@ufc | 7,427,424 followers
HE. IS. BACK.

🇮🇪 @TheNotoriousMMA CLOSES THE SHOW EARLY! WOW! #UFC246

Tweet Engagement Stats

Stats are based upon replies and quotes of this tweet

Engagement Map

Quotes
Replies
Retweets
Trendsmap

Replies and Quotes

Total of 1,256 replies and 1,761 quotes found
Welcome back Conor !!!!!!!!!!
 
In reply to @ufc
So when @TheNotoriousMMA TKOs somebody he gets paid millions of dollars but when I TKO somebody I get a police escort out of the youth tournament? Unbelievable.
 
In reply to @ufc
Non-casuals know that shit was rigged
 
 
In reply to @ufc
Imagine paying for that lmaooo
 
In reply to @ufc
I love how MMA fans always say "rigged" to try and justify when someone they likes loses. Sure. Instead of finding a way for the opponent to not get hurt they just decided to let him get fucked up.
 
In reply to @ufc
I feel bad for the people who actually paid over $60 for this card...
 
 
In reply to @ufc
The real winners are the one who didn't pay for that fight lol
 
In reply to @ufc
 
In reply to @ufc
Cowboy threw that fight for Dana and UFC lol
 
 
Fights a guy who has lost 6 of his last 10 🤦‍♂️ Time to settle the trilogy.
 
In reply to @ufc
The old man in the pub put up a better fight
 
In reply to @ufc
Imagine paying $65 for that one fight, that wasn’t even an actual fight.........
 
 
 
 
In reply to @ufc
lol he beat a man whos won 4 out of his last 10 fights and all of a sudden mcgregors the greatest for it lol
 
In reply to @ufc
I ain’t even have time to find the free stream pic.twitter.com/SHlFa7e0Wx
 
 
... And great deliverers of the goods. #UFC246 @TheNotoriousMMA
 
In reply to @ufc
 
In reply to @ufc
Holy shit still gets murked by Khabib tho
 
🐐🐐🐐🐐 Best Conor I’ve ever seen
 
In reply to @ufc
Imagine paying for this LMAOOOO
 
If you beat me tf up then kiss me on the forehead ima have to hit you wit the .38 😭
 
In reply to @ufc
that was 100% staged Cowboy too the dive im so disgusted
 
In reply to @ufc
I say rigged That was too easy tbh, let him fight Masvidal
 
Bet he couldn't make the weekly show @knoxvilleraces...
 
 
 
In reply to @ufc
The fight is absolutely fixed !!!!!
 
 
 
 
 
Who tf said cowboy was gonna win? Lmfaoo do your research kids
 
 
In reply to @ufc
Cerrone throwing a fight for a payday. Absolutely ridiculous
 
In reply to @ufc
Less than a minute, £285? It’s like Conor never left! 💥 pic.twitter.com/ONT6fLPB4A
 
The greatest of all time....
 
 
In reply to @ufc
 
ya I’d let him smash
 
 
 
In reply to @ufc
Trump: COWBOY JUST GOT DESTROYED FOR A PERFECT FIGHT! #UFC246
 
In reply to @ufc
Bull shit fight . Cowboy definitely took a pay out
 
I blinked and McGregor won. 🤯 👏🏽
 
In reply to @ufc
Khabib BETTER ✔️
 
 
In reply to @ufc
If you say this was rigged, please never watch the sport again. The replay clearly showed hard shots, cowboy is not the kinda guy to take a dive, and Conor is known for his power. You are beyond ignorant if you really think Conor winning was staged.
 
 
 
Represent the fookin homeland
 
Thanks to all the #LoperXRandi listeners that packed out @SirensColumbus tonight. Incredible win for @TheNotoriousMMA . I’ll give you my 🔥recap🔥 on the fight Monday morning @997theblitz #ufc246 👊🏼💥💪🏼 @randirasar
 
In reply to @ufc
Cowboy got his payday.. I still respect cowboy so much
 
 
In reply to @ufc
This 💩 is fixed, for sure.
 
Surprise surprise motherfuckers the king is back🦍👑 @TheNotoriousMMA
 
In reply to @ufc
 
 
In reply to @ufc
This is BS they should’ve got Conor a better opponent
 
In reply to @ufc
Jan 18 2020 will go down in UFC history as the day that Cowboy sold his soul. #UFC246
 
That was the most wholesome thing I’ve ever watched🥺
 
It is a Connor thing, you wouldn’t understand
 
 
To all the haters 🇮🇪🤷🏽‍♂️
 
Take care of y’all mentals

- Marshawn Lynch

Humble & focused Conor is a baaaaaaad man
 
In reply to @ufc
What a joke should’ve been Gaethje
 
In reply to @ufc
 
Conor McGregor é o cara!
Voltou com tudo! #UFC246
 
 
 
His sportsmanship 🥺❤️
 
People paid $65 for a 40 sec fight. I watched a live stream on YouTube for free 🙏🏼
 
In reply to @ufc
FIXED, FIXED, FIXED!
 
 
 
 
Well...there you have it. That was quick. #UFC246
 
When you only last 40 seconds but she understands 😓🥰
 
Mcgregor is so gorgeous... ahh ily
 
 
In reply to @ufc
 
In reply to @ufc
That was a BS fight that should have never happened
 
In reply to @ufc
Lol did u really think Connor was gonna take his first fight against someone who isn’t at the end of there career! Cmon man that’s y I didn’t spend money on this thank goodness!! And everyone saying his back lol 😂
 
The king is back 🇮🇪
 
HOLY FUCKING WOW!🤯 #Cerrone got POPPED🥊👊🏽💥💪🏽 Ohhh YEAH @TheNotoriousMMA IS. BACK!! 🇮🇪☘️🧔🥊🔝💯🔥🔥🔥🙌🏽🙌🏽🤘🏽🥳😎 #LuckOfTheIrishMan 🍀🧡💚🍀
 
Let’s gooooo!!!! 🇮🇪🇮🇪🇮🇪
 
 
Imagine paying $80 for a less than 1 minute fight
 
He’s a FOOKIN legend, simple!!!!
 
In reply to @ufc
HOLY SHIT!!!!!!! YES!!!! 👊🏻🇮🇪👊🏻🇮🇪👊🏻
 
In reply to @ufc
Rip to the people who paid to watch this
 
 
Not convinced. He fought a old head.
 
In reply to @ufc
How much they pay Cerrone for that dive ?
 
In reply to @ufc
Did anyone actually think that Dana was goin to let something happen to his golden goose? Conor losing to Cowboy is straight up bad for business. With Cowboy losing everyone wins. Cowboy gets his $, Conor gets an easy “W”, and Dana gets him back into UFC
 
Over 542 replies and quotes not shown

Retweeters

27,589 retweeters not shown
Register for Trendsmap Access
Login via Twitter to start your free trial now

Don't have a Twitter account? You can also register via Facebook or Instagram

* Analytics, alert and visualisation tools require additional authorisation
Existing users can login

Our trial allows access to only the 8 hour timeframe for this page.

A Trendsmap Plus subscription provides full access to all available timeframes

Signup Now