Replying to @arifcumy
Aku bangga menjadi anak indosiar

Tweet Engagement Stats

Stats are based upon replies and quotes of this tweet

Engagement Map

Quotes
Replies
Retweets
Trendsmap

Replies and Quotes

Total of 17 replies and 2 quotes found
In reply to @Dindatriberl
Teman yg belakang nampak sudah biasa melihat kebiasaan temennya ini wkwk
 
In reply to @Dindatriberl
Ini pas bikin, apa ngga ada yg ketawa gtu
 
In reply to @Dindatriberl
Sumpah yaaa gw sampe mabok dengerin lagu rossa itu tiap hari馃槶馃槶
 
In reply to @Dindatriberl
Ko bisa nahan ketawa si sama actingnyaaa 馃槶馃槶馃槶
 
In reply to @Dindatriberl
Tontonan gue tiap hari 馃槶
 
In reply to @Dindatriberl
NAPASEHHH 馃槶馃槶
 
In reply to @Dindatriberl
Sedih aku gak ngerti mbak nya mau begituan 馃槍
 
 
In reply to @Dindatriberl
Itu yg di belakang ikutan akting napa
 
In reply to @Dindatriberl
Jadi inget si mamah klo nonton ini "Pusing mamah ini ceritanya selingkuuuuh Mulu" tapi besoknya dia nonton lagi 馃槶 nyampe apal lagunya si Rosa 馃槶馃槶
 
In reply to @Dindatriberl
Tiap hari ema gua nonton ginian, auto ikutan nonton gue haha
 
In reply to @Dindatriberl
Wqwqwq馃槀馃ぃ馃ぃ
 
In reply to @Dindatriberl
Kumenangisss membayangkannn
 
 
 
 
Ekspresinya msh kurang greget mbk..hihihi
 
wkwkwkwk ini bener banget
 
Over 1 replies and quotes not shown

Retweeters

50 retweeters not shown
Register for Trendsmap Access
Login via Twitter to start your free trial now

Don't have a Twitter account? You can also register via Facebook or Instagram

* Analytics, alert and visualisation tools require additional authorisation
Existing users can login

Our trial allows access to only the 8 hour timeframe for this page.

A Trendsmap Plus subscription provides full access to all available timeframes

Signup Now