#Entrevista
“Na pandemia, o barril do #petróleo caiu a US$ 20 e essa queda não foi repassada para o povo para garantir o lucro de poucos acionistas privados da #Petrobras, que são fundos com muita influência no governo. Se Bolsonaro quisesse, ele já teria resolvido o problema”.

Engagement Map

Quotes
Replies
Retweets
Trendsmap

Replies and Quotes

Total of 2 replies and 0 quotes found
In reply to @SenadorRogerio
Senador, o que realmente gostaria de saber é: Se o governo é o mais acionista da Petrobrás com 51% e os lucros de dividendos são distribuídos aos acionistas, o que o governo federal tem feito com este lucro em favor do povo ? Pode me responder ?
 
In reply to @SenadorRogerio
De olho no superávit gigante de nossa petroleira para atrair compradores, não há porque o governo resolver o problema da alta dos combustíveis. É mais um sacrifício a que Bolsonaro nos submete para satisfazer os propósitos da extrema-direita mundial (não brasileira).
 

Retweeters

No retweeters found
8 retweeters not shown
For access to this functionality a Trendsmap Explore subscription is required.

A Trendsmap Explore subscription provides full access to all available timeframes

Find out more

Thanks for trying our Trendsmap Pro demo.

For continued access, and to utliise the full functionality available, you'll need to subscribe to a Trendsmap Pro subscription.

Find out more

This account is already logged in to Trendsmap.
Your subscription allows access for one user. If you require access for more users, you can create additional subscriptions.
Please Contact us if you are interested in discussing discounts for 3+ users for your organisation, or have any other queries.