@Iowkeymood | 8,712 followers
me patiently waiting for someone who’s going to come into my life and not waste my time

Tweet Engagement Stats

Stats are based upon replies and quotes of this tweet

Engagement Map

Quotes
Replies
Retweets
Trendsmap

Replies and Quotes

Total of 334 replies and 1,500 quotes found
In reply to @Iowkeymood
to all the thick thighed queens 💘 pic.twitter.com/0W2jekp1mM
 
Pamiętam jak siedziałem w pierwszej ławce w kościele i machałem sobie tak nogami. Ksiądz przerwał kazanie i wywołał z nazwiska żebym przestał machać nogami
 
In reply to @Iowkeymood
 
Me sitting on any chair because my feet don’t reach the floor
 
impatiently waiting*
 
In reply to @Iowkeymood
 
In reply to @Iowkeymood
this may look cute to some but this is how I rescued my dog. He was tied to a pole left alone in a shopping center. No one claimed him for 15 days after I reported him missing. People get dogs because they are cute and don't think of everything needed to take care of them.
 
I love dogs so much man
 
 
Me waiting for people to just love me and stop playing games with my heart .
 
Lmaooo these pawsssss 😭
 
the feet !!!!! (*´∀`*)
 
 
This the one ❗️❗️❗️
 
me patiently waiting for someone who’s going to come into my life and waste my time
 
In reply to @Iowkeymood
I know its not the point but this is SUCH A GOOD BOY
 
damn we all at this part of our life huh?
 
The QB from Mississippi College after he got benched lol
 
Me patiently waiting for my next mental breakdown due to this terrible semester
 
 
this captions bent but a like the video
 
Us patiently waiting for basketball season to begin!
 
 
Este video lo voy a amar de q toda la vida
 
Mira como mueve las patitas por dios
 
Update still waiting
 
Me voy a quedar asi como el esperando para siempre coño
 
 
caption doesn’t apply to me but LOOK AT THIS PUPPER
 
 
 
I would give my life up for this bby
 
Idgaf what the caption is to this video but anytime I see it I RT it.
 
Cuando me dejan esperando 😂
 
me waiting for my dad to bring the milk😔
 
this is my favorite video of all time and my favorite song
 
Me rn watching the bartender make my next mimosa
 
Me waiting for my mom to stop talking to people 😂
 
 
eheheheh que fofinho
 
 
Every time I see this video I have a great day
 
It was worth waiting for the right one 💖😘 @jennalv5
 
Omg this was Christopher when I first cleaned his nose bleed and tried to start a conversation
 
This is me looking out for the UberEats driver.
 
 
 
 
Me patiently waiting for my boo to text back
 
 
Me waiting for @jimmystuart_ to visit for Thanksgiving week 😀
 
 
 
Whew me minding my business while everybody out here being scandalous
 
Yo esperando a que los billetes para GC bajen de precio xdddd
 
This dog is cute. I had to RT
 
Haha the caption doesn’t relate to me but this video itself is so cute😂
 
 
 
 
Re-fucking tweet😂🙃
 
It’s getting lonely out here
 
 
 
me last sunday when i was waiting for my gf to walk her cute self out her house to my truck
 
 
 
 
Me patiently waiting for my homework to do itself
 
Yo esperando cuando se que he quedado con Felisa
 
finna wait forever shklo
 
Me waiting till Gladys comes and visits again 🙂
 
Fr Im done being a clown 😂
 
 
finna be there all day
 
me patiently waiting while jacob takes a shit for three hours #whyrmenlikethis
 
 
forget the caption i just want everyone to see this good boy look at him
 
 
me patiently waiting for God's perfect timing ✨
 
Omg it’s little pawwwwssss so cute 😭
 
 
 
 
Plz don’t waste my precious time 🎵
 
I can’t wait no more got shit to do
 
i love this video so much 🥺🥺
 
this is my favorite video
 
 
Io e @GioBallerini99 che tremiamo in fila per entrare da Marco
 
 
look at the paws just bounce 🥺🥺
 
 
 
 
Cant relate on the caption but the vid makes me laugh lol
 
me waiting patiently for the plug :)
 
 
The caption yes. But like the dog such a sweetheart 🥺
 
 
Over 542 replies and quotes not shown

Retweeters

108,174 retweeters not shown
Get Full Access Now
Login via Twitter to start your free trial now

Don't have a Twitter account? You can also register via Facebook or Instagram

Existing users can login