@Kelvoo4 | 102,663 followers
that "grow together" type of love...

Tweet Engagement Stats

Stats are based upon replies and quotes of this tweet

Engagement Map

Quotes
Replies
Retweets
Trendsmap

Replies and Quotes

Total of 39 replies and 585 quotes found
In reply to @Kelvoo4
ppl give up to easily nowadays
 
 
In reply to @Kelvoo4
This tweet hits different when you 30+ and single pic.twitter.com/ZnwvBaVrC0
 
In reply to @Kelvoo4
most people don’t understand what growing together is tho
 
 
This type of love ain’t for the weak and won’t work without open communication
 
Tangina netong quarantine huhu, settle na tayo after this? HAHAHAHA
 
 
In reply to @Kelvoo4
Ppl can barely grow by themselves, let alone grow wit somebody else🤦🏾‍♂️
 
 
This don’t exist in this generation 🥴
 
manguyab kog putot sad nya dungan mig tubo😂
 
 
 
hard to find. everybody just gives up these days
 
Mfs don’t be having this mentality
 
 
Who given me thisss Bc I’m ready lmao 😂
 
In reply to @Kelvoo4
some people would rather give up instead solving the problem,even though as much as you want it, you can’t always have it ..
 
We all deserve this shi
 
 
 
 
hindi ung tumatanda pabaligtad.
 
Some shit I was tryna be on but you know how that shit go
 
 
 
this is what i’m on.
 
 
quando conheci o marco tinha feito 15 anos 1 semana antes, e agora vou dezoitar do lado dele. vou chorar
 
when this the goal but you end up “growing apart” instead <<<
 
shit overrated, y’all be staying with people y’all know ain’t right for y’all because of “history” fuck dat.
 
 
In reply to @Kelvoo4
 
lemme learn ya somethingg
 
 
 
 
This hard to find nowadays Ngl
 
 
SHOW WORST SIDE OF YOURS THEN LETS SEE WHO WILL STAY. 🤷🏻‍♂️
 
 
 
 
 
this is all I want :((
 
 
 
 
 
women don’t like that lol. They want a nigga that got it figured out already lol
 
 
you either grow together or grow apart 🤷🏽‍♀️
 
 
act yo age and respect your s/o 😳
 
Don’t exist in 2020, social media has everyone’s minds twisted.
 
Le tla gobala.
 
 
 
 
 
 
 
All I be asking for 🙃
 
 
gusto jud kaayo nako ni pero ambot oy malas man kaayo pirme di nalang ko mag minyo.
 
it’s all sweet until she refuse to sign the prenup cuz y’all “grew together”
 
 
 
 
 
sevi and elyse heuheu ☹️❤
 
chada guro ug ingani ba
 
 
In reply to @Kelvoo4
it’s the only love i deserve 💯
 
can we please 🥺
👉🏾👈🏾
 
It's a process... But trust this process. It's beautiful ✨
 
 
 
We gotta boss up together
 
instead of growing apart 👌🏻
 
 
 
 
Me and Dave since 2014 ❤
 
blows my mind that i seem to have found this with my partner,, plsletthembeTHEone 💕
 
In reply to @14thStreetSteve
@14thStreetSteve exactly what we got babe 💍❤️☺️
 
Yup she’s tha one🥰👫🏾☺️
 
Rare to find. Impossible to keep.
 
 
Ya needa let go of this mentality, not everyone grows at the same pace as you ...
 
Sounds nice 😌
 
 
 
 
 
This is what I got rn! And I’ve never been so in love and happy❤️
 
 
Then make money together. 💯
 
 
Over 260 replies and quotes not shown

Retweeters

37,066 retweeters not shown
Register for Trendsmap Access
Login via Twitter to start your free trial now

Don't have a Twitter account? You can also register via Facebook or Instagram

* Analytics, alert and visualisation tools require additional authorisation
Existing users can login

Our trial allows access to only the 8 hour timeframe for this page.

A Trendsmap Plus subscription provides full access to all available timeframes

Signup Now