In reply to @JatIkhwan
Ketika langit mereka dihujani peluru berpandu dari kedua belah pihak dan ada sesetengah yang lain sedang melawan tentera Zionis yang ceroboh masuk Al Aqsa, ada juga yang pilih untuk solat Isyak dan Teraweeh. Doakan mereka! pic.twitter.com/lzlbclkl2P
@JatIkhwan | 333,940 followers
Replying to @JatIkhwan
Keadaan tegang di sekitar Masjid Al Aqsa. Ketika iqamat untuk Isyak dilaungkan, tentera Zionis mula mencampakkan bom tangan dan gas pemedih mata. Mereka ini sebenarnya sedang siap sedia nak Isyak dan Teraweeh.

Tweet Engagement Stats

Stats are based upon replies and quotes of this tweet

Engagement Map

Quotes
Replies
Retweets
Trendsmap

Replies and Quotes

Total of 8 replies and 56 quotes found
kita tangguh kejap maki kerajaan. jom ramai-ramai focus and doa untuk saudara kita dekat Palestine. May Allah protect all of them. #SavePalestine #SavePalestine #SavePalestine
 
In reply to @JatIkhwan
Zionis pengecut! Takut dgn orang yang tengah solat! Takut dgn kekuatan umat islam bila berjihad! Kita teruskan berdoa dari sini sebab itulah selemah2 iman yg kita mampu. Janji Allah itu pasti. Allahu Akbar!
 
they just want to pray.. LEAVE THEM ALONE
 
 
 
Allahuakbar! Merinding lagi2 background audionya memang benar-benar realiti dilaungkan. What a mise-en-scene, may Allah protect them ameen @tontonfilem
 
 
Sedih sebenarnya. Satu dunia tak boleh nak bantu masalah rakyat Palestine ni. Faham tak SATU DUNIA
 
They actually are targetting to attacm at this time where muslim prepare for Isya and Teraweeh but you stupid mfs this is our struggles are greatly rewarded and multiplied by Allah
 
In reply to @JatIkhwan
 
 
dasar zionis pengecut. semoga Allah laknat anda semua. Aamiin!
 
Jiwa mereka besar, Iman mereka tinggi !!
 
Hebat sungguh rakyat palestine, dibulan yang mulia masih bersemangat untuk lawan zionis kalau aku ni dah nangis tepi katil馃槶馃槶 kuat betul iman mereka...
 
Wuish surah al-qiyamah 馃ゲ goosebumps
 
aiyo pengecut nak mampos nak cari gaduh patut lah bodoh eee mcm budak虏 hingusan lah
 
In reply to @nuurxn
Situasi mencekam di sekitar Masjid Al Aqsa. Ketika iqamah untuk Isyak diucapkan, tentara Zionis mulai melemparkan granat dan gas air mata. Mereka sebenarnya bersiap-siap untuk Isyak dan Tarawih. twitter.com/JatIkhwan/stat鈥
 
Ya allah kau periharalah semua umat islam ya allah...sedihnya
 
macam mana weh jadi rakyat palestin. hari2 kene kacau mcm ni. Ya Allah kau berilah pembalasan yg sekejam kejam nya ke atas Israel Laknatullah!!!!
 
 
Ya Allah my heart鈥. 馃槶馃槶馃挃
 
aku tak faham orang yg masih sokong isr*el ni. dlm perang pun tak ada adab. orang tengah ibadat pun gila babi nak serang. pengecut ya,pengecut!
 
sedihnyaaaa 馃槩馃ズ馃ズ馃槥
 
Ya Allah, kalau ada pun salah satu di antara doa-doaku yang Kau angkat, Kau bantulah mereka, dengan segala kekuasaanMu, sesungguhnya Kau Maha Mengetahui tentang segala apa yang terjadi
 
 
Tak sanggup nk tengok 馃槶馃槶
 
 
Allahu. Al Qiyamah. Still merinding dengar surah ni.
 
 
 
Imam baca surah Al Qiyamah meremang weh 馃槶
 
馃槶馃槶馃槶馃槶馃槶馃槶馃槶
 
馃様馃げ馃徎
 
 
My tears burst out. 馃槶 Sedih sangat. Imam baca surah al qiyamah naik bulu roma aku.馃槶
 
In reply to @JatIkhwan
Depa ni panas kot tiap kali dengar azan. Palestinian ni kan agama kuat. Mengaji tu xyah cakap la.. Hafazan dorang hebat2. Tu zionis tu panas dengar. Kesian hebat bila ramai2 je.. Tapi manja & hati sakit dengar kalimah suci
 
 
They just want to pray. In our mosque. The holy place. Why israel gotta do like this. #IStandWithPalestine
 
Ya Allah kasihanilah hambaMu馃槶
 
馃ズ di sini bisa ibadah dgn tenang tp masih suka nunda-nunda atau malah kadang males 馃ズ馃槶馃槶馃槶
 
 
 
 
 
Sebakk sangat馃槶馃槶馃槶馃槶馃槶
 
 
In reply to @JatIkhwan
Allah biar je israel tu makan org pelastin pertahan al aqsa madjid bagi lah gempa kat israel tu setengah je.biar mati lak.asik pelastin je ramai mati.Allah bagi lah mereka mati lak.senjata dari Allah.
 
Ya Allah menitik air mata dengar azan dengan keaadaan macam ni
 
Ya Allah 馃槶馃槶馃槶馃槶馃槶馃槶
 
Lepas al fatihah imam baca surah al qiyamah terusss
 
氐賱賵丕 亘丕賱賴丿賶 廿禺賵鬲賷 鉂わ笍馃嚨馃嚫
 
 
 
 
Over 10 replies and quotes not shown

Retweeters

4,974 retweeters not shown
Free access is provided to the 8 hour timeframe for this page.

A Trendsmap Explore subscription provides full access to all available timeframes

Find out more

This account is already logged in to Trendsmap.
Your subscription allows access for one user. If you require access for more users, you can create additional subscriptions.
Please Contact us if you are interested in discussing discounts for 3+ users for your organisation, or have any other queries.