User Overview

Followers and Following

Followers
Following
Trendsmap

History

Total Followers - Last Year
Daily Follower Change - Last Year
Daily Tweets - Last Year

Tweet Stats

Analysed 4,831 tweets, tweets from the last 252 weeks.
Tweets Day of Week (+0:00h)
Tweets Hour of Day (+0:00h)
Key:
Tweets
Retweets
Quotes
Replies
Tweets Day and Hour Heatmap (+0:00h)

Tweets

Last 50 tweets from @EthanDolan
Sometimes u just have shitty days
 
i just listened to the new podcast episode while i made ethan‘s vegan pancake recipe (:
happy podcast day btw!

@EthanDolan @GraysonDolan @RyanAbe #deeperwiththedolantwins pic.twitter.com/tGCkh9Rz17
Replying to @grethanboo @GraysonDolan and 1 otherfalse
Did you like them?😛
 
Feels so good to wake up very early and listen to the podcast! One of my favourite things to do now💞 #deeperwiththedolantwins #DolanTwins @EthanDolan @GraysonDolan @RyanAbe

STREAM AND RATE ⭐⭐⭐⭐⭐: open.spotify.com/episode/3bI2gh… pic.twitter.com/GXLs83VWJL
Replying to @adrika_cp_dt @GraysonDolan and 1 otherfalse
💙💙💙
 
Switching from your left side to your right side in the middle of the night feels so ~ fucking ~ good
Replying to @EthanDolan
Yea I made a typo 😔
 
Switching from your left side to your right side in the middle of the night feels so ~ fucking ~ good
 
Life’s all about fresh starts and keeping it interesting for yourself. If you’re getting bored, switch it up
 
Hi! Nope. They’re vegan. That’s false info the energy drinks have been reforumtled and are now made with EAA aminos which are vegan. I obv do my research on everything I put in my body before I put it in my body CUZ IM VEGAN AF AIGHT 😂❤️
 
I finally convinced myself to go for a run today. Grayson told me running barefoot is good for you for some reason (idk he’s fucked in the head) so I listened to him. Within the first 4 seconds of my run I stepped on a bee and got stung in the toe🥰
 
I love you guys. I really do. Just thinking about all the times you’ve been there for me and helped me out of bad spaces I’ve been in mentally. I appreciate you more than you know. Thank you
 
 
I don’t see the point in showering without absolutely blasting music
 
I just washed my face with dish soap because I got impatient when I couldn’t find my cleanser
 
Just woke up, got out of bed, put my head phones in, and as SOON as I put them in my ALARM WENT OFF. As if my alarm tone wasn’t already haunting enough. Still a beautiful morning tho fuck yea have a great day
 
read (present tense) and read (past tense) really need to be spelled differently. My mom texted me a nice quote and I said “just read this!” And she said “wtf I already did”
Like cmon English language fuckin fix this
 
We’ve been arguing far too much. There was only one very very very fuckin dumb solution

youtu.be/jfWs2MoIOqs
 
Alright yea confirming new vid in 20 mins 😂
 
New video today.. I think
 
Grayson just admitted I make better pancakes than he does. I made history this morning.
 
Who would u wanna see on my podcast??
Replying to @KidCudi
It would be an honor 🙌🏻
 
My life feels all over the fuckin place right now
 
In reply to @EXPLICITLYGRAY
Actually tho 😭😭😭😭
 
i can’t figure out if that’s ethan or grayson help pic.twitter.com/46OIBhVmzs
 
Embrace tough times and prove to YOURSELF that you can do it
 
Replying to @EthanDolan
I did in fact steal this. All creds to the OG creator this made me laugh
 
 
Can stress start playing hard to get with me? 🥰
 
Spending the day reflecting on memories and worshiping the man my dad was. Remembering the lessons he taught me and trying to live with the same love for life that he had.
 
 
New vid in 10 mins 😁
 
Whatchyer sayin is true
Prepare to be mind blown in less than 2 hours... all I’m sayin
 
No vid tomorrow. Just read and learned about Juneteenth and it’s significance. We don’t want to take any focus away from the reflection and growth that needs to happen tomorrow and beyond.
 
Thank you for this Caitlin. Guys, please take time to learn how you can help. This thread was very informative. There are terrible things people are going through in this world we all live in together, please, let’s help those in need. ❤️
 
 
The construction workers at our house dropped off a fork lift today for the work they’re doing tomorrow... Grayson hasn’t seen it yet. Should I put a bow on it and pretend I got it for him??😂 he’d prob be so excited
 
he better kiss my ass for years for this one

youtu.be/OE-CaHbOtbI
 
Grayson keeps getting me up at FUCKIN SUNRISE and now he’s asking me why I’m grumpy today uhhh idk MAYBE CUZ I HAVEN’T FUCKIN SLEPT IN A WEEK
 
the twins always look so happy when they upload ♥️♥️♥️♥️ pic.twitter.com/1cLjcZ5xS2
Replying to @dominantdolans
This is so fucked 😭😟😟😟😟
 
 
Holy fuck I can finally relax for the first time in WEEKS because my housewarming gift(s) surprise on Grayson went as planned
 
I’m vegan btw.. forgot to say. But yea I’m vegan
 
Something is telling me Ethan and Grayson are vegan I’m not sure though I could be wrong pic.twitter.com/Z49u31Rvoq
 
Our house is under construction and my bathroom is the only one available rn. Graysons in there at least 80% of the day.. wtf u doin in there bruh ?? @GraysonDolan
 
In reply to @EthanDolan
@EthanDolan u sure nobody has eaten 3 pounds of drywall in a day ? pic.twitter.com/hUSWbYct8f
 
In reply to @EthanDolan
OMG CONGRATS
Replying to @lavendergrayson
Thank you so much 😭😭😭❤️
 
I finally got to meet my idol today 😍😭
 
Wow really love you guys
 
 
I will not be silent
WE WILL NOT BE SILENT
#BlackLivesMatter
 
White people, it is our responsibility to have “uncomfortable” conversations with family and friends right now. Remember, the discomfort you may face during these conversations is nowhere near the level of discomfort black people face everyday in this society that NEEDS change.
 
We released our podcast episode early this week. We pulled all ad reads as we will not be profiting from this episode monetarily. As white people we must LISTEN and learn how we can help those facing oppression in this world. #BlackLivesMatter
podcasts.apple.com/us/podcast/dee…
 
 
Register for Trendsmap Access
Login via Twitter to start your free trial now

Don't have a Twitter account? You can also register via Facebook

* Analytics, alert and visualisation tools require additional authorisation
Existing users can login

Our trial allows access to only the 8 hour timeframe for this page.

A Trendsmap Plus subscription provides full access to all available timeframes

Signup Now