@wiranagara | 998,196 followers
Iya, hanya beda sampul, isi tetap sama. Yang berbeda mungkin kondisimu sekarang, semoga kian dipenuhi rasa sayang.

Terima kasih 馃檹馃徎

Tweet Engagement Stats

Stats are based upon replies and quotes of this tweet

Engagement Map

Quotes
Replies
Retweets
Trendsmap

Replies and Quotes

Total of 8 replies and 0 quotes found
In reply to @wiranagara
Bang wir, kalo hari ini gak sempet beli, berarti bisa beli lagi tgl 15 desember thn depan yah???
 
In reply to @wiranagara
Ndan, sheila on 7 lagi ndak? Jogja lagi nih
 
In reply to @wiranagara
Apa cuma aku yang pengen beli karena cuma pengen diretweet馃槩
 
In reply to @wiranagara
bang kok aku ngk ada ttd di sampulnya kayak di foto inj:")
 
In reply to @wiranagara
Apakah org di cover buku anda akan mengeluarkan amaterasu?
 
In reply to @wiranagara
Beda detik,menit,jam dan hari aku tetap di sini dengan kondisi seperti dulu yang menungu hati mu untuk aku
 
Over 2 replies and quotes not shown

Retweeters

19 retweeters not shown
Get Full Access Now
Login via Twitter to start your free trial now

Don't have a Twitter account? You can also register via Facebook or Instagram

Existing users can login

Our trial allows access to only the 8 hour timeframe for this page.

A Trendsmap Plus subscription provides full access to all available timeframes

Signup Now