@OfficialMwave | 1,412,780 followers
[#LIVE #2018MAMA ] "What makes you dream?" asked Mr. President Kim Namjoon aka #RM the astronaut from MAMA in Japan #BTS

▶️ Watch Live at mama.mwave.me/en/on-air
GIF

Tweet Engagement Stats

Stats are based upon replies and quotes of this tweet

Engagement Map

Quotes
Replies
Retweets
Trendsmap

Replies and Quotes

Total of 665 replies and 2,614 quotes found
Mr. President Kim Namjoon. We like that song 😎 #2018MAMA HK #BTSatMAMA #BTS @BTS_twt
 
[ТВИТТЕР] OfficialMwave
[#LIVE #2018MAMA ] «Что заставляет вас мечтать?» - спросил Мистер Президент Ким Намджун ака астронавт #РМ с МАМА в Японии #БТС
 
THEY CALLED HIM "MR. PRESIDENT"
 
 
ARMYs president 'King Namjoon' 👑💜 #BTS #방탄소년단 #2018MAMA pic.twitter.com/0BbbnwuhrT
 
Seriously think an ARMY infiltrated this account! From Suga’s lil meow meow to RM’s President Kim Namjoon.
#BTSatMAMA @BTS_twt
 
Mr. President Kim Namjoon?
 
who's running this account
 
HAHAHA ini admin nya ngaku sendiri kalo RM itu presiden😂😂 dia juga bilang RM itu astronot dari MAMA Japan karena outfit Anpanman dia kemarin😆 setujuuu?

#MAMARedCarpet #BTSatMAMA #BTS @BTS_twt
-odengie🐹
 
[14.12.2018] Mwave Twitter Güncellemesi

[TR] [#CANLI #2018MAMA ] "Hayal kurmanızı sağlayan şey ne?" diye sordu Sayın Başkan Kim Namjoon diğer adıyla MAMA Japonya'daki astronot #RM #BTS
 
[181214] Mwave, Namjoon'un bir gifini paylaştı.

"Size hayal kurdurtan şey nedir?"
 
There’s no doubt that Namjoon knows we call him president now
 
[TWITTER] Mvave 181214

[#LIVE #2018MAMA⁠ ⁠ ] „Co sprawia, że marzysz?" zapytał Pan President Kim Namjoon aka #RM astronauta z MAMA w Japonii #BTS⁠ ⁠

▶️ Oglądajcie Live na mama.mwave.me/en/on-air

Ahni @BTSPoland
 
MR PRESIDENT KIM NAMJOON
 
💜💜💜💜👍🏻HERMOSO #MAMAREDCARPET⁠ ⁠⁠ ⁠⁠ ⁠ + #BTS⁠ ⁠⁠ ⁠⁠ ⁠⁠ ⁠⁠ ⁠ @BTS_twt pic.twitter.com/VfmM7aHxcP
 
WHICH ONE OF YALL IS RESPONSABLE FOR THIS ACCOUNT
 
WAIT OH MU GOD DID MWAVE JUST TYPED MR. PRESIDENT Y'ALL MY LUNGS
 
WHO MAKES THESE TWEETS IM SICK SKJSKSK
 
 
 
 
[ПЕРЕКЛАД] [#НАЖИВО #2018MAMA] "Що змушує вас мріяти?" - запитав містер Президент Кім Намджун ака космонавт #PM із минулої МАМА у Японії #BTS ▶️Дивись Наживо mama.mwave.me/en/on-air
 
[ПЕРЕКЛАД] [#НАЖИВО #2018MAMA] "Що змушує вас мріяти?" - запитав містер Президент Кім Намджун ака космонавт #PM із минулої МАМА у Японії #BTS ▶️Дивись Наживо mama.mwave.me/en/on-air
 
 
[#2018MAMA in HONG KONG] President Kim Namjoon aka #RM the astronaut! 😂💜

#BTSatMAMA @BTS_twt #BTS
 
MR PRESIDENT I CANT WITH YALL FKDVDJSJJS
 
 
ELES CHAMARAM O NAMJOON DE SR. PRESIDENTE AAA EU TO FALANDO QUE TA TODO MUNDO DE OLHO NO QUE ARMY VIVE FALANDO
 
THE☹️ASTRONAUT☹️
 
" "O que te faz sonhar?" Perguntou o Sr. Presidente Kim Namjoon, também conhecido como #RM o astronauta dos MAMA no Japão #BTS "
 
P-president 😳❤
 
MR PRESIDENT YALL SHSJDJSJSJSJSSSJSSSDDD WBK
 
 
you calling him president huh
 
 
 
ASDFGSJJSHSJS MR. PRESIDENT A.K.A THE ASTRONAUT FROM MAMA JAPAN WHAT'S YOUR STAN ACCOUNT MWAVE?
 
AJDJDFJJFID WHICH ONE OF YOU HACK THIS ACC???
 
OUR PRESIDENT KIM NAMJOON
 
"Mr. President Kim Namjoon aka #RM the astronaut"
😂😂😂
#BTS #MAMARedCarpet #2018MAMA @BTS_twt
 
MR. PRESIDENT KIM NAMJOON
 
Oh god who runs this account? I love this admin :*
 
MY LUNGS SKSKKSJS MR. PRESIDENT IT'S OFFICIAL Y'ALL
 
“MR PRESIDENT” - mwave EYE-
 
That's right yall be grateful to be blessed by his presence, he's a busy man pic.twitter.com/iCtUp9iuOa
 
YEA PRESIDENT KIM
 
Mr. President Kim Namjoon yes you got that right, well done 👍🏽 @BTS_twt #MAMA10 #BTS
 
ISTG THEY KNOW IT ALL THEY KNOW WHAT WE CALL THEM “ MR PRESIDENT KIM NAMJOON”
 
MR PRESIDENT SJNSJZNZKNZS THATS RIGHT!!!
 
LOL, everyone knows who the WORLD'S President is! 😂💜
@BTS_twt
#BTSatMAMA
 
what the fuck i thought this was an ARMY from the caption trying to get promo
 
 
MR. PRESIDENT KIM NAMJOON
 
did they just say mr president kim namjoon PLEASEMDM
 
MR PRESIDENT KIM NAMJOON AKA RM THE ASTRONAUT

MY LUNGS WHY DO THEY KNOW OUR INSIDE JOKES
 
 
THEY KNOW ABOUT MR. PRESIDENT
 
"Mr. President Kim Namjoon aka #RM the astronaut from MAMA in Japan"

NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO :(((( THEY REALLY-
 
 
Mr. President Kim Namjoon.
😂
 
 
 
 
no they called him the astronaut :( yes we are his lil moonchildren
 
 
 
"mr president" "astronaut" PLS MNET JDJDJDJ
 
They’re stealing all our inside jokes, this is army appropriation 😤
 
I am convinced that MAMA has a fandom insider at this point
 
First Lil Meow Meow and now Mr. President. Someone has been spying on ARMY. 👀
 
 
 
Our president kim Namjoon turning awards shown into motivation speech class.
 
OK NOW MNET CALLED NAMJOON PRESIDENT
 
 
"MR PRESIDENT KIM NAMJOON" YOU'RE RIGHT THERE BOO
 
 
PRESIDENT KIM NAMJOON 👏🏼👏🏼👏🏼👏🏼👏🏼
 
'Mr. President Kim Namjoon' 👀
 
THE CAPTION SJJWJWJWIW
 
 
 
Президент, серьезно
Орууу
Знаете, мы тут шутки шутим а потом бац и все шутки закончатся
#BTS #MAMARedCarpet @1990btdl
 
 
 
THEY CALLED HIM MR PRESIDENT AKDJDKSKSK OMFG
 
 
 
 
Yes that's our president 😎🔥
 
I- I ain’t even mad at this
 
PRESIDENT THE CAMERAWORKSJSJA
 
BTS is the one of three reason why i am having a dream. Their friend ship Their brother ship Family as one group Makes me want to have some friends like them. Who always support each other and running together. I 💜 U #MAMA2018 #BTS @BTS_twt pic.twitter.com/JXKZCgXZDD
 
RM THE ASTRONAUT FROM MAMA IN JAPAN LMAO
 
NAH SOMEONE ON STAN TWITTER GOT HIRED THIS IS SOME QUICK SHIT
 
 
I'm gonna need the @ of the person running this account. 😄 @BTS_twt #2018MAMA
 
PRESIDENT and ASTRONAUT.

MAMA is now an ARMY.
 
/TRADUÇÃO/ [#LIVE #2018MAMA ] Oque faz você sonhar ?" pergunte para o Mr. Presidente Kim Namjoon #RM o astronauta do MAMA no Japão #BTS
 
Ахаха Мистер Президент
В точку 😆
#MAMARedCarpet × #BTS
 
Over 542 replies and quotes not shown

Retweeters

28,159 retweeters not shown
Get Full Access Now
Login via Twitter to start your free trial now

Don't have a Twitter account? You can also register via Facebook or Instagram

Existing users can login

Our trial allows access to only the 8 hour timeframe for this page.

A Trendsmap Plus subscription provides full access to all available timeframes

Signup Now