@hxseojk | 5,593 followers
happy president day everyone! here are some of the major highlights from the white house so far this year for anyone who missed them! #PresidentsDay

Tweet Engagement Stats

Stats are based upon replies and quotes of this tweet

Engagement Map

Quotes
Replies
Retweets
Trendsmap

Replies and Quotes

Total of 20 replies and 43 quotes found
damn that photo with obama looks so real that when i saw it i was like DID THIS REALLY HAPPEN
 
 
Yall ever think namjoon sees the president tweets and gets confused
 
Ok but the fact that #PresidentsDay has been taken over by Namjoon and Obama kajsksksj
 
holy shit that first one is so good
 
The president this world needs
 
idk 👏who👏 the 👏eff 👏he👏 is 👏but 👏I'm 👏glad👏 he's👏 president 👏now 😂😂😂
 
i thought the first one was real woahh
 
Trump who? KIm Namjoon is my president.
 
i love how this was trending like i saw the most hilarious tweets of locals asking, "whos this korean, effeminate looking man when it's clearly a time to respect your forefathers and historical men" like yes we get it, Namjoon is the most beautiful human being you've seen
 
 
 
When namjoon sees these... lmao
 
just imagine... just imagine a world like this. ohmygod yes.
 
yall rlly made this into a namjoon day im
 
 
 
RHE PICTURE OF HIM WITH OBAMA DJSJDNSKSN
 
Happy President Day ✊😔
 
 
That first freaking edit. This fandom is as talented as the artists they stan 😂😂😂😂
 
y’all scare me sometimes with these edits
 
the first one looks so real JAJAJSNS
 
 
OMG I THOUGHT THE FIRST PIC WAS REAL I WAS LIKE WAIT SKSJSJ
 
 
 
 
IMDYIFNAHABBAJAHSHDHSB
 
This is content I signed up for 🤧
 
 
O meu sonho é ver o Namjoon tornar-se presidente, o mundo atingiria a paz mundial
 
el único político en el que podemos confiar jsjs
 
 
 
 
 
 
That photo with obama is so realistic😍
 
 
ประธานาธิบดี คิม นัม-จุน เเห่งสหรัฐบังทันโซนยอนดัน.
 
rt all you want but the handles of the editors are literally in the pics and it’s not that hard to credit!
 
ME CAUSO TERNURA LA ÚLTIMA FOTO 💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕
 
one day, the world will choose the right president #KIMNAMJOON4PRESIDENT
 
The first pic looks soooooooooooooooooooooooo real
 
You’re freaking crazy with the editing skills, love it. He’s so fitting!
 
 
Okay guys this is epic!
 
If this ever happens Im moving to SK, idc
 
 
Umm who ever did this needs to get a reward 😂😂🧡
 
 
If u listen really hard, you can hear Trumpy screaming coz we made the day about our REAL president, Kim Namjoon of @BTS_twt #presidentsday
 
 
*please come true*🤔💕💕💕💕
 
AJDJDHDHDHD AHHHHHHHH
 
 
 
Over 5 replies and quotes not shown

Retweeters

2,479 retweeters not shown
Get Full Access Now
Login via Twitter to start your free trial now

Don't have a Twitter account? You can also register via Facebook or Instagram

Existing users can login

Our trial allows access to only the 8 hour timeframe for this page.

A Trendsmap Plus subscription provides full access to all available timeframes

Signup Now