@AdDien90 | 307,646 followers
Tentera Israel berundur dari Masjid al-Aqsa. Takbir bergema di perkarangan masjid Al-Aqsa meraikan pengunduran tentera Israel laknatullah. Penduduk Palestin membanjiri masjid bagi menunaikan solat Subuh berjemaah. Allahuakbar wa lillahil hamd! #GazaUnderAttack #SavePalestine

Tweet Engagement Stats

Stats are based upon replies and quotes of this tweet

Engagement Map

Quotes
Replies
Retweets
Trendsmap

Replies and Quotes

Total of 31 replies and 86 quotes found
Briged Al Qassam and Palestinians are top tier bravery. Alhamdulillah!! #SaveSheikhJarrah
 
 
In reply to @AdDien90
Baik kan Allah. takde pun di duga covid teruk dia palestin dalam pergolakkan ni. Semoga Palestin kembali selamat
 
 
Laungan ini mengingatkan sy ketika mengiringi jenazah pensyarah saya (Dr Fadi Al-Batsh) selepas solat jenazahnya di Gombak sebelum dihantar ke Palestin. Sungguh beri semangat ketika itu.

Dr Fadi adalah imam Palestin yg ditembak ketika nak pergi menunaikan solat subuh pada 2018.
 
mau nangis, setiap liat palestine tuh pengennya bantuin mereka disana, denger mereka takbir gini merinding terharu bgt, pengen bgt jadi relawan kesana:(
 
 
may Allah protect them๐Ÿฅบ๐Ÿฅบ๐Ÿฅบ๐Ÿคฒ๐Ÿป
 
 
Laungan ALLAHUAKBAR je dah cukup gerun.
 
alhamdulillah. AllahuAkbar!
 
Aku teringat dulu ustaz kat sekolah pernah cakap, yahudi cukup takut kalau umat Islam start sembahyang subuh berjemaah kat masjid
 
Mereka (Yahudi) berhujah, mungkin suatu hari nanti masanya akan tiba apabila orang Islam itu cukup kuat untuk mengalahkan Yahudi. Masanya, apabila solat subuh orang Islam sama macam solat Jumaat, ketika itulah mereka akan rasa gerun kerana orang Islam semakin kuat.
 
 
Stay safe. May Allah protect you all๐Ÿฅบ
#SaveSheikhJarrah #SaveAlAqsa #SavePalestine
 
In reply to @AdDien90
kemana ham jelas"nya ini termasuk pelanggaran ham knp kalau korbanya umat muslim, dunia seakan diam trs apa fungsinya pbb? apa gada ruang keadilan bgi umat muslim? apa ham cuman berlaku buat non muslim?
 
In reply to @AdDien90
Meremang sedihnya tengok๐Ÿ˜ญ macam mana la nasib dekat sana allah haih takut kuat
 
In reply to @AdDien90
 
 
Kirim doa yang terbaik dari sini untuk Palestina.

#SavePalestine
 
 
alhamdulillah. ya Allah Kau laknat lah tentera Israel. tak dapat bayangkan macam mana kalau aku kat tempat orang2 Palestin ni meremang tiap kali baca pasal diorang โ˜น๏ธ๐Ÿ˜ข #GazaUnderAttack #SavePalestine
 
Yeahhhh! ๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช
 
 
 
 
 
Kehilangan anak
Kehilangan suami
Kehilangan isteri
Kehilangan ibu dan ayah
Kehilangan saudara mara

Kuatnya kamu wahai saudaraku..
#SavePalestine
 
In reply to @AdDien90
Rangorang israel ga takut kiamat apa ya
 
 
I can feel the "allhuakbar wa lillahil hamd spirit " not the syahdu and sad "allahuakbar wa lillahil hamd"
 
 
 
 
 
๐Ÿ˜ญ๐Ÿ˜ญ๐Ÿ˜ญ๐Ÿ˜ญ #SavePalestine
 
Allahuakbar
 
wahai saudaraku, sesungguhnya setiap seorang daripada kamu adalah ahli Jannatul Firdaus
 
 
 
 
 
ALHAMDULILLAH ๐Ÿ˜ญ
 
๐Ÿ˜ญ๐Ÿ˜ญ๐Ÿ˜ญ
 
 
Insan-insan terpilih ๐Ÿ˜ญ๐Ÿ˜ญ
Terpilih pertahankn Al-Aqsa, Palestin ๐Ÿ˜ญ
Hati diorg ni memang pada yg Satu ๐Ÿ˜ญ
 
In reply to @AdDien90
yaallah ๐Ÿ˜ญ
 
 
 
In reply to @AdDien90
Kalau rakyat Palestina Bersatu termasuk Hamas dan Fatah bersatu In Shaa Allah Israel akan menjauh dari Masjidil Al Aqsho
 
ya Allah ๐Ÿ˜ข๐Ÿ˜ญ
#SavePalestine
 
AllahuAkbar. alhamdulillah alhamdulillah !!
 
Ya Allah lindungilah saudara saudara kami yang disana semoga mereka bisa beribadah dengan baik ya Allah jangan biarkan saudara saudari kami dari serangan tentara Israel #GazaUnderAttack #SavePalestine #SaveSheikhJarrah
 
๐Ÿ™โค
 
In reply to @AdDien90
Astgfrllh ya Allah ๐Ÿ˜ญ, lindungi saudara saudariku Ya Allah!
 
In reply to @AdDien90
๐Ÿ‡ธ๐Ÿ‡ฉ๐Ÿ‡ธ๐Ÿ‡ฉ๐Ÿ‡ธ๐Ÿ‡ฉ๐Ÿ‡ธ๐Ÿ‡ฉ๐Ÿ‡ธ๐Ÿ‡ฉ๐Ÿ‡ธ๐Ÿ‡ฉ๐Ÿ‡ธ๐Ÿ‡ฉ๐Ÿ‡ธ๐Ÿ‡ฉ๐Ÿ‡ธ๐Ÿ‡ฉ๐Ÿ‡ธ๐Ÿ‡ฉ๐Ÿ‡ธ๐Ÿ‡ฉ๐Ÿ‡ธ๐Ÿ‡ฉ
 
โค๏ธ
 
 
Allahu Akbar...
 
 
 
Allahuakbar..alhamdulillah dieorang yang mati dah tentu2 mati syahid masuk syurga.sedangkan kite masih tak tahu penghujung hidup kite macam mana.
 
 
 
teruskan berdoa utk mereka supaya diberi kekuatan, keberanian, kesabaran dan pertolongan dlm mepertahankan agama juga masjid al-aqsa
 
๐Ÿ˜ญโ™ฅ๏ธ
 
 
In reply to @AdDien90
Allahuakbar..Ya Allah engkau laknat lah Israel laknatullah dengan sekeji kejinya..moga laknatmu akan tiba dan membela golongan tertindas di Palestine
 
Sejak beberapa tahu lepas, setiap kali sebelum buka puasa, my brother akan pimpin bacaan doa & sisipkan jugak bacaan Qunut Nazilah. I didnโ€™t really know its importance. #SavePalestine
 
 
 
Suara2 ahli surga lagi dikumpulin
 
masyaAllah Alhamdulillah
 
In reply to @AdDien90
Nak tny sbb kurg ilmu . Boleh tak @AdDien90 terangkan maksud yg ini. Betul ke bukan semua Yahudi sokong serang Palestine ni ? Dorg ni smua dr negara lain2 ke atau mmg yg di Palestine tu ? Tqqq pic.twitter.com/v4aXQ0FWyJ
 
 
In reply to @AdDien90
โค๏ธ๐Ÿ–ค๐Ÿ–ค๐Ÿ–ค๐Ÿ–ค๐Ÿ–ค๐Ÿ–ค๐Ÿ–ค๐Ÿ–ค๐Ÿ–ค๐Ÿ–ค๐Ÿ–ค โค๏ธโค๏ธ๐Ÿ–ค๐Ÿ–ค๐Ÿ–ค๐Ÿ–ค๐Ÿ–ค๐Ÿ–ค๐Ÿ–ค๐Ÿ–ค๐Ÿ–ค๐Ÿ–ค โค๏ธโค๏ธโค๏ธ๐Ÿ–ค๐Ÿ–ค๐Ÿ–ค๐Ÿ–ค๐Ÿ–ค๐Ÿ–ค๐Ÿ–ค๐Ÿ–ค๐Ÿ–ค โค๏ธโค๏ธโค๏ธโค๏ธ๐Ÿค๐Ÿค๐Ÿค๐Ÿค๐Ÿค๐Ÿค๐Ÿค๐Ÿค โค๏ธโค๏ธโค๏ธโค๏ธโค๐Ÿค๐Ÿค๐Ÿค๐Ÿค๐Ÿค๐Ÿค๐Ÿค โค๏ธโค๏ธโค๏ธโค๏ธ๐Ÿค๐Ÿค๐Ÿค๐Ÿค๐Ÿค๐Ÿค๐Ÿค๐Ÿค โค๏ธโค๏ธโค๏ธ๐Ÿ’š๐Ÿ’š๐Ÿ’š๐Ÿ’š๐Ÿ’š๐Ÿ’š๐Ÿ’š๐Ÿ’š๐Ÿ’š โค๏ธโค๏ธ๐Ÿ’š๐Ÿ’š๐Ÿ’š๐Ÿ’š๐Ÿ’š๐Ÿ’š๐Ÿ’š๐Ÿ’š๐Ÿ’š๐Ÿ’š โค๏ธ๐Ÿ’š๐Ÿ’š๐Ÿ’š๐Ÿ’š๐Ÿ’š๐Ÿ’š๐Ÿ’š๐Ÿ’š๐Ÿ’š๐Ÿ’š๐Ÿ’š
 
ุงู„ู„ู‡ ุฃูƒุจุฑ!
ุงู„ู„ู‡ ุฃูƒุจุฑ!
ุงู„ู„ู‡ ุฃูƒุจุฑ!
 
Alhamdulillah ๐Ÿคฒ๐Ÿป๐Ÿ‡ต๐Ÿ‡ธ
 
 
I'm crying.. I feel like shit for being so helpless..
 
 
 
Masha allah this gave me goosebumps
 
 
 
In reply to @AdDien90
menangis saya
 
 
Over 30 replies and quotes not shown

Retweeters

21,523 retweeters not shown
Free access is provided to the 8 hour timeframe for this page.

A Trendsmap Explore subscription provides full access to all available timeframes

Find out more

This account is already logged in to Trendsmap.
Your subscription allows access for one user. If you require access for more users, you can create additional subscriptions.
Please Contact us if you are interested in discussing discounts for 3+ users for your organisation, or have any other queries.