Tweet unavailable : Deleted

Tweet Engagement Stats

Stats are based upon replies and quotes of this tweet

Engagement Map

Quotes
Replies
Retweets
Trendsmap

Replies and Quotes

Total of 759 replies and 1,606 quotes found
@tameishagorman this whole grown man apparently don't understand what native means
GIF
14 1,706
Possibly sensitive media. Public access unavailable.
14 942
@tameishagorman That dude gotta go back to school
8 832
@tameishagorman I imagine this was your reaction, 😹
2 574
@tameishagorman That’s disrespectfu,l I’m mad for you as a native myself
2 349
@tameishagorman Wow!!!! He probably felt good saying that.
GIF
3 298
@tameishagorman All u white mfers can own up to stealing Native Americans land but can’t own up for ruining black people’s lives by dragging us out of our home land and makin is work fa u lazy mfers😂a fuckin joke
11 208
One time I had told a chick I was Native & she said I was exotic... Hahahaha https://t.co/hDM3kuY6rX
19 192
@tameishagorman It’s literally in the name.... NATIVE....... AMERICAN I’m crying
1 177
@tameishagorman I had this girl ask me what i was in high school when I said Native she went “holy crap that’s so exotic” I looked at her and said “it’s literally the exact opposite, this is where we’re from”
1 86
@tameishagorman If anything she got her a foreign guy
0 69
@tameishagorman Since when was native American a nationality....
1 52
We all know this was a black. Along with ‘Latina’ they’ve also ruined the term ‘foreign’ for me. What else is next ? https://t.co/JiQONxlKGB
7 45
@tameishagorman 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
2 23
Leave him sis https://t.co/g5vrigtnyC
3 19
Lmfao this Atlanta guy told me that “a foreign” is used to refer to any nonwhite baddie 😩😩😩 https://t.co/ZOC1189C8n
2 17
He should have asked “what’s your clan?” 😂 https://t.co/7PbhigWUgE
1 17
Things that didn’t happen for 500 https://t.co/3PGb5hZkUF
3 11
YOU ON MY LAND 💀💀 https://t.co/UODbSqpUlX
1 13
Throw the whole man out https://t.co/AiKh6TY5kY
2 11
this may just be my favorite tweet in existence https://t.co/V2h6hC3rPs
2 10
😂😂😂 https://t.co/5fj5Rg0nzJ
2 9
LMAO https://t.co/4XlSSR39Mg
1 10
Gotta love the American education system 😂🤣😂 https://t.co/xPYRJChE9j
2 8
jake tease https://t.co/Vgb313vkDm
2 8
“foreign girl” ☠️ no waayyy 😂😂😂 https://t.co/AFpruLAPdZ
1 7
@tameishagorman Ayeeeeeee Native gang 🤘🤘🤘
0 8
Ik a nigga had to say this https://t.co/6gORgrKWSA
2 5
I love this so much. https://t.co/ZEW3Gi1yT2
1 6
@tameishagorman @hanwilliams___ The "got me" part is killing me too
0 7
The disrespect 😭😭😭😭😂😂😂😂😂 https://t.co/CPCPLXaDjt
3 3
ill take “things that didn’t happen” for 600 alex https://t.co/BdPSFa3JOm
3 3
Things that never happened https://t.co/5le8aq2kLx
2 4
@tameishagorman That guy needs to learn his history
1 5
@tameishagorman Can't fix that level of stupid...
0 6
@tameishagorman @niaamitchell native americans are not native to this land..
0 6
@tameishagorman My whole life I was told a lie thinking I was Native American/Mexican. Nope. almost full Peruvian with a little Siberian 🤷🏽‍♀️
0 6
if i had a dollar for every time I had an encounter almost identical to this https://t.co/H6LJLrR305
0 6
Today on things that never happened: https://t.co/iHvTYqLOO1
2 3
lmaooo https://t.co/w0In0xjS7Q
2 3
Mosí NaHaTah😺|🎸📝⚂|🖖🏼
@tameishagorman @STheseuss (Navajo blood right here)
HaHa, tell'em What's Up 😹💚✌🏼
0 5
A guy once asked me where my parents were born and when I said Mexico he goes “i knew you were exotic!” BOY Mexico is literally across our southern border wym “exotic”???? LMAO https://t.co/TTVCJEPWy8
0 5
😹 https://t.co/4HhKouwhKS
1 3
Lmao this https://t.co/9U7SqRbmr5
1 3
Possibly sensitive media. Public access unavailable.
GIF
0 4
anyone else gonna tell her that Native American isn’t a nationality..? https://t.co/46CANHat8q
0 4
🤣🤣🤣 I am in real hood nigga tears .. https://t.co/h86QSohGaS
0 4
I relate to this so much https://t.co/hoE2ui045q
0 4
500 Days of Summer is an underrated masterpiece
Was he black? Black men use foreign to describe any non black woman tbh https://t.co/FKZX8BMHSv
0 4
😂 https://t.co/36Vt5Pa7Sg
2 1
💀💀 https://t.co/AOChC9dYGp
1 2
💀💀💀💀💀💀💀 https://t.co/80hlUYXQHs
1 2
Noooooo.. damn girl surprise you didnt slap him https://t.co/pqJstJLUTs
1 2
YOOO LMAOOO https://t.co/JSHC5YY8FW
1 2
ahhhhh😂😂😂😂😂 https://t.co/kTN9rFjkLJ
1 2
Talk that shit🗣 https://t.co/rpJnDzIUn1
1 2
Can’t fix stupidity lmao https://t.co/4rtm9Njn88
1 2
😭 https://t.co/ENS9cedFvB
1 2
@CallMeRedDeuce 😂 https://t.co/cDU7eVlpao
1 2
😂😂😂 https://t.co/e6zi408x5A
1 2
Lmfao https://t.co/uprrPGblST
1 2
This is the funniest thing I’ve seen all day. 😂😂😂 https://t.co/XpeuGVQ6sz
1 2
𝐁𝐥𝐚𝐬𝐬𝐢𝐧𝐠𝐚𝐦𝐞
This is only funny if this was a white man she was talking to

Bc I know she didn’t tell a black man, a descendant of slaves this?

Black People were on every continent honey, THE GREAT MIGRATION OUT OF AFRICA. Which should tell you something? 😉😉

Boooooooy https://t.co/nJuRFKIA73
1 2
💀💀💀💀 https://t.co/4WMerPwQd2
1 2
@tameishagorman “ Native American “ isn’t a real nationality .... but go awf
  · Twitter Web App · en
0 3
😭 https://t.co/nd0L7CqpyP
0 3
Over 542 replies and quotes not shown
Get Full Access Now
Login via Twitter to start your free trial now

Don't have a Twitter account? You can also register via Facebook or Instagram

Existing users can login

Our trial allows access to only the 8 hour timeframe for this page.

A Trendsmap Plus subscription provides full access to all available timeframes

Signup Now