@TonyBakercomedy | 80,646 followers
Cram!

Tweet Engagement Stats

Stats are based upon replies and quotes of this tweet

Engagement Map

Quotes
Replies
Retweets
Trendsmap

Replies and Quotes

Total of 33 replies and 76 quotes found
In reply to @TonyBakercomedy
Lmao he waited for him to move his hand
 
In reply to @TonyBakercomedy
Crammmmm! 馃ぃ馃ぃ @ElHoncho_
 
 
 
Shit like this is why Tony Baker my favorite comedian馃槶馃ぃ馃ぃ
 
In reply to @TonyBakercomedy
That smelling sound just got me hollering man..馃ぃ馃ぃ馃ぃ馃ぃ
 
 
In reply to @TonyBakercomedy
Top 3 Voice overs of yours and it's not number 3..
 
 
"Cant be looking soft"馃槀馃槀馃槀 that poor man馃槻馃槶
 
Damn! I watched this shit while eating. End result, I almost saw jesus. Choked on my fries while laughing 馃槶馃槶馃
 
 
In reply to @TonyBakercomedy
Never and I mean NEVER disrespect the cram...
 
 
 
Another Tony Baker classic!!!
 
Curry 馃崨 Goat anyone?馃し馃従鈥嶁檪锔忦煠p煒
 
"Are these balls in here" 馃槀馃槀
 
In reply to @TonyBakercomedy
Those balls are now nut dust! 馃ぃ馃ぃ馃ぃ
 
In reply to @TonyBakercomedy
Some of your finest work.... Do you voice any animations yet? The laughs are satisfying with your vox bro馃憡
 
In reply to @TonyBakercomedy
that鈥檚 the Bruce Lee 鈥渙ne inch鈥 cram!! 馃槀
 
 
 
In reply to @TonyBakercomedy
Hahahahahaha love these!!!
 
In reply to @TonyBakercomedy
GOD has a sense of humor for real. Lol
 
 
 
 
馃ぃ馃ぃ馃ぃ
 
 
 
馃槀馃槀馃槀馃槀馃槀
 
馃槀 馃槅 馃槀
 
Cram 馃槶馃槶馃槶馃ぃ馃ぃ馃ぃ馃ぃ馃ぃ馃ぃ馃ぃ
 
AYYYYOOO IM LOGGING OFF DAWG
 
 
 
In reply to @TonyBakercomedy
"Are these balls" 馃ぃ馃ぃ
 
 
In reply to @TonyBakercomedy
Nooooooo 馃ぃ馃ぃ馃ぃ "Are these balls in here..." 馃拃馃拃馃拃馃拃馃拃馃拃馃拃馃拃馃拃
 
 
 
In reply to @TonyBakercomedy
馃槀馃槀馃槀馃槀馃槀
 
 
In reply to @TonyBakercomedy
馃槀馃槀 the way they comforted the ram after he attacked that man
 
 
 
In reply to @TonyBakercomedy
I be out here on the cram 馃ぃ馃ぃ馃ぃ
 
 
In reply to @TonyBakercomedy
Dude knew just where to Cram. 馃悙
 
 
In reply to @TonyBakercomedy
馃槀馃槀馃槀馃槀馃槀馃槀馃槀he felt every piece of that crammmmm
 
In reply to @TonyBakercomedy
I live for the Cram!!
 
 
 
 
 
Ain鈥檛 nobody Havin鈥 鈿斤笍 馃弨 馃張馃彁馃幘鈿撅笍馃幈out hea when I鈥檓 gettin鈥 brushed! #dead 馃樀馃拃馃懟
 
馃ぃ馃ぃ馃ぃ
 
 
馃槀馃槀馃槀
 
He suffered the cramafications
 
 
Lol knowing the nature of such animal, you would think the camera man would鈥檝e used precaution but nah... he couldn鈥檛 fathom the reality of a cram meeting his testicles
 
 
 
 
 
馃槶馃槶馃槶馃槶
 
 
 
 
 
 
Cram 馃槀馃槀馃槀馃槀馃槀
 
馃槀馃ぃ馃ぃ馃ぃ馃ぃ
 
馃槶馃槶馃槶馃槶
 
 
馃槀馃槀馃槀馃槀馃槀 Cram.
 
 
 
 
LMAO he shouldve kept blocking 馃槀
 
Cram!!! 馃ぃ馃ぃ馃ぃ
 
 
馃ぃ馃ぃ馃ぃ鈽猴笍
 
 
馃槀馃槀馃槀馃槀馃槀
 
 
馃拃馃拃馃拃馃拃
 
 
 
 
 
 
馃拃鈽狅笍馃ぃ馃ぃ馃ぃ馃ぃ馃憠馃徑馃憠馃徑馃憠馃徑CrAm!
 
馃槀馃槀馃槀
 
馃槀馃槀馃槀
 
 
馃ぃ馃ぃ馃ぃ馃ぃ馃ぃ馃ぃ
 
Over 9 replies and quotes not shown

Retweeters

1,002 retweeters not shown
Register for Trendsmap Access
Login via Twitter to start your free trial now

Don't have a Twitter account? You can also register via Facebook or Instagram

* Analytics, alert and visualisation tools require additional authorisation
Existing users can login

Our trial allows access to only the 8 hour timeframe for this page.

A Trendsmap Plus subscription provides full access to all available timeframes

Signup Now