User Overview

Followers and Following

Followers
Following
Trendsmap

History

Total Followers - Last Year
Daily Follower Change - Last Year
Daily Tweets - Last Year

Tweet Stats

Analysed 26,162 tweets, tweets from the last 306 weeks.
Tweets Day of Week (UTC)
Tweets Hour of Day (UTC)
Key:
Tweets
Retweets
Quotes
Replies
Tweets Day and Hour Heatmap (UTC)

Tweets

Last 50 tweets from @GBM_Wolverine
 
Well, well. Game balls to Mike Morris and Okie. Holy cow! Talk about taking over!
Time for a turnover. At least a sack. Something.
 
 
GBM Wolverine Retweeted ·  
Lots to be concerned about with Michigan's defense down the stretch. But great to escape that spot with no points going on the Iowa side of the scoreboard.

Also loved seeing Derrick Moore and Eyabi Okie getting some run in key, late-game snaps. Telling of their development.
 
GBM Wolverine Retweeted ·  
All the sudden Harbaugh has turned into Paul Cryst from Wisconsin
 
Time for a turnover. At least a sack. Something.
 
Not out of the woods at all. Need a big punt and cover.
 
 
Big ass stop. Now move the ball. I’d love 3 somehow.
 
 
GBM Wolverine Retweeted ·  
This is what the Hawkeyes do, and Michigan falling into the trap. They lull you, hang around, then start hitting passes to tight ends. UM up 20-7 but it's getting interesting.
 
 
GBM Wolverine Retweeted ·  
Momentum has pivoted 180 in Michigan-Iowa game.
Hawkeyes' offense now looking like world beaters.
20-7 fourth quarter.
 
Michigan needs a play so bad. Someone on this defense needs to rise up.
 
 
You gotta play four quarters to win. Defense is in trouble.
 
Come on defense. Need a sack or a turnover. Something to close this up.
 
In reply to @GBM_Wolverine
I don’t see Iowa scoring 13 more points in one quarter.
Replying to @theHuskerCorner
Just saying if they get another. It’s hard not hard to see them doing it again. Confidence is crazy.
 
Michigan will need another score to win this game. 20 won't be enough in my opinion.
 
This is exactly what Michigan didn't need. This is scary now.
 
GBM Wolverine Retweeted ·  
📍- Archbishop Carroll High

2023 5⭐️ ATH Nyckoles Harbor is coming off his official visit to Michigan last weekend.

Wolverines, South Carolina, LSU, Maryland, and USC are among the finalists. @MichiganRivals
 
GBM Wolverine Retweeted ·  
Really poor sequence to end the third quarter for Michigan, both offensively and defensively. Iowa will have first and goal at the two after converting third and 22 to start the fourth. #GoBlue
 
GBM Wolverine Retweeted ·  
Big drive ahead for J.J. McCarthy and the Michigan offense. Points would be great, but at minimum, need to see a few first downs to shorten the rest of this game.
 
Really need a drive now.
 
The next drive is gonna be big. Just need more points to secure this if Iowa gets a TD here.
 
GBM Wolverine Retweeted ·  
Five star gonna five star
 
GBM Wolverine Retweeted ·  
Michigan senior TE Luke Schoonmaker continues to look like a rising draft prospect -- he'll get more work as a TE1 moving forward with Erick All out. Huge frame (6-6, 250), moves well and has improved as a blocker every year.
 
Lord. This isn't over man. Not by a long shot.
 
GBM Wolverine Retweeted ·  
Eyabi emerging will let Michigan use Morris inside on passing downs.
 
 
GBM Wolverine Retweeted ·  
Another shot of @jjmccarthy09 staying the course for the TD 👊

@UMichFootball | #FOXFieldPass
 
Ugh. Basically a turnover. Don't wanna give this team life.
 
JJ has to be better with the ball in the pocket.
 
GBM Wolverine Retweeted ·  
Credit where credit is due, @EJHollandOn3 said over a year ago Mason Graham was a steal for Michigan
 
 
 
 
That's a 5-star for ya. Two of them actually.
 
Really gotta finish this drive with a TD.
 
Left some meat on the bone, but 13-0 isn't bad at all. Gotta finish. #GoBlue
 
Really good play by Upshaw. Great recognition.
 
GBM Wolverine Retweeted ·  
If you're gonna run, run at them. You're getting six yards a pop. Instead, Michigan tries option and gets stoned. Jake Moody makes a 44-yard field goal. 10-0, Michigan. #GoBlue
 
GBM Wolverine Retweeted ·  
Again. Cover the tight end. That's where they're going.
 
Ugh. It's not good when Petras is getting confidence. No edge pressure.
 
Ya there was a big time hold. Lol. That would have been a zero gain without it 😂
 
GBM Wolverine Retweeted ·  
I'm telling you right now, JJ is gonna hit a deep ball in this game for a TD.
 
GBM Wolverine Retweeted ·  
Sorry this isn’t clear but the sign reads “Abby’s Last Chemo” ❤️
 
GBM Wolverine Retweeted ·  
Commercial kickoff commercial will always make me furious
 
 
Still gotta stick the dagger in and that TD would have been an early dagger. JJ has to start connecting on those.
 
 
Free access is provided to the 8 hour timeframe for this page.

A Trendsmap Explore subscription provides full access to all available timeframes

Find out more

This account is already logged in to Trendsmap.
Your subscription allows access for one user. If you require access for more users, you can create additional subscriptions.
Please Contact us if you are interested in discussing discounts for 3+ users for your organisation, or have any other queries.