content bangang mcmni untuk upload ke tiktok.
Dah nak PRN kan. Mestilah. Habis PRN nanti, layan dirilah.😉 pic.twitter.com/o54G9drRbJ
Sebagai orang yang tidak boleh bau sangat asap rokok, shisha atau vape, saya berterima kasih kepada KKM kerana impose semula larangan merokok di premis makanan.

Semoga kita semua mengasihi masyarakat lainnya dan tidak menjadi "selfish". Nak merokok, tapi orang lain sesak nafas.
Tahu zina haram tapi buat juga = Berdosa.

Zina takpe asalkan ada consent = Kafir.
  • 🐐
    @380kmh
  • Jumpa dekat Facebook. Menghiburkan, jadi saya share
    @Ezad_Amir
  • Punya lah bodo. Sanggup ikat reben dekat kerusi plastik semata-mata nak rasmi Coway. Memalukan UMS je.
    @ashraffnazrin
  • Today I am pleased to announce that at the 72nd WHO RCM for the Western Pacific Region in Himeji Japan, YB Khairy Jamaluddin has been unanimously elected as the Vice President of the upcoming Seventy-fifth World Health Assembly which will take place from 22-28 May 2022 in Geneva
    @DGHisham
  • Nah senarai makanan yang rasanya sama macam MCD, KFC dan Nando's. Ada fries, ada cheesy wedges, ada nugget, mcflurry oreo dan macam-macam lagi. 😍 Beli kat Shopee macam ni lebih jimat tau. Rasa pulak sebijik! 😋
    @DailyMakan
  • 쿤과 도운이 만났다 👏 잠시 후 10시 30분, EBS FM #펜타곤의밤의라디오 에 쿤이 출연합니다! 뚜일이랑 조금 이따가 만나요💛 📻 104.5MHz (지역별 상이) 📱 EBS 반디 App #업텐션 #UP10TION #쿤 #KUHN #DAY6 #데이식스 #도운 #DOWOON #EBSFM #밤의라디오
    @UP10TION
  • Siapa ada kehilangan duit dalam bank, sila buat laporan polis. Ia susulan tujuh laporan polis diterima berkaitan kes pecah amanah jenayah yang dipercayai dilakukan seorang pengurus perhubungan pelanggan di sebuah institusi perbankan. Tapi bank mana? 🤔
    @JalalMisai_2
  • What is a ghost’s favorite dessert?? I scream
    @fineapple22_
  • @pedoqpop
  • SIAPA PAKAI UNIFI DEKAT SINI, ANGKAT TANGAN 🤚🏻🤚🏻 Tengok ni, i bayar RM67.50 je dari harga asal 100 hinggit. Jimat gila doeee 😭 Nak tahu camne? Jom tengok bawah ⬇️
    @danialtsu
  • Elon Musk, nearing $300 billion fortune, is the richest person in history trib.al/xnMEUme
    @Forbes
  • Dah nak PRN kan. Mestilah. Habis PRN nanti, layan dirilah.😉
    @theblacktopguy
  • Apakah hukum mendirikan banyak jemaah di tempat solat yang sama? Baca jawapan penuh: maktabahalbakri.com/banyak-jemaah-…
    @maktabahab
  • Kenapa labur dalam @WahedInvest, tapi kenaikan tak banyak? #AskFinancialGory
    @FinancialGory
  • Jika orang Melayu sendiri menunjukkan minat pada sejarah sendiri serta melalui jabatan dan kementerian terbabit cergas memajukan tapak sejarah dan pemuliharaan kesan-kesan sejarah...
    @srikandisejarah
  • @kuasasiswa He's still going to save the Rohingya right?
    @bingregory
  • World Archery Ubah Peraturan – Hanya 30 Saat Diberi Untuk Setiap Panahan sukanz.com/2021/10/27/wor…
    @sukanzcom
  • There is one important message we want you to remember: #rapeisnotajoke For any suspected behaviour of child sexual abuse, reach out to us via the Lapor Predator chatbot. ➡️laporpredator.org [2/3]
    @mau17_my
  • Terminologize with MAU📚 For this week, we will be learning the term, 👉🏼rape jokes👈🏼. #rapeisnotajoke [1/3]
    @mau17_my
  • Was in a que at @Dior KLCC!!! No entry for no mask!!! This lady resisted and said those with masks are communist!! Applying “white entitlement” in Malaysia!! Kudos to the @Dior KLCC and @SuriaKLCCMall staff @Khairykj @KKMPutrajaya please find and fine her!!!
    @DFEfiercefun
Free access is provided to the 8 hour timeframe for this page.

A Trendsmap Explore subscription provides full access to all available timeframes

Find out more

Free access is provided to the 8 hour timeframe for this page.

A Trendsmap Explore subscription provides full access to all available timeframes

Find out more

This account is already logged in to Trendsmap.
Your subscription allows access for one user. If you require access for more users, you can create additional subscriptions.
Please Contact us if you are interested in discussing discounts for 3+ users for your organisation, or have any other queries.