@Dame_Lillard | 3,149,720 followers
Lmao I ain’t shit

Tweet Engagement Stats

Stats are based upon replies and quotes of this tweet

Engagement Map

Quotes
Replies
Retweets
Trendsmap

Replies and Quotes

Total of 841 replies and 490 quotes found
 
In reply to @Dame_Lillard
Wtf don’t say that
 
 
In reply to @Dame_Lillard
come to the warriors we could use you off the bench pic.twitter.com/zlwU4qLuMQ
 
In reply to @Dame_Lillard
Time to shut ‘em up boss 🔥
 
He found the meme 😭
 
In reply to @Dame_Lillard
Join luka y’all would be unstoppable together pic.twitter.com/21ocSPEvVg
 
 
In reply to @Dame_Lillard
beard grown tho
 
This is what real humility looks like. But fuck that cuz dame still one of the first names that come to mind in the last decade of basketball
 
In reply to @Dame_Lillard
come to philly with harden embiid and maxey it’ll be unstoppable
 
In reply to @Dame_Lillard
At least 3 of those boxes will be checked off by next year 😎
 
In reply to @Dame_Lillard
You need to get ya ass outta Oregon and come to LA & rock the purple & gold to get them accolades up. #JustSayin
 
In reply to @Dame_Lillard
Dw dame join Bron and he has you 🤷‍♂️🔜👀
 
 
 
 
 
 
In reply to @Dame_Lillard
Lebron is wating for you in LA
 
 
 
 
 
This makes me actually feel bad for him
 
In reply to @Dame_Lillard
Dame we need a point guard. You'd fit in Brooklyn along those two show stoppers. pic.twitter.com/GPQRMAgLuJ pic.twitter.com/oLByhdoLFZ
 
He the next CP3 ! He ain’t foolin nobody most winnning losing nigga ever
 
In reply to @Dame_Lillard
Your time to shine will come big bro dont run from the grind😤
 
In reply to @Dame_Lillard
Aye dawg I love yo loyalty and all, but my brother you too talented. Go get that ring bro you deserve it. You gave Portland life again, but you can't do it on yo own. You don't owe them anything else. Go be great my brother 💯
 
Love ur loyalty Dame but you gotta hit up another team sooner or later
 
this so funny Ja offers to shoot u and Dame just goes huh i am shit
 
In reply to @Dame_Lillard
Force that trade to the lakers . Get you a chip .
 
In reply to @Dame_Lillard
Come to Chicago brotha
 
In reply to @Dame_Lillard
We could use another guy who can create his own shot in Phoenix…
 
this is what happens when you pay for a poverty team
 
In reply to @Dame_Lillard
Lmaoooo the beard 🤣☠️
 
 
Move away from Portland.
 
In reply to @Dame_Lillard
come to LA tell portland trade for westbrook, they owe you at this point
 
In reply to @Dame_Lillard
Dame you should do a Q&A?
 
 
 
In reply to @Dame_Lillard
Come to the Lakers then they'll have to add nba champion to that list
 
 
In reply to @Dame_Lillard
 
 
NBA champion in Philly
 
 
 
Kinda feel bad lmao
 
In reply to @Dame_Lillard
How many players have more points than Damian Lillard in the last 9 years? I’m seriously asking, I don’t pay for stathead, but I’m fairly certain it isn’t very many.
 
 
In reply to @Dame_Lillard
Conference finals championship and final appearance are the same thing…
 
hell yea you is some shit
 
In reply to @Dame_Lillard
Surprised you haven’t won more rookie of the years by now
 
In reply to @Dame_Lillard
Go play in new Orleans with CJ and Zion
 
Come to Toronto my guy. You'll be treated like a King here 👀
 
In reply to @Dame_Lillard
Come to UTAH. You and Donovan would be unstoppable
 
free dame from the blazers ☹️
 
In reply to @Dame_Lillard
Come to the A and let’s change some shit
 
Playing wit the trailblazers smh messed ya NBA championship chances all the way up lmao
 
Atleast you loyal 😭
 
In reply to @Dame_Lillard
come to toronto we can make u better
 
 
 
😅🤦‍♂️🤣🤣🤣🤣
 
In reply to @Dame_Lillard
That’s actually surprising! In my opinion the zeros fall under management or superstars not going to Portland! I believe it’s one of those. You actually are the $#!t and ultimately the reason the Trail Blazers are still relevant!
 
 
In reply to @Dame_Lillard
Can’t wait for you to get back on the court
 
 
In reply to @Dame_Lillard
 
In reply to @Dame_Lillard
 
 
In reply to @Dame_Lillard
Dame do you play Apex Legends
 
 
 
In reply to @Dubraaik
@Dubraaik Ejem ejem... Cositas así no ayudan 🤣
 
In reply to @Dame_Lillard
Alright but let’s look at the bright side. 1.You won rookie of the year the only possible time you could win it. 2.Growing a beard isn’t as easy as it looks.
 
 
 
In reply to @Dame_Lillard
conf. finals championships and finals appearances are the same thing... this is just a bad meme overall
 
 
 
 
In reply to @Dame_Lillard
Looking forward to next season!🏀🏀🏀 pic.twitter.com/Fa40ehMtLX
 
 
You not running from the grind is a whole meme but it’s noble as fuck
 
 
he’s becoming self aware
 
In reply to @Dame_Lillard
Any team in the league would take you you don't owe anyone anything
 
In reply to @Dame_Lillard
How you let them ship CJ man? That dude a bad MFer
 
 
In reply to @Dame_Lillard
Portland to Dallas. Even swap…Bertans for Dame If I’m Portland, that’s a helluva steal, a no-brainer. I mean… Bertans is basically the 6’10 version of Dame
 
 
 
In reply to @Dame_Lillard
Gobert has more DPOYs then you
 
In reply to @Dame_Lillard
 
 
 
In reply to @Dame_Lillard
🤣🤣🤣 he responded I ain't shit ☠️☠️☠️
 
Over 1,231 replies and quotes not shown

Retweeters

19,504 retweeters not shown
Free access is provided to the 8 hour timeframe for this page.

A Trendsmap Explore subscription provides full access to all available timeframes

Find out more

This account is already logged in to Trendsmap.
Your subscription allows access for one user. If you require access for more users, you can create additional subscriptions.
Please Contact us if you are interested in discussing discounts for 3+ users for your organisation, or have any other queries.