We are literally the most extra fandom to exist. We really trended #PresidentsDay with pictures of namjoon THE LOCALS ARE GOING TO BE SO CONFUSED

Tweet Engagement Stats

Stats are based upon replies and quotes of this tweet

Engagement Map

Quotes
Replies
Retweets
Trendsmap

Replies and Quotes

Total of 41 replies and 28 quotes found
 
Naw some of us know.....we know😏😏😏
 
Can namjoon pls make a reaction live on the vapp 🤣 like thank you to the nation or so
 
It’s actually president day in the US LOOOL and we just took over THE POWERRRRR
 
Actually it's more like we took over the hashtag...Cause why not? #PresidentsDay pic.twitter.com/QU2CVJfYU3
 
Imagine namjoon watching all this😂😂😂😂
 
 
I posted his speech at the UN 😂 They gon be CONFUSED confused
 
Imagine TRUMP coming on twitter looking at the trending hashtag and not even realizing its us supporting Kim Namjoon and not his orange cheeto ass pic.twitter.com/CqoWI0gEGi
 
 
Locals just have to accept the truth. Namjoon is our president and that’s just the way it is🤧💜
 
I can't wait for him to wake up to this 😂 he's gonna be stunned
 
I'm so proud of this community😔👊
 
I am now starting to believe that this bird app was owned by the ARMY!
 
the locals can STAY pressed this my mf president right here pic.twitter.com/KX61UDu5Bb
 
I'm not a fan of K-pop. But on behalf of all of us who are tired of Trump and don't think he deserves to be celebrated. Thank you. XD #PresidentsDay
 
lol ,I just came here and I see Armys are trending #PresidentsDay wtf🤣🤣 armys are really so extra 😯 #NamjoonForPresident pic.twitter.com/oElb48At33
 
Lmfao yall play too much
 
No one:

K-pop fans:
 
 
SKSKALYKKA THIS IS HILARIOUS I CANT
 
I was so confused but I caught on quick
 
My god no wonder everyone hates kpop fans
 
Namjoon when he wakes up 🤣🤣 #PresidentsDay pic.twitter.com/FLZN08bdxx
 
When you check what's trending for #PresidentsDay... and it's not our president! #BitterWorld #BeBetternotBitter
 
 
I leave y’all alone for TWO MINUTES and this what... I... ok, that’s good!!! 👏🏽🙌🏽😂🤣 pic.twitter.com/CBTC2kpeyP
 
That’s cuz namjoon is actually a good president😂😂 pic.twitter.com/WgPYZb8bjm
 
 
The locals literally could not care less about your obsession with Bad Korean Music
 
go look at the hashtag IM WEAKKKKK SKSKSKSK #PresidentsDay
 
 
 
 
Happy #PresidentsDay! Presidents day deal on our Voice Overs! I am recording anything for 10$, voicemails, audio tape, readings , for example the audio tape I did below! To pay for my service send 10$ to link below 👇🏿  paypal.me/TheGreatestVoi… pic.twitter.com/YNZHWECskH
 
I don’t mind kpop but now I’m muting every kpop name, Twitter / hashtag I know 🤷🏾‍♂️
 
 
I cant with you people
 
 
u right 😂😂😂
 
 
 
 
 
Also, y’all know at least some of the members saw that 😂
 
im never deleting Twitter this is the funniest thing that has happened in awhile im SDFHSJDDJF
 
I freaking love this fandom!!! ARMY i loveeee yooouuuuuuu
 
 
 
 
 
 
💀💀💀
 
 
 
i mean you got the extra part right but theres...nothing to be confused about?? lmao
 
they already hate our guts we ain't giving zero shits
 
 
 
They obviously have never taken a US history class 🤷🏻‍♀️🤷🏻‍♀️ if they had, they would’ve known who President Kim Namjoon is
 
But- but he’s the only president there is so??
 
 
Ahahahahaha 😂😂😂💜
 
 
 
Over 4 replies and quotes not shown

Retweeters

1,346 retweeters not shown
Get Full Access Now
Login via Twitter to start your free trial now

Don't have a Twitter account? You can also register via Facebook or Instagram

Existing users can login

Our trial allows access to only the 8 hour timeframe for this page.

A Trendsmap Plus subscription provides full access to all available timeframes

Signup Now