User Overview

Daily Follower Change - Last Year
Daily Tweets - Last Year

Tweet Stats

Analysed 7,790 tweets, tweets from the last 577 weeks.
Tweets Day of Week (UTC)
Tweets Hour of Day (UTC)
Key:
Tweets
Retweets
Quotes
Replies
Tweets Day and Hour Heatmap (UTC)

Tweets

Last 50 tweets from @MustafaKavus
Buzlanmaya karşı Türkiye'ye örnek olmuştu.❄️

Gödene'de hayata geçirdiğimiz rötar fıskiye sistemini bu yıl da kış şartlarından en çok etkilenen Köyceğiz'deki caddemizde uyguluyoruz.✅

Uzaktan komutla buzlu alana solüsyon işlemi uygulayarak yolu sürekli açık tutabiliyoruz.💦

Hikmet İlim ve Sanat Derneği tarafından düzenlenen sohbet programına katılarak Meram’ı konuştuk.

Nazik ev sahipliklerine ve sıcak sohbetlerine teşekkür ederim.

MEGA ile çocuklarımızın eğitim hayatlarına dokunmaya devam ediyoruz.😉

2. sınıflar için 'Bizim Çocuk', 5.6.7. sınıflar için 'Bilim Kurdu' Dergilerimizi hazırladık ve öğrencilerimizle buluşturuyoruz.📖

Çocuklarımız bu yayınlarla bir yandan eğlenirken diğer yandan öğreniyor.🧿

Mustafa Kavuş Retweeted ·
AK Parti Konya Gençlik Buluşması twitter.com/i/broadcasts/1…

Nöbet sırasında yıldırım düşmesi sonucu şehit olan Piyade Uzman Çavuş Mustafa Işık kardeşimize Allah’tan rahmet, ailesine ve sevdiklerine sabır dilerim.

Milletimizin başı sağolsun.🇹🇷

Cumhurbaşkanımız Sn. @RTErdogan'ın şehrimizi ziyaretleri kapsamında AK Parti Genişletilmiş İl Danışma Meclisimizi gerçekleştirdik.

Reisin izinde, el ele, gönül gönüle…

#TürkiyeYüzyılı

Mustafa Kavuş Retweeted ·
AK Parti Konya Genişletilmiş İl Danışma Meclisi Toplantısı twitter.com/i/broadcasts/1…

#TürkiyeYüzyılı 🇹🇷
Teşekkürler #Konya 💚🤍
#BenimŞehrim
#BizimMeram

Teşekkürler Konya 🤍💚

Merhum Tanpınar “Bir başkent daima başkenttir, ne kadar susturulursa susturulsun yine konuşur.” diyor…

Konya bugün bir başka konuştu. Teşekkürler Konya… 🇹🇷

Konya bugün çok güzel.💚

Cumhurbaşkanımız @RTErdogan'ın katılımıyla şehrimizde 18 milyar 466 milyon liralık eser ve hizmetin açılışı gerçekleştirildi.

Hayırlı olsun.

#TürkiyeYüzyılı

Mustafa Kavuş Retweeted ·
Bugün Konya’mızda resmî açılışını yaptığımız 18 milyar 466 milyon liralık eser ve hizmetlerin şehrimize, ülkemize hayırlı olmasını diliyorum.

İnşallah önümüzdeki dönemde Konya’nın, Türkiye Yüzyılı’nın lokomotif şehirleri arasındaki yerini daha da yukarılara taşıyacağız.

ASELSAN Konya Silah Sistemleri Fabrikası ve Afşar Barajı ile Toplu Açılış Töreni twitter.com/i/broadcasts/1…

📍Mevlana Meydanı

Konya hazır…

Cumhurbaşkanımız, Liderimiz Sayın @RTErdogan'ı bekliyoruz.

Mustafa Kavuş Retweeted ·
Bugün Konya’da toplam 18 milyar liralık pek çok eser ve hizmetin resmî açılışını yapacağız.

Konya Türkiye Yüzyılı’na hazır… 🇹🇷

Pençe-Kilit Harekat bölgesinde şehit düşen kahraman askerlerimiz P. Tğm. Duabey Onur Öztürkmen, P. Uzm. Çvş. Mustafa Yıldız ve P. Söz. Er İsmail Ünal'a Allah'tan rahmet, ailelerine sabır diliyorum.

Milletimizin başı sağ olsun.

Mustafa Kavuş Retweeted ·
Tüm Türkiye’ye örnek olduğumuz bir konuda yaşanan münferit olay üzüntümüzü artırmıştır.

Olayın sonuna kadar takipçisi olacağız, önlemleri artıracağız.

Belediyemize komşu yeni açılan işletmeleri ziyaret ederek ‘hayırlı olsun’ dileklerimizi ilettik.

Bereketli kazançları olsun.

MHP Meram İlçe Başkanı @mahmutyamantr, Türk Yerel Hizmet-Sen Konya Şube Başkanı Şeref Alemdar ve sendika temsilcilerini misafir ettik.

Nazik ziyaretleri için teşekkür ediyorum.

Liderimiz, Cumhurbaşkanımız @RTErdogan, Kadim Şehrimiz Konya'ya geliyor...

🗓️26 Kasım 2022
🕜13:30
📍Mevlana Meydanı

Bem-Bir-Sen Konya Şube Başkanı İrfan Mutlu ve sendika temsilcileri misafirimizdi.

Kıymetli ziyaretleri için teşekkür ediyor, çalışmalarında başarılar diliyorum.

#24KasımÖğretmenlerGünü'nde Karahüyük Ahmet Haşhaş İlkokulu ve Emlak Konut Temaşehir Ortaokulu öğretmenleriyle bir araya geldik.

Ebediyete irtihal eden öğretmenlerimiz başta olmak üzere tüm öğretmenlerimizin gününü kutluyorum.

İyi ki varsınız.💚 pic.twitter.com/dwhsGmfJSg

İyi ki varsınız.💚

Genç ASRİAD Konya Şube Başkanı Fuat Çatal ve yönetimini belediyemizde misafir ettik.

İş dünyamızda genç girişimcilerimizin de var olması bizleri mutlu ediyor.

Ziyaretleri için teşekkür ediyor, çalışmalarında başarılar diliyorum.

Düzce’de meydana gelen depremden etkilenen tüm vatandaşlarımıza geçmiş olsun dileklerimi iletiyor, yaralılara acil şifa diliyorum.

Rabbim beterinden korusun.

Belediyemize komşu Çarşı Meram’da Konya Diş Hekimleri Odası yeni hizmet binasının açılışını gerçekleştirdik.

Hayırlı olsun.

Bu vesile ile tüm diş hekimlerimizin 22 Kasım #DişHekimleriGünü'nü de kutluyorum.

#BizimMeram'ın öğretmenleri de çok MEGA😎

Meram Gelişim Akademisi ile eğitimin her alanında var olmaya devam ediyoruz.👍

Turnuvaya katılan tüm eğitimcilerimizi tebrik ediyorum.👏
Meram Belediyemiz tarafından düzenlenen Öğretmenlerarası Nihal Bildik Voleybol Turnuvası sona erdi.

Birbirinden zorlu mücadelelere sahne olan turnuvanın şampiyonu Emlak Konut Temaşehir Ortaokulu öğretmenleri oldu.

👉bit.ly/3hSWw3W pic.twitter.com/M2x9Eyn1BV

Selçuklu ve Karatay Belediye Başkanlarımızla birlikte, geçtiğimiz günlerde yeniden Konya Ticaret Odası Başkanlığına seçilen @selcukozturk_ ve Konya Ticaret Borsası Başkanlığına seçilen @HuseyinCevik42'i ziyaret ettik.

Yeni dönemin ülkemize ve şehrimize hayırlı olmasını diliyoruz

Türkiye’nin En Büyük İhya Projesi Dar-ül Mülk Tanıtım programındaydık.

Tarihi surlar içerisinde kalan bölgede yapılan ve planlanan projeleri Büyükşehir Belediye Başkanımız @u_ibrahim_altay'dan dinledik.

Proje ortağı olarak Şükran’daki dönüşüm sürecini anlattık.

İmam Hatip Lisesi'nde çok sayıda öğrencinin yetişmesinde katkısı olan Mehmet Atak hocamızın vefatı nedeniyle, belediyede birlikte çalıştığımız oğlu (Hüseyin) Hayrettin Atak ve ailesine taziye ziyaretinde bulunduk.

Mekanı cennet olsun. Geride kalanlara sabırlar diliyorum.

AK Parti Genel Merkez Yerel Yönetimler Başkanlığımızın Konya programları kapsamında Tarihi Bedesten Çarşımız ile Altın Çarşımızı gezdik.

Büyükşehir Belediyemiz tarafından hayata geçirilen ve Konya Teknoloji Vadisi’nin ilk adımı olan KAPSÜL Teknoloji Platformu’nu inceledik.

Rabbim ordumuzu muzaffer eylesin.🇹🇷
Dualarımız sizinle.
Terör yuvaları tam isabet vuruşlarla yerle bir ediliyor! 🇹🇷 pic.twitter.com/9jiFRn0hej

AK Parti Meram Gençlik Kollarımız tarafından düzenlenen Gençlik Buluşması’nda, Genel Başkan Yardımcımız @mehmetozhaseki'nin konuk olduğu söyleşide gençlerimizle buluştuk.

Gençlerin enerjisi bambaşka.❤️

Dikkat! Bizim Meram Taksi çıkabilir.🚖

Bu sefer direksiyonda Konya Büyükşehir Belediye Başkanımız @u_ibrahim_altay var.😊

Biz bu şehri çok seviyoruz.💚

🎬Videonun tamamı için:
youtu.be/TdTJyUnDkCI

Konya Sanayi Odası Meslek Komiteleri ve Meclis Üyeliği Seçimleri’nde iş insanlarımızla bir araya geldik.

Seçimlerin şehrimize, ülkemize ve iş dünyamıza hayırlı olmasını diliyorum.

🤔
Bizim Meram Taksi yine yollarda...🚕

Bu sefer şoför koltuğunda sürpriz bir isim var.🤔

Saat 19:00'da, Meram Belediyesi YouTube Kanalımızda...⏳🎬 pic.twitter.com/a7gRRy8Eu5

AK Parti Genel Merkez Yerel Yönetimler Başkanlığımız tarafından şehrimizde düzenlenen istişare toplantısındayız.

Yerel Yönetimler Başkanımız @mehmetozhaseki'nin katılımıyla düzenlenen toplantımız hayırlara vesile olsun.

Adım adım 2023’e…

Hafta sonu gerçekleştirilecek istişare toplantıları için şehrimizde bulunan AK Parti Genel Merkez Yerel Yönetimler Bşk. Yardımcılarımız @23YANILMAZ , @tuzcuoglurefik ve @Lokman_Erturk ile birlikte Büyükşehir Bld. Başkanımız @u_ibrahim_altay'ı ve Mevlana Müzesi'ni ziyaret ettik.

Konya Şehit Aileleri Derneği tarafından düzenlenen hatim programına katıldık.

Vatanı için canını siper eden tüm şehitlerimize Allah'tan rahmet ailelerine sabır diliyorum.

Rabbim cennette kavuştursun.

Mustafa Kavuş Retweeted ·
MEGA kapsamında hayata geçirilen E-Spor Merkezi, Youtube Akademi, Dijital Oyun Tasarım Atölyesi ve Yeni Nesil Öğrenme Merkezi’nde eğitimler başladı.

Başkanımız Mustafa Kavuş: “MEGA ile çocuk ve gençlerimizin geleceğine dokunmaya devam ediyoruz”

👉bit.ly/3X3CTX9

Dijitalleşen dünya ile birlikte çalışmalarımıza fayda sağlayacak teknolojileri kullanmaya devam ediyoruz.📲💻

#BizimMeram'da artık çöp konteynerleri dijital.🚮
Meram Belediyemiz, ilçe genelindeki atıkların daha verimli şekilde toplanması için yeni döneme geçti.

Çalışmalar kapsamında çöp konteynerlerine yerleştirilen sensör sistemiyle doluluk ve yangın riskine karşı sıcaklık oranı uzaktan takip ediliyor.

👉bit.ly/3tunxgz pic.twitter.com/3zUSxokb8Z

Hoşgörünün Başkenti Konya💚

Büyük Konyaspor’umuzun Büyük Başkanı @fatihozgokcen'i tebrik ediyorum.👏
Başkanımız Fatih Özgökçen, TFF Fair Play Başkan/Yönetici Ödülü'nü Türkiye Futbol Federasyonu Başkanı Mehmet Büyükekşi’nin elinden aldı.
🔗 konyaspor.org.tr/Haber/baskanim… pic.twitter.com/fUg7Ak8cVw

İstanbul #Taksim'de meydana gelen patlama sonucu yaşamını yitiren vatandaşlarımıza Allah’tan rahmet yaralılarımıza şifa diliyorum.

Temennimiz can kayıplarının daha da artmaması.

Rabbim ülkemizi ve milletimizi muhafaza eylesin.

Bir yanda mutluluk bir yanda hüzün.

Hayat…

Bugün gençlerimizin mutluluklarına şahit olurken hayatını kaybeden Fatma Çetintaş teyzemizin yakınlarıyla da acılarını paylaştık.

Başkan Yardımcılarımız Selahattin Özçelik ve Yusuf Aktaş’ın kızlarının düğünlerinde mutluluklarına ortak olduk.

Ayşenur ve Ali ile Şerife Nur ve Ahmet’e bir ömür mutluluklar diliyorum.

Rabbim iki cihan saadeti versin.

Hemşehrilerimizin mutlu günlerinde yanlarında olmaya devam ediyoruz.

Saliha Nur ve Bekir Sıtkı
Ayşe ve Alparslan

Ömür boyu mutluluk diliyorum.

Konya Siirt Eruhlular Derneği’nin daveti üzerine Siirtli hemşehrilerimizle kahvaltıda bir araya geldik.

Sıcak ve samimi sohbetlerine gönülden teşekkür ediyorum.

Konya Ticaret Odası ve Konya Ticaret Borsası seçimlerinde güven tazeleyen @selcukozturk_ ve @HuseyinCevik42 Başkanlarımızı tebrik ediyor, yeni dönemde görev alacak meslek komitesi ve meclis üyelerine başarılar diliyorum.

Sonuçlar şehrimize ve ülkemize hayırlı olsun.

Mustafa Kavuş Retweeted ·
Meram Gelişim Akademisi kapsamında eğitim gören gençlerimiz İçişleri Bakanlığı AFAD Başkanlığı koordinasyonunda, afetlere dirençli toplum oluşturma vizyonu ve bütünleşik afet yönetimi anlayışı ile “Çök-Kapan-Tutun” deprem anı tatbikatına destek verdiler.
#ÇökKapanTutun

For access to this functionality a Trendsmap Explore subscription is required.

A Trendsmap Explore subscription provides full access to all available timeframes

Find out more

Thanks for trying our Trendsmap Pro demo.

For continued access, and to utliise the full functionality available, you'll need to subscribe to a Trendsmap Pro subscription.

This account is already logged in to Trendsmap.
Your subscription allows access for one user. If you require access for more users, you can create additional subscriptions.
Please Contact us if you are interested in discussing discounts for 3+ users for your organisation, or have any other queries.