In reply to @JatIkhwan
Agensi berita Israel melaporkan Israel mengarahkan semua sekolah dalam radius 40 kilometer dari Tebing Gaza ditutup rentetan serangan tidak henti antara Briged Al Qassam dan IDF.
@JatIkhwan | 333,658 followers
Replying to @JatIkhwan
Allahuakbar Allahuakbar im shaking now. Kebakaran besar sedang berlaku dalam Masjid Al Aqsa. Ya Allah lindungi Masjid suci kami ya Allah. Teruskan doa untuk Palestin!

Tweet Engagement Stats

Stats are based upon replies and quotes of this tweet

Engagement Map

Quotes
Replies
Retweets
Trendsmap

Replies and Quotes

Total of 20 replies and 243 quotes found
Ya Allah, peliharalah Masjid Al Aqsa, selamatkan lah saudara saudara kami di Palestin. Tiada daya & keupayaan melainkan pertolongan dari kamu, Ya Rabb. #SavePalestine
 
Allahuakbar..Allahuakbar...Allahuakbar
馃槶馃挃

Kau turunkanlah hujan selebat-lebatnya di kawasan Masjid-Al Aqsa sepertimana lebatnya hujan turun ke bumi Madinah ketika ini Ya Allah.

Kau redakan kemarakkan api yg sedang membakar di kawasan Al-Aqsa.

馃槶馃槶馃挃馃挃馃槶馃槶
 
In reply to @JatIkhwan
Qunut Nazilah 鈽濔煆火煡吼煒 pic.twitter.com/04S7tlMLex
 
In reply to @JatIkhwan
Tak sure laa betul ke tidak sebab aku ada baca kalau runtuhnya masjid al-Aqsa, petanda dunia akan berakhir
 
Moga Allah dengarkan doa doa orang yang teranaia, anak2 palestine, orang2 tak bersalah disana dan peliharalah Masjid Al Aqsa, hilangkan segala perit derita diorang segera, amin amin ya rabbal alamin

#SavePalestine
 
Ya Allah. Allahuakbar. Allahuakbar. our holy mosque on fire right now. This is so heartbreaking. Allah. Ya Rabb, Kau lindungilah Masjid Al Aqsa. Kau turunkanlah hujan ya Allah.
#SavePalestine #AlAqsaUnderAttack
 
Ya Allah , im sorry i cannot do anything :( but i can only pray for them & Masjid Al-Aqsa . Im sorry 馃槩
 
subahanAllah I can't imagine if I were in their place, please ya Allah, give high strength and patience in the souls of the Palestinians
la tahzan innallaha ma'ana!!
#SaveSheikhJarrah #SavePalestine #AlAqsaUnderAttack #FreePalestine
 
Kita lena sedap ja, depa duk berjuang sampai syahid 馃槴
 
Td duk baca thread ni, aku tringat yg palestine pun akan smbut 1 syawal sama mcm kita. Mcm mana la keadaan dorg kat sne. Kita diuji dgn covid ni pun dh rse tak termampu. Ujian dorg jauh lebih hebat. Ya Allah turunkanlah bala tentera mu utk bantu saudara kami di sana
 
Islam kena bangkit. Hanya doa yang mampu kita iringi buat saudara kita disana, jangan penat berdoa. Semoga Allah permudahkan semuanya
#SaveSheikhJarrah #AlAqsaUnderAttack
 
In reply to @JatIkhwan
Allahuakhbar. Sedih kita tak dapat nak tolong apa2 kat sini. Doa saja yang mampu 馃槬
 
Ya Allah. Oh Allah the Almighty, we seek for your help in this holy month of Ramadan. Please save this people. Protect the Palestinians, Ya Rabb. Peliharalah Masjid Al Aqsa 馃げ馃徎馃嚨馃嚫
 
Allahuakbar,lindungi Masjid Al-Aqsa dan rakyat palestin ya Allah 馃槶
 
丕賱賱賴賲 賷丕 賴丕夭賲 丕賱兀丨夭丕亘
丕賴夭賲賴賲! 賵丕賳氐乇賳丕 毓賱賷賴賲 賷丕 乇亘馃槶
#SavePalestine
 
In reply to @JatIkhwan
Ya ralball,alamiimm. moga allah melihat umat muhamad hidup d alam nyata amat. Perik sekali.dgan amalam ibadah aksn dapat keamponan dari allah tak,allla
 
You take their land now you take our God's home. These immoral repellent people馃槨
 
 
ya Allah im totally crying watching this. Selamatkan bumi Palestin ya Allah 馃槶馃檹馃徎
 
Di kala Kita sibuk fikir nak balik kampung x boleh, nak Masak apa Raya ni, mengantuk nya nak tidur.
Our brothers & sisters in Palestine having their war. Selamatkanlah mereka Ya Allah. Semoga Eid al-Fitr Ini membawa erti kemenangan yang bermakna... #SavePalestine
 
 
ya Allah 馃槶馃槶馃槶馃槶馃槶
 
 
Lindungilah mereka, selamatkanlah mereka dan kasihanilah mereka. 馃げ馃徎

#SavePalestine #PalestineWillBeFree #Palestine
 
Allahuakbar 馃槶 Doakan masjid Al-Aqsa, doakan mereka di Palestine! 馃槶
 
 
Zot shkatroj ata qe po i bojn keq 馃挃
 
Ya Allah please protect them 馃槶
 
Ya Allah kau turunkanlah hujan ya Allah
 
 
allahuakbar 馃槶馃槶馃槶
 
 
Ya Allah, this is so sad馃槶馃槶馃槶 please pray for Palestine馃槶馃槶馃槶
 
 
Allahurabb馃槶
 
ya allah ya tuhanku kau lindungi la rakyat dan masjid al aqsa ya allah馃げ馃徎nak nangis tengok馃ぇ馃ぇ
 
Allahuuu nak nangis tengok 馃槶
 
 
Allahuakbar Allahuakbar Allahuakbar 馃槶馃槶馃槶.

Lindungi masjid Al Aqsa dan rakyat yang sedang berjuang disana ya Allah 馃槶
 
 
Allah tolong ya Allah our masjid ya Allah. tolong
 
 
 
 
馃槶馃槶馃槶馃槶馃槶
 
馃槶馃槶馃槶馃槶馃槶
 
馃槶馃槶馃槶馃槶馃槶馃槶馃槶
 
 
 
馃槶馃槶馃槶
 
 
 
 
 
Allahuakhbar 馃槹馃槹
 
馃槶馃く馃槨!!!!!
 
 
馃槶馃槶馃槶
 
Selamatkan mereka Ya Allah. Lindungi Masjidil Aqsa... 馃槶
 
 
丕賱賱賴賲 兀賻毓賽夭賻賾 丕賱廿爻賱丕賲賻 賵 丕賱賲爻賱賲賷賳 , 丕賱賱賴賲 兀賻匕賽賱賻賻賾 丕賱卮賽乇賰賻 賵 丕賱賲購卮乇賽賰賽賷賳 , 兀賱賱賴賲 丕賳賿氐購乇賿 丕禺賵丕賳賻賳賻丕 丕賱賲爻賱賲賷賳 賵 丕賱賲噩丕賴丿賷賳 賵 丕賱賲購爻賿鬲賻囟賿毓賻賮賽賷賳 , 賮賶 賮賱爻胤賷賳 賵 賮賶 賱購亘賿賳賻丕賳 賵 賮賶 丕賱毓乇丕賯 賵賮賶 賰賱 賲賰丕賳 賵 賮賶 賰賱 夭賲丕賳.

#AlAqsaUnderAttack
#SavePalestine
#SaveSheikhJarrah
 
Allahuakbar....
 
Allahuakbar 馃槶馃槶馃槶馃槶
 
 
 
馃槶馃槶馃槶馃槶
 
馃槶馃槶馃槶馃槶
 
 
 
Ya Allah, peliharalah Masjid Al Aqsa, dan selamatkan lah saudara saudara kami di Palestina #SavePalestine
 
啶囙啶班ぞ啶げ啷 啶掂ぐ啷嵿啶 啶戉か 啶嗋お啶︵ぞ 啶曕 啶呧さ啶膏ぐ 啶啶 啶う啶侧え啶 馃憦馃憦馃挭
 
Allahuakhbar.. Al - Aqsa memerlukan doa kita semua
 
 
 
Ya Allah 馃槶馃槶馃槶馃槶馃槶馃槶馃槶馃槶
 
馃槶馃槶馃槶馃槶馃槶
 
 
 
 
Dalam masjid Al aqsa 馃槶馃槶
 
 
馃槶馃槶馃槶
 
ya Allah馃槶馃槶
 
 
Over 179 replies and quotes not shown

Retweeters

16,502 retweeters not shown
Free access is provided to the 8 hour timeframe for this page.

A Trendsmap Explore subscription provides full access to all available timeframes

Find out more

This account is already logged in to Trendsmap.
Your subscription allows access for one user. If you require access for more users, you can create additional subscriptions.
Please Contact us if you are interested in discussing discounts for 3+ users for your organisation, or have any other queries.