User Overview

Daily Follower Change - Last Year
Daily Tweets - Last Year

Tweet Stats

Analysed 9,908 tweets, tweets from the last 425 weeks.
Tweets Day of Week (UTC)
Tweets Hour of Day (UTC)
Key:
Tweets
Retweets
Quotes
Replies
Tweets Day and Hour Heatmap (UTC)

Tweets

Last 50 tweets from @MevlutOztekin
📍🤝🏻Çarşamba Buluşmalarımız.

📌Komşularımızla bir araya gelip, fikirlerini, önerilerini ve taleplerini dinleyerek, değerli sohbetler gerçekleştirdik.

#KalbimizKağıthane

Mahallelerimizde çocuklarımızın kalbine dokunmaya devam ediyoruz.❤️

📍Sultan Selim Mahallesi- Balmumu Sokak
📍Merkez Mahallesi- Osmanpaşa Mevki.
📍Harmantepe Mahallesi- Muhtarlık Önü
⏱ 15 Eylül Çarşamba / 15.00
#KalbimizKağıthane

📍🚧✔️Seçim Öncesi Söz Verdiğimiz gibi ilçemizin fiber altyapısını tüm mahallerimizde program dahilinde tamamlıyoruz.

Şirintepe Mahallesi, fiber internet altyapısı gerçekleştirdiğimiz cadde ve sokaklarımız.⬇️

📌AK Parti Kâğıthane İlçe Yönetim Kurulu Toplantısına, İlçe Başkanımız Serkan Cantürk riyasetinde, Milletvekilimiz Ahmet Hamdi Çamlı ve İl Sorumlusu Fuat Günday ile birlikte katıldık.

Toplantımız ve yapılan istişareler hayırlı olsun.

📌🤝🏻Yeşilce Mahallemizdeki Çocuk Etkinliğimizi ziyaret ettik.

Çocuklarımız keyifli... ❤️

#KalbimizKağıthane

Zabıta Memurlarımızdan geçtiğimiz günlerde vefat eden merhum Sıddık Körşen için düzenlenen mevlid programına iştirak ettik.

Merhuma Allah’tan rahmet, ailesi ve yakınlarına başsağlığı diliyorum.

Mevlüt Öztekin Retweeted ·
📌🚧🚗🚙Hürriyet Mahallesi Kapalı Pazar Yeri ve Yeraltı Otoparkı çalışmalarımıza devam ediyor, Kâğıthanemize modern ve estetik alanlar kazandırıyoruz.

İlçe meydanımızda yeni buluşma noktası...

Çocuk etkinliklerimiz mahallelerimizde, çocuklarımızla buluşmaya devam ediyor.❤️😊

📍Yeşilce Mahallesi-Destek Sokak
📍Yahya Kemal Mahallesi- Muhtarlık Önü
📍Talatpaşa Mahallesi- Cuma Pazar Alanı
📍Mehmet Akif Ersoy Mahallesi- Mahalle Konağı Önü

#KalbimizKağıthane

Kâğıthane Meydanımız, çocuk sesleriyle her zamankinden çok daha güzel…❤️☺️

Mevlüt Öztekin Retweeted ·
📌🚧Merkez Mahallesi, Meydanımız ve çevre yollarında bakım, onarım ve düzenleme çalışmalarımıza devam ediyoruz.

#CanlıYayın 📡
İstanbul'a doğruları anlatma vakti...
İBB Meclisi Eylül Ayı Toplantısı #İBBdeNelerOluyor twitter.com/i/broadcasts/1…

📍🚧✔️Hamidiye Mahallesi fiber internet altyapısı gerçekleştirdiğimiz cadde ve sokaklarımız.⬇️

In reply to @MevlutOztekin
Başkan ferdağ sokaktada bir onarım istiyoruz desteğinizi rica ederiz
Replying to @fatihakc2
Yerinde inceleyelim.

In reply to @MevlutOztekin
Başkanım akmer sokakta istisnasız haftanın 4 günü sokak lambaları yanmıyor. Millet korkudan sokağa giremez oldu. Acaba kontrol ettirme şansınız var mı?
Replying to @KorkmazAKGN
Bedaş ile görüşelim. Takip edelim. Arkadaşlara bilgi verdim.

✔️İlçemizin yolları daha bakımlı ve güvenli...

📍🚜Çağlayan Mahallesi, Yurt Sokak asfalt serim çalışmalarımız.

#KalbimizKağıthane

📌🤝Sivas Koyulhisar Belediye Başkanımız Sayın Osman Epsileli Bey’i belediyemizde ağırladık, çalışmalarımızla ilgili istişarelerde bulunduk. Nazik ziyaretleri için teşekkür ediyorum.

Çocuk Etkinliğimiz Kâğıthanemizin her yerinde....❤️

In reply to @MevlutOztekin
Instagram üzerinden bilgilerim alınmasına karşın herhangi bir dönüş olmadı geçen 2 sene yetişemedik ve bu yardımdan faydalanamadık ne yazık ki
Replying to @Murat_TURAN4747
Belediyemiz; Sosyal Yardım İşleri Müdürlüğüne başvuruda bulanabilirseniz. Arkadaşlarımız takip edecektir.

Yüz yüze eğitime başlarken, ihtiyaç sahibi ailelerimize kırtasiye malzemeleriniz bizden…📖📓✍🏻

Eğitim her zaman önceliğimiz oldu…📚

#KalbimizKağıthane

📌Durmadan, yorulmadan çalışmaya devam ediyoruz.

📍🎥Geçtiğimiz haftanın kısa bir özetini sizlerle paylaşıyoruz.

Can dostlarımızın yeni ve mutlu olduğu yer…🐶🐱❤️

📍Kâğıthane Meydanımız…

#KalbimizKağıthane

📍🚧✔️Seçim öncesi söz verdiğimiz gibi mahallerimizde fiber internet altyapısını tamamlıyoruz.

Sultan Selim Mahallesi fiber internet altyapısı gerçekleştirdiğimiz cadde ve sokaklarımız.⬇️

Çocuklarımızın mutluluğuna şahit olduktan sonra, Çocuk Etkinliğimizi uzatmaya karar verdik...❤️🤫

18 Eylül Cumartesiye kadar.❤️

#KalbimizKağıthane

💍Mutlu bir aile kurma yolunda adım atan genç çiftlerimizin nikah akitlerini gerçekleştirerek, hayırlı olsun dileklerimizi ilettik.

Çiftlerimizi ve ailelerimizi tebrik ediyorum.

Çiftlerimizi ve ailelerini tebrik ediyor, Rabbimden iki cihan saadeti diliyorum.

#KalbimizKağıthane

Önceki Dönem Belediye Başkanımız Sayın Fazlı Kılıç Bey'in vefat eden ağabeyi, Eski Dönem Meclis Üyemiz merhum Şadi Kılıç büyüğümüz için düzenlenen mevlid programına iştirak ettik. Mekânı cennet olsun.

💍Nikah akitlerini gerçekleştirdiğimiz genç çiftlerimizin mutlu günlerinde yanlarında olduk.

Çiftlerimizi ve ailelerini tebrik ediyor, bir ömür boyu mutluluklar diliyorum.

#KalbimizKağıthane

📌⚽Kâğıthane Sivasspor Futbol Okulumuzun açılışını gerçekleştirerek hayırlı olsun dileklerimizi ilettik.

Geleceğin sporcuları yetişiyor.🇹🇷

Demokrasi tarihimizdeki en büyük leke, en büyük trajik olaydır #12EylülDarbesi...

Unutmayacağız...

Kâğıthane Meydanımız küçük misafirleriyle ışıl ışıl...❤️

#KalbimizKağıthane

Gençlerimizin en mutlu günlerinde yanındayız. Ailelerimizi ve çiftlerimizi tebrik ediyorum.

📌Dünyaevine girmek için yola çıkan çiftlerimizin nikah ve düğün törenlerine katılarak mutluluklarına şahit olduk.

Değerli aileleri başta olmak üzere tüm çiftlerimizi tebrik ediyorum.

#KalbimizKağıthane

Çocuklarımız gülsün diye ilçemizin her noktasındayız...❤️

📍Gültepe- Telsizler Mahallesi.

📌💍Genç çiftlerimizin nikah akitlerini gerçekleştirerek, mutluluklarına şahit olduk.

#KalbimizKağıthane

Çocuk Etkinliğimiz bütün enerjisiyle devam ediyor...😎❤️
İlçe Başkanımız @drserkancanturk ile birlikte iştirak ettik.

📍Gürsel Mahallesi, Pazar Alanı

Çocuk Etkinliği Sokağında...

📍Hürriyet Mahallesi Ahmet Çuhadaroğlu Okulu'nda çocuklarımızın mutluluğuyla, mutlu olduk. ❤️

📌💍Mutlu bir yuva kurmak için adım atan genç çiftlerimizin nikâh akitlerini gerçekleştirdik.

Çiftlerimizi ve ailelerini tebrik ediyor, iki cihan saadeti diliyorum.

Mevlüt Öztekin Retweeted ·

Suriye İdlib'te hain saldırı sonucunda şehit olan kahraman Mehmetçiklerimiz Ramazan Demir'e ve Mücahit Sınırtepe'ye Allah'tan rahmet diliyorum.

Ailelerinin ve aziz milletimizin başı sağ olsun. 🇹🇷

In reply to @MevlutOztekin
Kagithane veterinerlik hizmetinden nasil sikayetciyiz gercekten anlatamam! Agzi yara icinde yemek yerken ciglik cigliga bagiran kedi icin 3 kez veterinere basvurdum. Her seferinde hicbir seyi yok diye geri biraktilar. Yakalayabilsek ailemle ozele goturecegiz+
Replying to @gamzetekelii
Arkadaşlara bilgi verdim. Takip edelim. Hassasiyetiniz için teşekkür ediyorum.

Çocuklarımız ve gençlerimizle akşam vakti kısa bir sohbet...❤️

Yarınlarımız...😊

#KalbimizKağıthane

Kastamonu Bozkurt'ta yaşanan felakette anne ve babasını kaybeden Saim Genç'e, Talatpaşa Mahallemizdeki ikametinde taziye ziyaretinde bulunduk.

Merhume ve merhuma Allah'tan rahmet, ailesine başsağlığı diliyorum.

Talatpaşa Mahallesi sakinlerimizden, geçtiğimiz günlerde elim bir kaza sonucu vefat eden merhum Türkhan Türel büyüğümüzün ailesine taziye ziyaretinde bulunduk. Başsağlığı ve sabır diliyorum.

Çocuk Etkinliğimiz...

Kâğıthane Meydanımızda, çocuklarımıza özel...❤️

#KalbimizKağıthane

Kastamonu Bozkurt'ta yaşanan sel felaketinde hayatını kaybeden merhum İsmail Çekirdekoğlu'nun, Talatpaşa Mahallemizde ikamet eden ailesine taziye ziyaretinde bulunduk.

Merhuma Allah'tan rahmet, ailesi ve yakınlarına başsağlığı diliyorum.

Çeliktepe Mahallemizde Cahit Düzen'in babası Mecit Düzen büyüğümüze, rahatsızlığı nedeniyle geçmiş olsun ziyaretinde bulunduk.

Rabbim bütün hastalarımıza şifa versin.

Çocuk Etkinliğimiz Kâğıthanemizin her mahallesinde, çocuklarımızın yanı başında.❤️

📍 Gürsel Mahallesi Pazar Alanı
📍Çağlayan Mahallesi Pazar Alanı
📍 Gültepe-Telsizler Mahallesi
Gültepe İmam Hatip Ortaokulu
📍Hürriyet Mahallesi Ahmet Çuhadaroğlu Okulu

#KalbimizKağıthane

📍🧸🧮Şirintepe Mahallemizde Sadabad Anaokulumuzu ziyaret ederek, minik çocuklarımızla bir araya geldik.

Free access is provided to the 8 hour timeframe for this page.

A Trendsmap Explore subscription provides full access to all available timeframes

Find out more

This account is already logged in to Trendsmap.
Your subscription allows access for one user. If you require access for more users, you can create additional subscriptions.
Please Contact us if you are interested in discussing discounts for 3+ users for your organisation, or have any other queries.