User Overview

Daily Follower Change - Last Year
Daily Tweets - Last Year

Tweet Stats

Analysed 10,538 tweets, tweets from the last 360 weeks.
Tweets Day of Week (UTC)
Tweets Hour of Day (UTC)
Key:
Tweets
Retweets
Quotes
Replies
Tweets Day and Hour Heatmap (UTC)

Tweets

Last 50 tweets from @mehmetsekmen
AK Parti Aziziye İlçe Başkanımız Ensar Coşkun ve Aziziye teşkilatı ile belediyemizde bir araya geldik. Bugün burada sahip olduğumuz kardeşlik ilelebet baki kalsın inşallah.

AK Parti Palandöken İlçe Başkanımız Haktan Ömeroğlu ve Palandöken teşkilatı ile belediyemizde bir araya geldik. Palandöken için her zaman aynı azim ve kararlılıkla çalışmaya devam edeceğiz. #YarınaSözümüzErzurum

Ziyaretimize gelen Erzurum Muhtarlar Derneği Başkanı Cemal Korkmaz'a teşekkür ediyorum. Şehrimizi sokak sokak, cadde cadde, mahalle mahalle takip eden Muhtarlarımıza da bu vesileyle selam ediyorum.

Kiler Holding Yönetim Kurulu Başkanı Ümit Kiler, Yönetim Kurulu Üyesi Nihat Özdemir ve Aras Edaş Genel Müdürü Fikret Akbaş'ı belediyemizde misafir ettik. Belediyemiz ve şehrimiz ile ilgili güzel düşünceleri için kendilerine teşekkür ediyorum.

Büyükşehir Belediyemizin Meclis Üyeleri ziyaretimize geldi. Kadim şehir Erzurum’umuzu birlikte inşa ettiğimiz kardeşlerimize teşekkür ederim. #ErzurumdaBirlikteBütünüz

Dedeman Hotels Yön. ve İcra Kur. Bşk. @Banu_Dedeman ve yönetimi ziyaretimize geldi. Palandöken Kayak Merkezi’miz ve Erzurum'un turizmi için geçmişten beri çok değerli yatırımlarda bulunan Dedeman ailesine teşekkür ediyor, turizm faaliyetlerindeki başarılarının devamını diliyorum.

Aziziye Belediye Başkanımız Muhammed Cevdet Orhan, Şenkaya Belediye Başkanımız Yavuz Bedir ve Meclis Üyelerimizle bir araya geldik. Bu güzel ziyaretleri için kendilerine teşekkür ediyorum. #ErzurumdaBirlikteBütünüz

Aziziye, Palandöken ve Yakutiye ilçelerimizde görevli muhtarlarımızla bir araya geldik. Muhtarlarımız, vatandaşlarımızın ihtiyaçlarını en hızlı şekilde öğrenmemiz açısından bizim için çok değerli. Muhtarlarımıza çalışmalarında başarılar diliyorum. #ErzurumdaBirlikteBütünüz

Paris Saint-Germain futbol okulu projesi ve Erzurumspor - PSG futbol akademisi işbirliği görüşmeleri için Paris Saint-Germain Futbol Akademisi yetkilileri Seyfettin Araç ve Bukra Özyapar ile birlikteydik. Proje sunumu için kendilerine teşekkür ediyorum.

İHA Erzurum Bölge Müdürü Ayhan Türkez ve Gazeteci-Yazar Esat Bindesen ziyaretimize geldi. Bu güzel ziyaretlerinden ve kadim şehrimizle ilgili fikirlerinden ötürü kendilerine teşekkür ediyor, çalışmalarında başarılar diliyorum.

AK Parti Yakutiye İlçe Başkanımız Recep Aydın ve yönetimi ile belediyemizde bir araya geldik. Gönül bağıyla bağlı olduğumuz kardeşlerimize ziyaretleri için teşekkür ediyor, çalışmalarında başarılar diliyorum.

Ağrı Eleşkirt Yayladüzü Belediye Başkanımız Selami Demirtaş'a nazik ziyaretleri için teşekkür ediyor, Ağrı'daki hemşehrilerimize selamlarımı iletiyorum.

Kars Sarıkamış Belediye Başkanımız Harun Hayali ve İspir Belediye Başkanımız Ahmet Coşkun ile birlikteyiz. Bölgemiz bizim için çok değerli. Sadece şehrimizin değil çevremizin de güçlü yapısına katkı sağlayalım diye görüşmelerimizi sürdürüyoruz. Bu vesileyle Kars'a da selam olsun.

Bugün evimizde Ümraniyespor’u ağırlıyoruz. Saat 20.00’de başlayacak karşılaşmada @Erzurumspor’umuza mutlak galibiyet diliyorum. Şehrimizin gururu mavi beyaz sevdamız #Erzurumspor ile daima yan yanayız.

Hava Radar Mevzi Komutanımız Albay Mustafa Gürkan Uluç'u belediyemizde ağırladık. Şehrimizin ve bölgemizin güvenliği için kararlılıkla çalışan kıymetli Komutanımıza ve tüm Mehmetçiğimize tüm hemşehrilerimiz adına teşekkür ediyorum.

Yakutiye Belediye Başkanımız @drmahmutucar ve yönetimi ile belediyemizde bir araya geldik. Şehrimizde yakaladığımız nadide kardeşlik duyguları içinde çalışarak Erzurum'a daha birçok yatırım kazandıracağız. Rabbim bu birliğimizi ve bütünlüğümüzü daim etsin. #YarınaSözümüzErzurum

AK Parti Grup Toplantımızı, AK Parti Erzurum İl Başkanımız @ozmehmetemin, belediye başkanlarımız ve meclis üyelerimizin katılımıyla gerçekleştirdik. Toplantımızda yer alarak değerli fikirlerini sunan kıymetli arkadaşlarıma katkılarından dolayı teşekkür ediyorum.

Ziyaretimize gelen Erzurum Cumhuriyet Başsavcımız Hüseyin Tuncel'e teşekkür ediyorum.

Tüm esnaf ve sanatkarlarımızın #AhilikHaftası’nı kutluyor, bereketli kazançlar diliyorum. Manevi iklimimizin en değerli gücü olan kardeşliğimizi pekiştiren ahilik anlayışı topraklarımızda ilelebet devam etsin inşallah.

Sayın Vekilim @metinyavuz009

Doğu Anadolu Canlı Hayvan Pazarımız devletimize ve milletimize hizmet eden devasa bir yatırımımız. Sizlere ilginiz için tüm mesai arkadaşlarım ve hemşehrilerim adına teşekkürlerimi sunuyor, bu vesileyle efeler diyarı Aydın'a selam ediyorum.
📍 ERZURUM CANLI HAYVAN PAZARI

Büyükşehir Belediyesi tarafından 160 dönüm arazi üzerine yaptırılan Doğu Anadolu Canlı Hayvan Pazarını ziyaret ettik. pic.twitter.com/QQYbYJlPNl

Sayın Cumhurbaşkanımızın tensipleriyle Afet ve Acil Durum Yönetimi Başkanlığı'na atanan Kırıkkale Valimiz ve Erzurumlu hemşehrimiz Sayın Yunus Sezer'e yeni görevinde başarılar diliyorum. @AFADBaskanlik

AK Parti Palandöken İlçe Başkanımız @HaktanOmeroglu’na nazik ziyareti için teşekkür ediyorum.

Yıldızkent Toki Kavşağı’nda devam eden yol çalışmamızı yerinde inceleyerek çalışmalar hakkında detaylı bilgi aldık.

İnternet haber kanalındaki canlı yayın sırasında asla tasvip etmeyeceğim sözlerin ağzımdan çıkmasına, program konuğunun haksız ithamları ve ağır tahriki sebep olmuş olsa bile söylenen ifade muhatabıma yönelik değildir.

Erzurum Esnaf ve Sanatkarlar Odaları Birliği Başkanı Rasim Fırat ve yönetim heyeti, Ahilik Haftası dolayısıyla ziyaretimize geldi. Esnaflarımız ve vatandaşlarımızın uyumu, mutlu bir şehir demek. Esnaflarımıza bereketli kazançlar, hayırlı müşteriler diliyorum.

BBP Genel Başkanı Sn. Mustafa Destici ve BBP Erzurum İl Yönetimi ile belediyemizde bir araya geldik. Genel Başkan Sn. Destici'ye nazik ziyaretleri ve şehrimizle ilgili güzel temennilerinden ötürü teşekkür ediyorum.

AGRICITIES (Uluslararası Tarım Şehirleri Birliği) Olağan Yönetim Kurulu Toplantımızı videokonferans yoluyla gerçekleştirdik. Tarım alanında ulaşabileceğimiz en kaliteli üretim için birlikte hareket etmeye devam edeceğiz. Bu anlamlı oluşumda emeği geçen herkese teşekkür ediyorum.

Bugün 12 Eylül. Demokrasimize karşı yapılan kirli ve karanlık senaryonun hayata geçirildiği tarihin yıl dönümü. Her hatırladığımızda bizleri insanlığımızdan utandıran bu alçak planı, demokrasimize yapılan bu kanlı saldırıyı hiçbir zaman unutmayacak, unutturmayacağız.

Üst üste 3. zafer 👏

Manisa deplasmanında sahadan 1-0 galip ayrılarak bizleri sevindiren @Erzurumspor yönetimimizi, teknik heyetimizi ve oyuncularımızı tebrik ediyorum. İnandığımız yolda, istediğimiz hedef için durmadan birlik içinde çalışacağız. #Erzurumspor

Suriye'nin İdlib bölgesinde hain terör örgütü tarafından düzenlenen saldırıda şehit düşen P.Uzm.Çvş. Mücahit Sınırtepe ve P.Uzm.Çvş. Ramazan Demir’i rahmetle anıyorum. Şehitlerimizin ruhları şad olsun. Kederli ailelerinin ve aziz milletimizin başı sağ olsun. 🇹🇷

Bu akşam deplasmanda Manisa Futbol Kulübü karşısında sahaya çıkıyoruz. Üst üste 2 maçta da galip gelen @Erzurumspor'umuz inşallah bu karşılaşmadan da zaferle ayrılacak.

Ey iman edenler! Allah’ı çok çok anın. Sabah akşam O’nun yücelik ve eşsizliğini dile getirin. (Ahzâb Suresi, 41-42. Ayet)

Cumamız mübarek olsun. #HayırlıCumalar Erzurum.

Karayolları 12. Bölge Müdürümüz Alparslan Eşlik ile belediyemizde bir araya geldik. Doğunun en fazla ziyaret edilen şehirlerinden olan Erzurum için ulaşım en önemli meselelerimizden. Daha güvenli, daha konforlu ve daha hızlı seyahatler için durmak yok, yola devam.

Bugün şehrimizde Şehit Tuncay Yurdagül Caddemiz, Sultan Alparslan Caddemiz, Dadaş Caddemiz ve Eski Kombina Caddemizi ziyaret ederek incelemelerde bulunduk. Hemşehrilerimizi memnun eden çalışmalarımızı sürdürmeye, Erzurum'un her köşesine hizmet götürmeye devam...

Gençlik ve Spor Bakanımız Sn. @kasapoglu'nu ziyaret ettik. Birlikteliğimizde kış sporları ve kayak merkezi yatırımlarımız, organizasyonlara ev sahipliği hedefimiz, Erzurum’da yapılması planlanan kapalı spor salonu projemiz ve @Erzurumspor'umuzu görüştük. #YarınaSözümüzErzurum pic.twitter.com/3fU5Y13oXr
Replying to @mehmetsekmen
Spora ve sporcuya olan ilgisi ve desteğini mutlulukla takip ettiğimiz Sayın Bakanımızı bir olimpiyat şehri olan, spor ruhunu yaşayan ve yaşatan Erzurum'umuza davet ettik. İnşallah birlikte şehrimizin adını her mevsim, bir çok branşta başarılarla duyurmaya devam edeceğiz.

Mehmet SEKMEN Retweeted ·
AK Parti Erzurum Milletvekillerimiz @DrRecepAkdag, @Selami__Altinok, @_ibrahimaydemir, @ZTaskesenlioglu, Valimiz Okay Memiş ve Belediye Başkanımız @mehmetsekmen ile şehrimizdeki tarihi yapıları gün yüzüne çıkaran meydan projemizi ve kentsel dönüşüm çalışmalarımızı istişare ettik.

Çevre ve Şehircilik Bakanımız Sn. @murat_kurum ile Ankara'da bir araya gelerek Erzurum'daki kentsel dönüşüm alanlarımızı ve yatırımlarımızı görüştük. Tanıtımını gerçekleştirdiğimiz tüm projelerimizi ilgiyle takip eden Bakanımıza bir kez daha teşekkürlerimi iletiyorum. pic.twitter.com/2Mxbnasl5t
Replying to @mehmetsekmen
Toplantımıza katılarak değerli katkılar sunan AK Parti Milletvekillerimiz, Erzurum Valimiz, AK Parti Erzurum İl Başkanımız, Genel Sekreter Yardımcımız ve İlçe Belediye Başkanlarımıza da teşekkür ederim.

Liderimiz ve Cumhurbaşkanımız Sn. @RTErdogan Beyefendi'nin kaleme aldığı #DahaAdilBirDünyaMümkün kitabı okurlarıyla buluştu.

“Güçlünün haklı olduğu değil, haklının güçlü olduğu bir sistem tesis edilene kadar ‘Dünya beşten büyüktür’ demeye devam edeceğiz.”

2021-2022 Eğitim ve Öğretim Yılı tüm öğrencilerimize, öğretmenlerimize ve velilerimize hayırlı olsun. Tüm öğrencilerimizin ülkemiz için yararlı, başarıya ulaştıran bilgiye en güzel şekilde ulaşmasını diliyorum. Okuyun, araştırın ve eğlenin diye @erzurumbld olarak yanınızdayız.

Cebelitarık karşısında 3-0'lık galibiyetle Dünya Kupası Elemeleri’nde grup liderliğini sürdüren A Milli Futbol Takımımızla yine gurur duyduk👏🏻🇹🇷

Yolun sonu Dünya Kupası olsun ⚽️

#BizimÇocuklar

Pazartesi günü evlatlarımız okullarına kavuşuyor.
Hem çocuklarımızın hem de eğitimcilerimizin sağlığı için okullarımızı temizleyerek dezenfekte ediyoruz. Geleceğimizin teminatı yavrularımızın ve kıymetli öğretmenlerimizin başarılı bir eğitim öğretim yılı geçirmelerini diliyorum.

Pasinler'deyiz.

Paşabey Mahallesi, Hapan mevkiindeki yangın bölgesindeyiz. Hemşehrilerimize ve dükkan sahiplerine geçmiş olsun dileklerimizi ilettik. Daima yanınızdayız.

Hilalkent'te Çam Afet Konutları Mescidimizin açılışına Erzurum Valimiz Okay Memiş ve Yakutiye Belediye Başkanımız Mahmut Uçar ile birlikte katıldık. Rabbim yapılacak ibadetleri kabul eylesin. #YarınaSözümüzErzurum

Elbette işin sonu senin için öncesinden daha hayırlı olacaktır. Rabbin sana mutlaka lütuflarda bulunacak, sen de memnun olacaksın. (Duhâ Suresi, 4-5. Ayetler)

Allah'ın sunduğu lütuf, her lütfun üstündedir. Beklediğiniz müjdeleri alacağınız bir gün dilerim. #HayırlıCumalar

Pazaryolu ilçemizdeki görevine yeni atanan Kaymakamımız Mustafa Berk Çelik ile belediyemizde bir araya geldik. Kendilerine görevlerinde muvaffakiyetler diliyorum.

Büyükşehir Belediyemizin en önemli eğitim projesi Erzurum Diplomasi Akademisi'nin düzenlediği "Türk Dış Politikasında Fırsatlar ve Riskler" konferansına katıldım. Birlikteliğimize katkı sağlayan tüm hemşehrilerimize teşekkür ediyorum.

Antalya Kültür Eğitim Vakfı (AKEV) Üniversitesi Mütevelli Heyet Başkanı Ekrem Çalkılıç ziyaretimize geldi. Nazik ziyaretleri için teşekkür ediyor, çalışmalarında başarılar diliyorum.

Fransa Evreux FC 27 Football Academi ve @ErzurumsporFa Futbol Akademimiz arasında alt yapı partner kulüp olma çalışmalarımızda sona yaklaştık. Projenin ortaya çıkmasında öncü olan Palandöken Gelişim Derneği Başkanımız Lokman Lokmacı kardeşime ve dernek yönetimine teşekkür ederim.

Free access is provided to the 8 hour timeframe for this page.

A Trendsmap Explore subscription provides full access to all available timeframes

Find out more

This account is already logged in to Trendsmap.
Your subscription allows access for one user. If you require access for more users, you can create additional subscriptions.
Please Contact us if you are interested in discussing discounts for 3+ users for your organisation, or have any other queries.