NCT, GOT7, SEVENTEEN, WANNA ONE & WINNER are having a special stage together at SBS 'Gayo DaeJeon', on 25th December !!!!!
 Twitter for iPhoneen
673 1,811

Tweet Engagement Stats

Stats are based upon replies and quotes of this tweet

Engagement Map

Quotes
Replies
Retweets
Trendsmap

Replies and Quotes

Total of 11 replies and 204 quotes found
@touchnct looking forward to 53 men on stage 馃ぉ馃ぉ
 Twitter for iPhoneen
0 26
OCIEZJAPIERDOLE TO BEDZIE MOCNE
 Twitter for Androiden
0 16
@touchnct @nct_127 WINNER 脳 NCT
GIF
 Twitter for Androiden
0 10
caratzens this is our event only
 Twitter for iPhoneen
0 9
how are they gonna fit 50 people on stage
 Twitter for iPhoneen
0 6
Whew jesus this is too much for my multifandom ass
 Twitter for Androiden
0 6
morde wydarlam
 Twitter for iPhonexh
0 5
饾柣饾柧饾梾饾梾饾柡鈾○潡嶐潠吼潠攫潡嗮潡傪潡
NCT AND GOT7
 Twitter for iPhoneko
0 4
饾惖饾憸饾憸 鈾÷孤 岬堘祪矢刷 kwanie day!!馃挀
this is my dream come true
 Twitter for iPhoneen
0 4
os dais cuenta de q va a haber 2 jihoons, 2 marks, 2 jisungs y 2 jinyoungs a la vez
 Twitter Web Clientes
1 2
饾拲饾拞饾拹饾拸饾拏饾挀饾拝 馃尋
thats...............53 men in total.........
 Twitter for iPhoneen
0 3
YO HOLY SHIT WE GETTING THAT GOTCT INTERACTION I LOVE BEING AGHACTZEN ^^
 Twitter for Androiden
0 3
non wayvnation dont interact
oh??
 TweetDecken
0 3
THIS IS A WIN FOR ME ONLY
 Twitter for iPhoneko
0 3
i have... never been more excited
 Twitter for iPhoneen
0 3
Seventeen and nct?? That stage is gonna collapse
 Twitter for iPhoneen
0 3
BITCH OH MY GOD MY CARATZEN HEART IS SHAKING!!!!! SHAKING!!!!!!!
 Twitter for Androiden
0 3
Official First Real Girlfriend Bentesingko
HOY HOY SEVENTEEN AND WINNER HUHUHUHU
 Twitter Web Clienten
0 2
afrina馃馃徏鈥嶁檧锔
MUAT KE STAGE
 Twitter for iPhoneen
0 2
yes we are getting woozniel
 Twitter for iPhoneen
0 2
GOD BLESS MY AHGAZENRATCLE + wannaone HEART
 Twitter for iPhoneen
0 2
mark x the other mark x jinyoung x the other jinyoung
 Twitter for iPhoneen
0 2
it鈥檚 sorta sad they can鈥檛 go home to their families,,
 Twitter for iPhoneen
0 2
饾櫘饾櫀饾櫍饾櫀 鈽 | 饾檼饾樇饾檾饾檻&饾檱饾檧饾樇饾樋饾檧饾檷 饾檰饾檺饾檳
MY MAIN GROUPS <饾檳饾樉饾檹 饾檼饾檮饾檳饾檳饾檧饾檷 饾檪饾檴饾檹7> ARE PERFORMING TOGETHER !!! MAYBE MY HEART IS FULL 鈾
 Twitter for Androiden
0 2
NCT OT18??????
 Twitter for iPhoneen
1 0
RedQueen x Winwin 濞佺V 馃挌 NCT | MX 鈰
@touchnct @HaechansFullsun Yes what? Holy shit
 Twitter for Androiden
0 1
HOLY SHIT I TOLD YALL THIS IS A LOT BETTER THAN MAMA
 Twitter for Androiden
0 1
this is..isnt this gonna be around 50 members if it's the full groups..WILD
 Twitter for Androiden
0 1
parpar 藘蹋蹋蹋蹋蹋蹋o藗蹋蹋蹋蹋蹋蹋
ur telling me we鈥檙e guaranteed nctsvt interactions
 Twitter for iPhoneen
0 1
Yuta|ncity|WAYV DIE PER脺CKE FLOG
Y E S
 Twitter Web Appen
0 1
i need to know if they wld fit on 1 stage bcs nct has 18, svt has 13, w1 has 11, got7 has 7 and winner has 4 :'))
 Twitter for Androiden
0 1
THE MULTIS WON AGAIN !!!!!!!!!!
 Twitter for iPhoneen
0 1
SOLO STANS ??? I DONT KNOW HER
 Twitter for iPhoneen
0 1
53 IDOLS IN ONE STAGE DIBA??? ALSO NCTxSVT FINALLY
 Twitter for iPhoneen
0 1
#鑳戒笉鑳藉潗鍦ㄦ垜韬梺
FUCK
 Twitter for iPhoneen
0 1
馃槱鉁 caratzens stay winning
 Twitter for Androiden
0 1
GOOD MORNING TO THIS
 Twitter for iPhoneen
0 1
this is such a weird combination
 Twitter for Androiden
0 1
饾憳饾懄饾憴饾憱饾憭 鈾
isn鈥檛 that like 103949492017 people
 Twitter for iPhoneko
0 1
@zkelwk79 POWERFUL COLLAB COMING THROUGH
 Twitter for iPhoneen
0 1
WHAT DO YOU MEAN BY NCT? THE WHOLE OT18?

Y'ALL WE'RE HAVING A PRODUCE 101 (NCT, SVT, GOT7, WANNA ONE, WINNER VER.) AT GAYO ON CHRISTMAS
 Twitter for Androiden
0 1
YES PLEADEEEEE
 Twitter for Androidhu
0 1
芯谐芯 薪褋褌 薪邪泻芯薪械褑 褌芯 胁褘锌褍褋褌褟褌 懈蟹 锌芯写胁邪谢邪
 Twitter Web Clientru
0 1
JJWOFIXDK WE WON
 Twitter for Androiden
0 1
GUYS GUESS WHAT!!! I'LL BE OUT OF THE DUNGEON ON THE 25TH!!
 Twitter for Androiden
0 1
i鈥檓 very happy about this
 Twitter for iPhoneen
0 1
wow all of my favs tgt? yes pls
 Twitter for iPhoneen
0 1
WHAT THE FUCKKL I ALWAYS WIN/!!
 Twitter for Androidko
0 1
This is the only thing that matters at gayo daejeon. Literally no other reason for it.
 Twitter for iPhoneen
0 1
nct & seventeen a WIN for me omg........
 Twitter for Androiden
0 1
SCREEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
 Twitter for iPhoneen
0 1
NCTEEN INTERACTION LETS GOOOOOOO
 Twitter for iPhoneen
0 1
饾搨饾憸饾搩鹿虏鈦 鈾○潙涴潙滒潣潙︷潙潙愷潙
IM GETTING AN ULT INTERACTION WITH NCT AND WANNA ONE OMFG
 Twitter for iPhoneen
0 1
oh my god what
 Twitter for Androiden
0 1
am HYPED
 Twitter for iPhoneen
0 1
tangina pano nyo sila pagkakasyahin sa iisang stage amputa
 Twitter for Androidtl
0 1
buongiorno cadr脿 il palco 馃ぉ馃ぉ馃ぉ
 Twitter for iPhoneit
0 1
Nikki 刷岬兪杆 馃挌NCT鞚 雸勲倶馃挌馃寣馃摲
@touchnct While I am excited, I am also sad that Johnny doesn't get to go home for Christmas 馃槶
 Twitter Web Clientko
0 0
@touchnct i can already hear got7 nct and seventeen
 Twitter for iPhoneko
0 0
@touchnct but finally more nct and svt interactions
 Twitter for iPhoneko
0 0
饾挜饾憭饾搹饾搹饾搹饾憭饾搧 |饾檾饾櫀饾櫍饾櫆饾櫘饾櫀饾櫍饾櫆 馃枻
@touchnct That鈥檚 so many people omg ahdlajflskh im excited 馃槅
 Twitter for iPhoneen
0 0
z馃寵 regular slaps in THREE languages now
[violent gasp]
 Twitter for iPhoneen
0 0
Ahgazen nation its our win
 Twitter for Androiden
0 0
so how will they fit on one stage
 Twitter for iPhoneen
0 0
as in whole NCT?!? OMG OMG OMG
 Twitter for Androiden
0 0
NCT AND SEVENTEEN?
 Twitter for iPhonegd
0 0
this makes me sO HAPPY GOTSEVENTEEEEEEEEEEEN PLZ
 Twitter for iPhoneen
0 0
daniel is probably going to be one of the centers ugh his power
 Twitter for iPhoneen
0 0
SSAOWOWWOKWOEJEOWJEIE
 Twitter for Androiden
0 0
#WayV is here whore | #Chalec鈦
Truly a win for multis but also how tf they gonna fit all of them on a stage that鈥檚 actually over 50 people
 Twitter for iPhoneen
0 0
MULTIS WE ARE GETTING FED AHHHHHHHHHHHHHHHH
 Twitter for iPhoneen
0 0
OMHAYSGG YHSHSH OH SHIT FUCKS SHH I WON?????? MY FAVES IN ONE PERF?????? I M NOT READY ???????/!/?
 Twitter for iPhoneen
0 0
袦邪褉褋芯薪褍褌褘泄 袩芯薪懈 鈼 鍏钩閲 鈼忦煂
袨 袘袨袞袝 袦袨袡 孝袗袣 协孝袨 袛袝袡小孝袙袠孝袝袥鞋袧袨 袩袪袗袙袛袗
袗袗袗袗袗
袗袗袗袗袗袗袗袗
袗袗袗袗袗袗袗袗袗袗袗袗袗
袗袗袗袗袗袗袗袗袗袗袗袗
袙袨小袛校袛小袥鞋袗袛袙袛袗袨袗袥小袨袙袠袨蝎袪袙袠袙 袙袗袥袝袪鞋携袧袣袠 袦袧袝 袦袨袞袧袨
袗 袥校效楔袝 携袛校 小袪袗袟校
 Twitter for Androidru
0 0
thats a lot of people
 Twitter for Androiden
0 0
I LOVE MY MULTI LIFE SAKDHALUSF
 Twitter Web Clienten
0 0
GIRL???????????????
 Twitter Web Clientko
0 0
馃尡岽勧磤瑟 鈦酷稖岬椻⑹丰祪矢岬
ssshhhoooootttttt i hate not being able to watch this, this coming christmas 馃槶馃槶馃槶
 Twitter for Androidko
0 0
Over 115 replies and quotes not shown

Retweeters

563 retweeters not shown
Get Full Access Now
Login via Twitter to start your free trial now

Don't have a Twitter account? You can also register via Facebook or Instagram

Existing users can login

Our trial allows access to only the 8 hour timeframe for this page.

A Trendsmap Plus subscription provides full access to all available timeframes

Signup Now