User Overview

Followers and Following

Followers
Following
Trendsmap

History

Total Followers - Last Year
Daily Follower Change - Last Year
Daily Tweets - Last Year

Tweet Stats

Analysed 21,345 tweets, tweets from the last 234 weeks.
Tweets Day of Week (UTC)
Tweets Hour of Day (UTC)
Key:
Tweets
Retweets
Quotes
Replies
Tweets Day and Hour Heatmap (UTC)

Tweets

Last 50 tweets from @SyedSaddiq
Syed Saddiq Retweeted 路  
Orang Melaka jalankan tanggungjawab anda sebagai pengundi yang bijak. #Duadarjat
 
Syed Saddiq Retweeted 路  
Tak kisah lah siapa pon sebenarnya belakang MUDA ni, korang takut ke?

Umno patut sambut baik, lawan MUDA kalau korang terer sangat letak anak muda umno lawan calon MUDA.
 
Syed Saddiq Retweeted 路  
YB SS silap. Sepatutnya beliau buat pc kat KL. Buat kat Melaka dah kira berkempen. Sbb tu UMNO bijak! Dari jauh dah lancar jentera. Datang Melaka nanti hanya datang ke majlis-majlis. Penuh bendera parti. Lepastu cakap datang bukan utk berkempen!

#takutkalah
#2darjat
 
Syed Saddiq Retweeted 路  
 
Syed Saddiq Retweeted 路  
Kertas siasatan akan dibuka................

Tanpa noktahnya.
 
 
Syed Saddiq Retweeted 路  
Umno bn ni dari dulu sama je gameplay. Jijik.
 
Syed Saddiq Retweeted 路  
Politik Dua Darjat!!!! Say no to government that has double standard!!! #MUDA #DuaDarjat
 
Syed Saddiq Retweeted 路  
When in Rome, do as the Romans do.
When in UMNO...
 
Syed Saddiq Retweeted 路  
In reply to @PDRMsia
@PDRMsia @Khairykj ini SOP baru ker? MUDA buat PC tak sampai 10min dengan 5 orang kena RM 4000.

Tak akan pilih bulu. Takut sgt ker pada anak2 MUDA?

#DuaDarjat
 
Syed Saddiq Retweeted 路  
Honestly I still don鈥檛 get it some people support these crooks just because they 鈥渕enabur budi鈥. It鈥檚 their job!
GIF
 
Syed Saddiq Retweeted 路  
Rules for thee but not for me!!!
#Duadarjat
 
Syed Saddiq Retweeted 路  
Video ni jadi bukti, kita tak mahu sikap keangkuhan ni berulang, tolonglah 馃様
 
Syed Saddiq Retweeted 路  
Sidang media yang MUDA buat tak sampai 10 min dgn 5 orang kena saman RM 4k. Nie ape lak? @PDRMsia @Khairykj dan @hamzahzainudin5 tolong bagitau SOP rimba apa nie? Tak saman ker atau buat2 tak nampak..

Tak akan takut dgn budak2 sampai nak guna intimidation kat MUDA.

#DuaDarjat
 
 
Syed Saddiq Retweeted 路  
 
Syed Saddiq Retweeted 路  
 
Syed Saddiq Retweeted 路  
Dear @KKMPutrajaya , any political gathering for PRN Melaka is NOT ALLOWED. Mohon buat SIASATAN SEGERA. Kalau salah, saman dan lain-lain tindakan yang difikirkan perlu. Jangan ada BERAT SEBELAH dalam ENFORCEMENT!
 
Syed Saddiq Retweeted 路  
BN lancar jentera kat KL. Majlis rapat-rapat. Dalam air-con.

@partimuda buat sidang media di Melaka. Di luar. Ada jarak. Kena kompaun.

Bezanya apa? Bezanya, BN buat di KL.

Kita semua tahu virus Covid ni hanya ada di Melaka, kan?
 
Syed Saddiq Retweeted 路  
Orang kebal undang undang.
 
 
Syed Saddiq Retweeted 路  
RAKYAT MELAKA KALI NI MENGUNDILAH DENGAN BIJAK.
 
Syed Saddiq Retweeted 路  
Why you bother? If you care so much about youth power, push la your pm to approve muda registration. Why leave them hanging? And up to them who they want as allies la. You have bersatu pas gps star as your ally what.
 
Syed Saddiq Retweeted 路  
Saya nak tanya @PDRMsia, ini SOP mana yang @BNrasmi ikut? Jangan jadi #Duadarjat
 
Syed Saddiq Retweeted 路  
double standardsss zzzzz
 
Syed Saddiq Retweeted 路  
Mempersembahkan parti jahanam paling berlagak dalam malaysia. Bila ada kuasa terus lupa sop undang2 mcm negara diorg punya. Kalau time takda kuasa, melalak salahkan org sana sini. Main sentimen kaum utk dptkan sokongan. Sedihnya, ramai yg masih jatuh dgn golongan ni.
 
Syed Saddiq Retweeted 路  
UMNO memang sombong.

Bukannya semua dalam tu tak tahu, ini dah langgar SOP. Tapi sombong nak tunjuk kuasa.

KJ, kompaun semua lah. Kalau Adham Baba, mesti dah jerkah semua ni.
 
Syed Saddiq Retweeted 路  
Im not surprised.
 
Syed Saddiq Retweeted 路  
Nasi jadi bubur Syed... This is the result of Umno take over the country.
 
 
Syed Saddiq Retweeted 路  
KKM taknak isu apa2 statement ke? Ada kumpul2 sikit lancar jentera baru malam ni hahaha @KKMPutrajaya
 
 
Syed Saddiq Retweeted 路  
Muda buat PC kat open space, 5 orang, dengan penjarakan sosial dan mask tapi kena kompaun

Yang ini apa @Khairykj

Apa tindakan yang akan diambil?

#duadarjat
#Lawan
 
Syed Saddiq Retweeted 路  
Daftar Sukarelawan MUDA PRN Melaka

Berminat hendak memperbaiki keadaan negara?

Jom kita mulakan dengan Melaka!

Daftar: shorturl.at/jzABR
 
Sidang Media MUDA, jaga SOP, 5 orang, pakai facemask, jaga social distancing, tak sampai 10 minit = Kompaun RM4,000.

UMNO BN lancar Jentera, dewan besar, kumpul ramai-ramai, gagal social distancing, malam ke pagi = No Action Taken.

Rakyat Melaka kena hukum parti sombong ni!!
 
Syed Saddiq Retweeted 路  
PANGGILAN UNTUK SUKARELAWAN MUDA PRN MELAKA

Tiba masanya kita ubah kemarahan kepada tindakan.

Kerana Melaka, Malaysia dan kita semua berhak untuk pemimpin, budaya politik dan masa depan yang lebih baik.

Daftar:
forms.gle/kMKbECoyBXiqhf鈥
 
Syed Saddiq Retweeted 路  
Sibuk nak saman @partimuda yg cuma 5 orang, ini apa??!! Semut ke semua tu? Halus sangat sampai tak nampak ye kanda?
 
Syed Saddiq Retweeted 路  
Bila nak kompaun?

Kami lima orang di tempat terbuka dengan penjarakkan sosial boleh dikompaun tapi majlis besar-besaran begini takde pun polis kacau?
 
Syed Saddiq Retweeted 路  
Presiden UMNO pun sama juga rupanya. MUDA berlima ditempat terbuka dan penjarakkan fizikal namum kompaun. Wahai @KJ #duadarjat ke nie?
 
Syed Saddiq Retweeted 路  
MUDA dikompaun 4k untuk program sesi media ditempat terbuka,sedangkan ada penjarakkan fizikal dan pelitup muka. Tapi Bossku dan UMNO pula bagaimana?
#duadarjat
twitter.com/_amiraaisya/st鈥
 
Syed Saddiq Retweeted 路  
COVID-19 ni akan jadi di Melaka je ke?

Kalau macam tu, adakah semua parti dibenarkan buat ceramah-ceramah besar di negeri-negeri lain?

Buat open space kena saman. Buat dalam dewan besar boleh.

Stress sis 馃拞馃徎鈥嶁檧锔

 
Buat 鉁嶐煆 Kempen 鉁嶐煆 Pilihanraya 鉁嶐煆 Negeri 鉁嶐煆 Melaka 鉁嶐煆 Luar 鉁嶐煆 Melaka 鉁嶐煆
 
Thank you for helping us raising funds for Muar students to get their first SSPN education savings.

Enjoy reading! 馃憡馃徏馃憡馃徏
Terima kasih Bro @SyedSaddiq. @MUDAxSarawak terus berjuang 馃挭. pic.twitter.com/LuTpWytKxw
 
 
Syed Saddiq Retweeted 路  
喈喈距畷喁嵿畷喈距喈苦喁 Muda 喈曕疅喁嵿畾喈 喈瘚喈熰瘝喈熰喈喈熰瘉喈瘝 鈥 Syed Saddiq vanakkammalaysia.com.my喈喈距畷喁嵿畷喈距喈苦喁-muda-喈曕疅喁嵿畾喈-喈瘚喈熰瘝喈/
 
Syed Saddiq Retweeted 路  
ni adalah masa kita,
Ini adalah perjuangan kita,
yang LAMA kita ranapkan!!!
yang BARU kita bangkitkan!!!

Ayuhh....anak MUDA!!!
Sudah tiba masanya kita BERJUANG demi hak rakyat yang telah lama kenyang di perut si hawau!

Melaka berhak yang BARU!
 
Syed Saddiq Retweeted 路  
Nafas baru.
Politik baru.

MUDA
 
Syed Saddiq Retweeted 路  
Its okay YB, with MUDA, you'll never walk alone.
 
Syed Saddiq Retweeted 路  
MUDA is yet to be registered as political party. Open environment, use of mask, and very few people. I see many NGOs and government agencies in Malacca now doing their 鈥減eruntukkan鈥 rounds with large crowds ! Boleh pulak ! Unjust !
 
Aduh 馃
Its okay YB, with MUDA, you'll never walk alone.
 
 
Free access is provided to the 8 hour timeframe for this page.

A Trendsmap Explore subscription provides full access to all available timeframes

Find out more

This account is already logged in to Trendsmap.
Your subscription allows access for one user. If you require access for more users, you can create additional subscriptions.
Please Contact us if you are interested in discussing discounts for 3+ users for your organisation, or have any other queries.