@syfqtominay_ | 825 followers
Tikus ada satu je tapi yang kecoh 10 orang, nasib baik ada Tom 馃槀

Tweet Engagement Stats

Stats are based upon replies and quotes of this tweet

Engagement Map

Quotes
Replies
Retweets
Trendsmap

Replies and Quotes

Total of 1,280 replies and 2,750 quotes found
In reply to @syfqtominay_
as reward kitorang semua bagi tom tidur atas katil, kitorang semua tidur luar 馃槍馃馃徎 pic.twitter.com/Y9khs3Dr2w
 
 
In reply to @syfqtominay_
Kasi lah dia keluar dulu. Sian lah dia dok terpinga-pinga 鈥 wtf this hooman 鈥 HAHAHAHAHAHA
 
In reply to @syfqtominay_
Maaf kucing awak ada bukak tusyen tak saya nk hntr kucing saya belajar bunuh lipas bukan bgi hidup2 dkt saya
 
 
In reply to @syfqtominay_
Kenapa aku yang terhibur bila semua orang cakap 'baik tom' kucing tu mesti fikir ' alah benda ni kecik je'馃槀馃槀
 
 
In reply to @syfqtominay_
Semalam dia hero kami, hari ni pun dia hero kami 馃槶馃馃徎 Tidur atas katil lagi lah tom malam ni...
 
In reply to @syfqtominay_
minggir bangsat, gua mau buang jangan di halangin jalan nya goblog pic.twitter.com/PJVIdj6KjQ
 
In reply to @syfqtominay_
the cat was like wtf is wrong with this hooman
 
In reply to @syfqtominay_
Hahaha so cute! This how a cat should be treated and celebrated 馃槀馃挀
 
In reply to @syfqtominay_
Kucing tu macam " pehal korang ni kecohnye "
 
In reply to @syfqtominay_
Tikus kecik pun panggil security guard 馃ぃ馃ぃ pic.twitter.com/EIe2RiJy3x
 
In reply to @syfqtominay_
Kucing tu be like 鈥榳tf this is piece of cake what yall screaming at hooman鈥 馃槀馃槀馃槀馃槀
 
tom and jerry real life
 
In reply to @syfqtominay_
Yang dok halang dia pakai penyodok tu pasai pe hzhhaahahah dah dia blur blur kambing shshahs 馃槀馃槀馃槀馃槀馃槀
 
In reply to @syfqtominay_
Mesti tom ingat korang nak tikus tu tapi dia tak tahu nak bagi siapa 馃ぃ
 
 
In reply to @syfqtominay_
kucing tu mesti kembang ramai sorak tuk dia shshhshshshs
 
In reply to @syfqtominay_
Perisai paling function mehh..ahhha pic.twitter.com/BXzkCp2tp0
 
In reply to @syfqtominay_
kucing tu mesti sakit hati kan dia dah tangkap kan tikus astu ada manusia goblok halang guna penyodok馃槀馃槀 pic.twitter.com/pGFx3j6Lo5
 
In reply to @syfqtominay_
Dah dapat , bagi la dia keluar dulu sebelum dia takut terkejut dgn 10 org.. kang terlepas tikus tu nnti, semua lintang pukang馃槀馃槀馃槀馃槀馃槀
 
 
In reply to @syfqtominay_
WEHHH HAHAHAHHAHAHAGA KESIAN DHO KUCING TUUU, DIA TAKUT HAHAHHAHAHAHA
 
Tom : wth is going on with this hoomaaaannn
 
 
In reply to @syfqtominay_
Kot ya pun bagi lah meow tu keluar dlu. Dia smpai keliru betul ke salah apa dia buat tu hhaahahah
 
In reply to @syfqtominay_
Tom : apebenda sial sakai ngat diorang ni
 
In reply to @syfqtominay_
My brother and mom 馃ぃ panic attack pic.twitter.com/QJvbbqZ2Oq
 
In reply to @syfqtominay_
Yeayy tom hero kita ! Hehe btwww guyss siapaa nk order hadiah utk tersayang ibu kakak gf boleh DM thankyou!! pic.twitter.com/YiJreqk1ZX
 
In reply to @syfqtominay_
Kucing aku pulak suka tangkap burung yang x bersalah pastu bawak masuk dalam rumah. Penat dah tegur dia pic.twitter.com/vAGAJWeceN
 
鈥渢om pergi tom鈥 hahaahahhahahaha semua berharap pada hero Tom 馃槀馃槀馃槀馃槀
 
In reply to @syfqtominay_
Pplot twist : tom lepaskan tikus tu kat luar sebb diorg berkawan
 
In reply to @syfqtominay_
tom sekor je yang gentle hahah
 
In reply to @syfqtominay_
Tom: menyesal aku tolong. Lain kali maleh aku
 
In reply to @syfqtominay_
Tom was like :tepi la gais aku nak bawak kluar ni sial
 
In reply to @syfqtominay_
 
 
 
In reply to @syfqtominay_
Kucing tu mesti cam 'hek eleh dorang ni tikus pun kena aku setel takyah jadi manusia la korang'
 
In reply to @syfqtominay_
satisfying nya tengok tom terkam tikus tu fuh
 
dalam video ni, kucing ni adalah hero kepada 10 orang manusia ini. GOOOODDDJOBBBB SUPERCATTTTT!!!!!
 
In reply to @syfqtominay_
Tom is the real hero! 鉂わ笍
 
tom macam, wtf is going on?...
 
Tom bingung banget disorakin 馃ぃ馃槶
 
Tom be like "aku dah famous ke ni "
 
 
im fuckin crying laughing look at them hyping up the cat 馃槀馃槀馃槀馃槀馃槀馃槀馃槀馃槀馃槀馃槀馃槀馃槀馃槀馃槀馃槀馃槀馃槀馃槀馃槀馃槀馃槀馃槀馃槀
 
baek tom!!! 馃憣馃憦馃挴
 
In reply to @syfqtominay_
bayangkan. tom kena culik dengan geng2 tikus yg berdendam sbb tom makan tikus tu. lepastu geng2 tikus yang lain . naik satu badan korang . Okay bye
 
In reply to @syfqtominay_
Tom lah jantan sebenar dalam kejadian ini 馃樄
 
 
In reply to @syfqtominay_
Macam pokemon sial. Hantar kucing lawan dengan tikus
 
In reply to @syfqtominay_
comel la kucing tu, tetiber je, lelaki jerit
 
happened to us too in 2018 馃槅 the tikus is in our dorm

@mrayhssa pic.twitter.com/pK0Kn8wrXm
 
In reply to @syfqtominay_
Alahai.. seb baik ada jantan dalam rumah tu, berguna jugak laa..
 
In reply to @syfqtominay_
Bagus kucing ni atleast tngkp tikus pi buang luar tak mcm oyen kat rumah ni pegi bwk ular depn pintu rumah dia ingt kami nak bela ke ular tuuu 馃槶馃槶馃槶 pic.twitter.com/pbXdDMngXh
 
Tk sia-sia kiteorng bela kau tom馃ぃ馃ぃ
 
kesian tom confused af 馃槀馃槀馃槀 you the mvp, tom
 
America: Tom and Jerry

Malaysia:
 
kesian jerry 馃槀馃槀馃槀馃槀
 
In reply to @syfqtominay_
Kucing tu "wtf bro chill"
 
Savior ! Hahahah
 
In reply to @syfqtominay_
Tom was like, tf is wrong with y'all, hooman 馃槀
 
 
Kau memang terbaik tom HAHAHAHAHA
 
In reply to @syfqtominay_
Bagi Tom makanan mahal. Kalau engkau tak bagi, aku hantar tikus masuk rumah korang.
 
In reply to @syfqtominay_
Aku rasa mcmnak bela stray cat jaa Kucing aku bulu kembang tak boleh diharap Taw2 nk manja ja
 
In reply to @syfqtominay_
mesti kucing tu cam "pahal korang ni , tikus je kot easy lah " HAHAHAHAHAHA AKU TERHIBUR
 
In reply to @syfqtominay_
Tom : apa la diorang ni bising je 馃槀
 
In reply to @syfqtominay_
Semua orang ni pergi sunat kat vet kecuali Tom ke sebab dia je yang ada telur nak tangkap tikus tu?
 
AHAHAHAHA PROUD OF TOM BUT KESIAN TOM TAKUT SFFSFDBRJKEHSH
 
In reply to @syfqtominay_
Punyalah aku ingat tom tu manusia馃槀 sengal lah aku ni
 
In reply to @syfqtominay_
tom tu mcm "pehal duh korang jerit2, tepi lah gila, aku nak makan tikus ni, halang2 aku dengan penyodok buat apa" dengan muka terpinga2 hahahaha 馃槀 kiyott
 
In reply to @syfqtominay_
Human: 鈥淭ikus! Tikus!鈥 馃悎: 鈥滒煒掆 Human: 鈥淭om, ko pergi tangkap jap! Kitaorg takut!鈥 Cat: 鈥淎sal tikus jer aku. Asal tikus jer aku yang kena鈥 馃槖
 
Not all heroes wear capes. Some have paws
 
Cute llaki ani bnrtah 馃槀馃槀馃槀馃槀馃ぃ
 
 
alkisah pagi tadi aku tengah sapu lantai tetibe tikus jatuh kat kepala aku terus meraung aku dasar anjir lo tikus
 
 
Anf! Tom nya kebingungan disoraki 10 lelaki 馃槀馃槀馃槀
twitter.com/syfqtominay_/s鈥
 
Mcam tgok bola baa hahahahahhahaa "terbaik tom" 馃槀馃槀馃槀馃槀馃槀
 
Defak HAHAHAHHAHAHAHAH kalah ntam pusak bah sidak tok
 
lelaki memang macam ni ke nampak tikus 馃槀馃槀馃槀
 
teringat video tikus dalam surau shah tu
 
THE HYPE IS REAL I STAN FOR TOM AHAHAHAHAHAHAH
 
*Lepas tangkap tikus*
Tom: SEKARANG AKU NAK BUAT APA SIAL
 
macam nila bila wan kemam pulang ke asrama
 
Tom jantan sejati馃馃徏馃槀
 
 
馃槀馃槀tom mesti macam apa benda la diorang ni kecoh
 
In reply to @syfqtominay_
Dia punya bising 馃ぃ馃ぃ馃ぃ macam tgok bola weyh.
 
In reply to @syfqtominay_
Hi saya nak tom jadi bf saya dan boleh tangkap lipas
 
perempuan dengan lelaki sama je, kalau dia sorang berani, tapi kalau berkumpul ramai ramai dia jadi gedik pulak nampak tikus ke lipas ke.馃槀
 
My fat cat can't relate 馃様
 
 
Pusak : alaaa benda kecik jak tuk elek aah
 
Tom: ok dah tangkap, tepi siket. Eh tepi la. Eh eh eh. Eh tepila
 
In reply to @syfqtominay_
Tom makan besar 馃槶鉁
 
In reply to @syfqtominay_
Kucing tu jugak yg tolong
 
Over 542 replies and quotes not shown

Retweeters

83,648 retweeters not shown
Register for Trendsmap Access
Login via Twitter to start your free trial now

Don't have a Twitter account? You can also register via Facebook or Instagram

* Analytics, alert and visualisation tools require additional authorisation
Existing users can login

Our trial allows access to only the 8 hour timeframe for this page.

A Trendsmap Plus subscription provides full access to all available timeframes

Signup Now