@mellentuck | 6,233 followers
37-foot

step-back

at the buzzer?

Tweet Engagement Stats

Stats are based upon replies and quotes of this tweet

Engagement Map

Quotes
Replies
Retweets
Trendsmap

Replies and Quotes

Total of 25 replies and 41 quotes found
 
 
i can鈥檛 get over this shot. every angle, every picture, every video... it just gets better and better.
 
In reply to @mellentuck
Paid a lot of money not to watch the shot with her own two eyes. pic.twitter.com/mP1VRWdSAG
 
 
In reply to @mellentuck
 
look at the amount of people blinding themselves with their phones. sad
 
In reply to @mellentuck
Look at the same dude in this video. I think his head might have actually exploded
 
In reply to @mellentuck
Dog they have the most fire fits in the picture 馃敟馃敟馃敟 pic.twitter.com/Tnr0jsNaXb
 
 
Amazes me how many people aren鈥檛 merely filming this, but are staring at their phones while doing so 鈥 to post video of a transcendent sports moment they鈥檙e ignoring, live, to watch on a tiny screen. Proof of attendance > actual, attentive attendance. Postmodernity.
 
 
Lol woman in the red already knew what time it was 馃憠鈴
 
 
In reply to @mellentuck
 
In reply to @kajerstin
... but it鈥檚 also important because you see this guy鈥檚 final reaction 馃槀 #RipCity twitter.com/mellentuck/sta鈥
 
 
馃槀馃槀馃槀馃槀
 
You know this guy had OKC +2.5 and is realizing that he just lost $2,500
 
He鈥檚 got one in the 馃捈
 
In reply to @mellentuck
I always find it amusing that so many people feel the need to get it on their camera. Its not like TV-production has seven thousand other, and better, angles...
 
In reply to @mellentuck
Grab your coat and let鈥檚 get outta here - traffic鈥檚 gonna be brutal. pic.twitter.com/BkLvUcgVM9
 
In reply to @mellentuck
Thought that was Schefter for a second 馃槄 pic.twitter.com/WkZXHHAhKM
 
 
Everybody on their phones like it won鈥檛 be all on the internet if it goes in.
 
Jajaja esta fue la cara de muchos cuando Lillard lanz贸 el tiro. 馃槀
 
馃槀馃槀馃槀馃槀馃槀馃槀 @WillCollier__ ugly
 
I count at least 13 people watching this amazing shot through their tiny ass phone screen
 
LMAO. Just a great encapsulation of how amazing that shot was.
 
i am cringing at all the people on their phones
 
 
Not gonna lie though, this might have been my exact same face when I saw it leave his hands.
 
 
In reply to @mellentuck
This Mark Teixeira lookalike already knows pic.twitter.com/q5p6VILA5D
 
In reply to @mellentuck
Lol. Also lol at the people with their phones out. Actually watch the moment and live it!
 
In reply to @mellentuck
Personally I鈥檓 all here for this guys reaction 馃槀 pic.twitter.com/IZKc2A2CsD
 
 
In reply to @mellentuck
Where is this guy going? Did he miss the shot going in? pic.twitter.com/7z5ULM6hdv
 
 
In reply to @mellentuck
Aminu was crushed
 
 
 
 
馃槶馃槶馃槶馃槶馃槶馃槶
 
 
I did not know James Carville was a Portland fan. Front row. #History
 
馃ぃ馃ぃ馃ぃ馃ぃ馃ぃ馃ぃ馃ぃ馃ぃ馃ぃ馃ぃ馃ぃ馃ぃ馃ぃ馃ぃ馃ぃ馃ぃ馃ぃ馃ぃ馃ぃ馃ぃ馃ぃ馃ぃ馃ぃ馃ぃ
 
So many others to zoom
 
Look at how many people are looking at the play through their phone instead of their own eyeballs. Smh
 
I just want to make sure Grandpa With a Starter Jacket there ended up ok...
 
 
The Old head couple courtside wild as shit lol
 
I count 17 phones recording something that is nationally and locally televised
 
 
My guyyyy had zero faith!!!
 
鈥淚s he really gonna...Oh My Gawddd鈥
 
When you put 40k down on the game
 
Over 9 replies and quotes not shown

Retweeters

681 retweeters not shown
Register for Trendsmap Access
Login via Twitter to start your free trial now

Don't have a Twitter account? You can also register via Facebook or Instagram

* Analytics, alert and visualisation tools require additional authorisation
Existing users can login