GOT7_JYP
@GOT7_JYP | 657,528 followers
[INFO] GOT7 will have a Special Stage with Winner, Seventeen, NCT and Wanna One on SBS Gayo Daejeon on 25th Dec.

#GOT7 #GOT7_Miracle #GOT7_PresentYOUandME @GOT7Official
2,427 4,087

Tweet Engagement Stats

Stats are based upon replies and quotes of this tweet

Engagement Map

Quotes
Replies
Retweets
Trendsmap

Replies and Quotes

Total of 23 replies and 183 quotes found
A bestfriends stage 😣
  · Twitter Web App · en
1 26
WE ARENT READY FOR THEIR POWER
1 16
うぃのとがっせぶん~~?😭💚💙
1 7
@GOT7_JYP @GOT7Official The collaboration is superb amazing! Cant wait for that!!!!
0 6
𝐓𝐡𝐞𝐚 ♡ UNVEILTOURinMANILA
@GOT7_JYP @_nami0316 @GOT7Official GMGMFLDOD MY AHGANCTZEN HEART AND GREEN GALAXY NATION RISE
0 6
@GOT7_JYP @GOT7Official Finally, Jaebeom can be with his friend from Winner, what's his name again?
I'm excited for this special stage, especially with Seventeen 😊😊💚💚
@GOT7Official #GOT7 #갓세븐
0 6
MY AHGACARATZEN HEART OHMYGOOFKJDHF
0 6
this don’t make a lick of sense. it should be seventeen, nct and wanna-one since as their group is full of short ppl tbh and they’re more similar... and then got7 and winner bc they’re older
0 6
ASJKOSODKD ON CHRISTMAS WHAT
1 4
the public needs the rapper TO GO THE F OFF 🙌🏽🙏🏽😩😩😩😩🙏🏽 pls
0 5
@GOT7_JYP @GOT7Official OMG Got7 & Seventeen 😍💚💎💙
1 3
@GOT7_JYP @GOT7Official GOT7 & NCT my babies 💕😭
0 4
𝙋𝙧𝙚𝙨𝙚𝙣𝙩:𝙏𝙖𝙡𝙞𝙨𝙖 .。.:*☆
GOT7 and Winner wow now that is a SHOW I’m looking forward to

#GOT7 @GOT7Official
0 4
Wow literally almost all my@fav kpop bands and their going to do a special stage :)) I’m happy #kpop #Got7 #WINNER #WANNAONE #NCT #SEVENTEEN
0 4
Ahgase 💚🐦 EXO-L❤ for lifeu
@GOT7_JYP @GOT7Official Yaii.. GOT7 and Winner, I'm so ready to see two of my favourite groups preforming together 😍😍 @GOT7Official @yg_winnercity #GOT7 #갓세븐 #GOT7_Miracle #WINNER #winnercircle #Ahgase #InnerCircle
0 3
𝙟𝙚𝙣𝙤'𝙨 𝙖𝙞𝙧𝙥𝙤𝙙𝙨
GOT7 AND NCT BAD BITCHES AHGAZENS WE’RE WINNING
0 3
okay ..... unneeded but ok....
0 3
❄️🦉The Frosty Owlet🦉❄️
WINNER AND GOT7 ON THE SAME STAGE

Ima cry 😭😭😭😭😭
0 3
@GOT7_JYP @GOT7Official We have to vote or not ? (or nothing)
1 1
pelo amlr de deus bota o jackson do lado do woozi e do cheol eh so isso q eu quero ver pelo amor d deus???? eu preciso. eu PRECISO
1 1
christmas gonna be more exciting!!!
1 1
𝙟𝙚𝙣𝙤'𝙨 𝙖𝙞𝙧𝙥𝙤𝙙𝙨
@yugsbbg sis we’re getting our ahgazen hearts fed very well
1 1
cant wait wehee
1 1
Academy Award Winner Park Jinyoung
pray for jinyoungs hole
1 1
7+4+13+18+11 = 43 PEOPLE I'M FINEEEEE
  · Twitter Web App · en
0 2
𝐧𝐢𝐤𝐤𝐢 ♡ missingot7
THIS IS NOT A DRILLLL HELSOABWLDNWKAKXKSKSNXNS
0 2
MERRY CHRISTMAS TO ME
0 2
will they even fit on stage
0 2
Что..издеваетесь что-ли
0 2
I've read this tweet 6 hours ago and I'm still screaming
1 0
@GOT7_JYP @GOT7Official Oh my goodness i am dying to see it
0 1
letty; miracle 💚🌞; #CutieSexyJBDay
woah Got7!!!
0 1
give me markson, yujohnjae, hoshi
0 1
I STAN ALL BUT ONE OF THESE GROUPS ITS ANOTHER WIN FOR DIANA LADIES
0 1
not to be an ungrateful bitch but got7 x ikon would be really nice
0 1
WOOOOOW SANA SINAMA NIYO MX AT IKON DIIIIN❤ MY BEBEBEBE BOIIIIS
0 1
wait are all the members from each group gonna be on stage.....if so that bouta be a lot of people
0 1
jackson will meet lucas
markson will meet wanna one esp jackson will meet guanlin
jaebeom will meet seungyoon winner
yugbam will meet mingyu 97liners

THIS IS GONNA BE LIT💯🔥
0 1
& how long is the 'special stage'? 3 minutes? lol. never trust sbs..
0 1
PUTANGINA AHGAZENS STAY WINNING PA RIN!!!!!!!!!!!!!!
  · TweetDeck · en
0 1
Lady Ming ~IfckingmissGOT7EverydayEverynight~
there’s a stage that can fit?
0 1
เเจ็คสันนี่😜คนน่ารัก🐣❤🐢
รูปน้องดูน่ารักมากเลยอ่าเป็นกลุ่มก้อนๆ
อกซ.รักกหนูมากกนะ
#GOT7 @GOT7Official
0 1
My 3 main groups interacting the simulation is glitching
0 1
AHHHH but also they gone break the stage 😂
0 1
GOT7 AND WINNER OMG FUCK YES
0 1
YEEES I NEED SOME GOTWIN INTERACTIONS!!!
0 1
Poxa nenhum com musica fraca :((
0 1
Q merda se tivesse monsta x seria perfeito so os 10/10
0 1
MY SVT NCT W1 BABIES HABDJDBEKDBSMZJSKS
0 1
@GOT7_JYP @GOT7Official 😳😳😳😳😳😳😳😳😳😳😳😳😳😳😳😳
0 0
@GOT7_JYP @GOT7Official Yassss, finally some gotwin moment we'd be getting
0 0
@GOT7_JYP @kmingyeom @GOT7Official representação visual da minha pessoa no momento
GIF
0 0
@GOT7_JYP @GOT7Official Damn the squad finally gonna get back together
0 0
@GOT7_JYP @GOT7Official Where can I watch it? Please answer
0 0
OH SHIT! WINNER x GOT7 x WANNAONE
0 0
WOI BIAS GW SEMUA CAPEEEEEKKKK T__t
0 0
เชี่ยยยไม่ใช่จะได้แก้บนจริงๆเหรอ
  · Twitter for iPad · th
0 0
GOTWIN 💚💙
0 0
omg not only got7 and seventeen but NCT TOO ugh whoever thought this,,, their mind
0 0
Kudu wajib streaming nih
0 0
Yay! Hopefully, international fans can watch too ;-) #GOT7 #GOT7_PresentYOUandME #GOT7_Miracle @GOT7Official
0 0
WOOOOOOOW WINNNER
0 0
yes, merry christmas to me
0 0
Over 106 replies and quotes not shown

Retweeters

2,312 retweeters not shown
Get Full Access Now
Login via Twitter to start your free trial now

Don't have a Twitter account? You can also register via Facebook or Instagram

Existing users can login

Our trial allows access to only the 8 hour timeframe for this page.

A Trendsmap Plus subscription provides full access to all available timeframes

Signup Now