@ShannonSharpe | 1,018,030 followers
28 vs 42 vs 51

#TBT

Tweet Engagement Stats

Stats are based upon replies and quotes of this tweet

Engagement Map

Quotes
Replies
Retweets
Trendsmap

Replies and Quotes

Total of 1,046 replies and 1,679 quotes found
In reply to @ShannonSharpe
Shannon walking into the undisputed studio every morning to bust Skip up pic.twitter.com/syPfat155H
 
 
In reply to @ShannonSharpe
BraH I gotta get my sHit togetHer lol
 
In reply to @ShannonSharpe
Chill out bro my girl is on twitter
 
 
In reply to @ShannonSharpe
“Shannon, you need to look better at 51 than 28.” Shannon: pic.twitter.com/8GdEMy8gez
 
How he look 42 in all 3 pics
 
Can we make it possible to have the same dude at 3 different ages running a train on you? 👀
 
 
Do y’all see how fine this man is??? Lock his ass up
 
In reply to @ShannonSharpe
Shay will be 80 and in better shape than I‘ll ever be🤣
 
Men don’t look like this at 28 no more. Whew.
 
In reply to @ShannonSharpe
Am I the only young’n that has a slight crush on uncle Shannon? Lol
 
 
In reply to @ShannonSharpe
Between you and me, we have one Hall of Fame NFL career.
 
In reply to @ShannonSharpe
It’s all them woods lol
 
this what i mean when i say i want a sugar daddy
 
In reply to @ShannonSharpe
The Henney be helpin Unc 💪🏾
 
 
In reply to @ShannonSharpe
Unc gotta be on that deer antler spray 😂
 
Hey, it’s me quoting this again...
 
In reply to @ShannonSharpe
About 3 years ago you visited @trainright for some testing and bike fit. Are you still cycling? pic.twitter.com/pqCknC8rzA
 
 
Its possible that I may have never used the gym correctly In my life
 
In reply to @ShannonSharpe
They don’t make them like you anymore 😩
 
Out here being a thot for the internet. Where are your morals, Shannon. We need to talk...in private.
 
In reply to @ShannonSharpe
I am not living right, lmao!
 
 
My boy aging like wine
 
if my sugar daddy don’t look like this i don’t want him!!!!
 
In reply to @ShannonSharpe
no change...that'a good thing. #blackdontcrack
 
Our son misses you, please come home.
 
If only I was a blonde white woman😍
 
In reply to @ShannonSharpe
Any age... I’ll take it at any age.
 
Please stick your entire arm up my ass.
 
 
 
 
Wonder what that taste like
 
Would you like a sugar baby
 
This is what I’m talking about when I say I want a sugar daddy
 
How he like twice my age and look better than me? Better than I’ve ever looked?
 
 
In reply to @ShannonSharpe
I need that meal plan ASAP lol
 
 
hairline ain’t MOVED, I see you Unc‼️
 
 
In reply to @ShannonSharpe
Bro, lebron’s DM is that way.
 
Proof you can keep the gains if you remain consistent. Let me gone hit the gym again.
 
 
This nigga is the black terminator who ain’t been activated yet
 
Damn that henney and cigar diet really work.
 
At this point, we’re hitting 69 and I’m not talking about the age.
 
 
I need my man to age like this cause Unc is FOINE 😭
 
In reply to @ShannonSharpe
This makes me sad. Mines been downhill since 35 smh
 
Whew 28 year old Shannon 😩
 
When i say i like older men this is the type i’m talking about
 
You are a problem. Let me get your number so I can try to solve it.
 
 
 
 
 
Crazy how good Henny and black n milds do the body 😂
 
 
well damn Shannon
 
Pls come home babe. Your family misses you 🥺
 
You would've found me in your trunk in 96.
 
Jesus Tyrone Christ this man is stacked like pancakes. 🥴
 
Yall betta put down that dang on popeyes sammich
 
I’m finna go back to the gym🤧😂
 
 
In reply to @ShannonSharpe
Post that workout plan for your nephews lol
 
In reply to @ShannonSharpe
Share some of Lebrons PEDs with the commonfolk
 
 
 
 
 
At 28 you can see unc was on some goonie behavior at that moment.😂
 
Looking for a black sugar daddy that looks like DM if interested
 
This real life goals!
 
 
Please smoke me like a black n mild
 
This is how I’m boutta age
 
This how I’m coming for spring break, nothing less!
 
Any age, absolutely any age
 
You could get it at any age.

Amen
 
Yes. That’s the tweet. Also my answer. Yes.
 
 
This nigga Shannon built like a god 😭😭 straight take my bitch
 
Shannon, please, I beg you, just let me touch it one good time 😩
 
Starting my Hennessy and Cigar diet tonite
 
 
 
I need me some Tru Niagen!! 😂💪🏼
 
 
You ever folded a fat bitch into a pretzel? Asking for myself
 
Proof that the Hennessy will keep you in shape. 💪🏿💪🏿💪🏿
 
In reply to @ShannonSharpe
You WISH you had as much DRIP 💧💧💧 as Skip. Nice try bro pic.twitter.com/FsLO2RgNTA
 
Definitely how I’m tryna age on mfs
 
Over 542 replies and quotes not shown

Retweeters

5,170 retweeters not shown
Register for Trendsmap Access
Login via Twitter to start your free trial now

Don't have a Twitter account? You can also register via Facebook or Instagram

* Analytics, alert and visualisation tools require additional authorisation
Existing users can login