@barstoolsports | 1,563,073 followers
Grandpa is about to have a hell of a night

Tweet Engagement Stats

Stats are based upon replies and quotes of this tweet

Engagement Map

Quotes
Replies
Retweets
Trendsmap

Replies and Quotes

Total of 79 replies and 31 quotes found
 
 
Finds a random quart of yogurt on the shelf in the garage and just rips into it
 
 
Classic mixup.
 
If this Alex was one of my youth football players who decided to take an embarrassing picture of their elder & post it on social media I would make them tie their shoes 342 times, 217 Jumping jacks, 43 Push ups, 125 Sit-ups & have them volunteer at a local nursing home
 
Lol fake. I bet they thought theyll become famous or go viral. What a world we live in now lol.
 
 
More like goin to hell tonight
 
鈥淗ell of a night鈥 this man is gonna die
 
 
What kind of terrible paint tasting yogurt do they usually feed this guy?
 
Grandpa with the juicy taint pic.twitter.com/1zyitDj1BQ
 
Kinda funny, kinda not...but for some reason I could have seen dad doing this 馃う馃徏鈥嶁檧锔忦煒 @D4NNYphantom
 
 
One of helluva night? Nigga might not see the afternoon
 
 
Grandpa may have just changed the world
 
No fuckin way 馃槀馃槶馃槀馃槶
 
guess im confused to how this is funny. seems like he needs real care not some dumbass granddaughter that posts it on the internet
 
He should be able to sell his Depends as one hell of a funky art piece.
 
 
As considerately yet bluntly as I can express this: that guy gon鈥 wake up dead 馃拃
 
All Jackson Pollack paintings will significantly drop in value after grandpa 鈥減aints鈥 his masterpiece tomorrow morning.
 
look at the picture of dude!!!!
 
 
 
This is so fucked in so many ways
 
 
 
Kinda jealous tbh 馃お
 
One spoonful... everyone knows the rules.
 
 
 
Driiinkkkkkkkk painnnnntttttt
 
Yeah... six feet under
 
 
 
馃槀馃槀馃槀馃ぃ馃ぃ oh no @SeanMcL26 @AustinGreene88
 
 
 
I need an update on grandpa
 
Grandpa about to have a great court case for mesothelioma claims
 
 
 
 
Ya his old ass is gonna die tonight
 
 
Read the comments. The primer one killed me.
 
 
defiantly wishing him the best...
 
 
 
 
 
The spittin chiclets bump but pmt
 
At what point do you realize it may not be yogurt and tastes like paint? Fake news.
 
I hate it when that happens!
 
 
White Grandpa Ken Jeong...
 
That鈥檚 sad 馃槥
 
Grandpa looks like he鈥檚 been doing this for 50 years.. pic.twitter.com/WyR49KLvQI
 
Rainbow shitz
 
Well he鈥檚 gonna die
 
Ol'man is about to shit his masterpiece. O wait I mean paint his masterpiece... lmfao!
 
Legit bout to shit a brick
 
One pint everyone knows the rules
 
 
At least when he shits. It wont stain the toilet
 
Grandpa had a hell of an aftn in Jupiter FL
 
Does he normally Shellacked this time of day?
 
 
 
Can we get a grandpa update
 
Not a big deal. Let him do what he wants
 
 
 
Did he open his yogurt with a flat head screw driver?
 
Gonna paint the town red!
 
This is particularly funny to me
 
Me when I get old
 
This isn鈥檛 going to end well...
 
 
Grandpa bout to die due to lead poisoning
 
Not giving a shit
 
 
 
 
I know I shouldn't be laughing at this but.... 馃槀馃槀馃槀馃槀馃槀馃槀
 
 
 
 
 
Feel like he's dead now
 
馃槀馃槀馃槀
 
 
 
 
*Always Sunny theme* Grandpa Joins The Gang
 
Over 11 replies and quotes not shown

Retweeters

536 retweeters not shown
Get Full Access Now
Login via Twitter to start your free trial now

Don't have a Twitter account? You can also register via Facebook or Instagram

Existing users can login

Our trial allows access to only the 8 hour timeframe for this page.

A Trendsmap Plus subscription provides full access to all available timeframes

Signup Now