User Overview

Daily Follower Change - Last Year
Daily Tweets - Last Year

Tweet Stats

Analysed 7,950 tweets, tweets from the last 586 weeks.
Tweets Day of Week (UTC)
Tweets Hour of Day (UTC)
Key:
Tweets
Retweets
Quotes
Replies
Tweets Day and Hour Heatmap (UTC)

Tweets

Last 50 tweets from @MustafaKavus
Büyükşehir Belediyemiz tarafından düzenlenen Kültür ve Turizm Projeleri Tanıtım Toplantısı’na katıldık.

Hep söylediğimiz gibi; Konya Modeli Belediyecilik Türkiye’ye örnek…

Başkanımız @u_ibrahim_altay ve ekibini tebrik ediyorum.

Mustafa Kavuş Retweeted ·
Cumhurbaşkanımız Erdoğan, TRT ortak yayınında konuşuyor... twitter.com/i/broadcasts/1…

Yürekten inanıyorum ki, evinde yılda 35 tona yakın suyu kurtarabileceğini öğrenen her vatandaşımız seferberliğin taşıyıcısı olacaktır. “Su vatandır” inancıyla geleceğimize birlikte sahip çıkalım. #SuVerimliliği

BBP Genel Başkanı Sayın Mustafa Destici’nin vefat eden babası Ali İhsan Destici’ye Allah’tan rahmet diliyorum.

Mekanı cennet olsun.

Var bizde de biraz esnaflık…🤗

Girişimci İş Adamları Vakfı Konya Şube Başkanı Fatih Ceylan, KONSİAD İl Temsilcisi Ali Kaya, KOMÜT Başkanı Adem Bulut ve yönetim kurulu üyelerini misafir ettik.

Ekonomimize katma değer sağlayarak istihdam oluşturan kıymetli iş insanlarımız var olsun.

Türkiye İmam Hatipliler Vakfı (TİMAV) Başkanı @abdullahecevit ve yönetim kurulu üyeleri misafirimizdi.

Meram'a dair sohbet ederek çalışmaları hakkında bilgi aldık.

Ziyaretleri için teşekkür ediyorum.

Mustafa Kavuş Retweeted ·
Kar yağışıyla birlikte şehrimiz yeni güne beyaz örtü ile uyandı.

Ekiplerimiz, özellikle merkeze uzak mahallelerimizde olumsuzluk yaşanmaması adına yol açma çalışmalarını sürdürüyor.

👉bit.ly/3WSSozP

Türkiye Yazarlar Birliği Konya Şube Başkanı @ahmetkoseogl42 ve yönetim kurulu üyelerini misafir ettik.

Ziyaretleri için teşekkür ediyor, çalışmalarında başarılar diliyorum.

Hamdolsun.❄️

Bereketli olsun...

Bakanlarımız Sn. @murat_kurum ve Sn. @varank'ın katılımlarıyla Sanayi Odası’nın meclis toplantısında Konyalı sanayicilerimizle bir araya geldik.

Sanayi şehri Konya’mız, ülke ekonomisine üst düzey katkı sunmaya devam ediyor.

Şehrimizi teşrif eden saygıdeğer Bakanlarımız @murat_kurum ve @varank'ın katılımıyla Emlak Konut (EKA) Asansör Fabrikasının açılışını gerçekleştirdik.

Hayırlı uğurlu olsun.

Mustafa Kavuş Retweeted ·
EKA Asansör Fabrikası Açılış Töreni twitter.com/i/broadcasts/1…

Bakanlarımız Sn. @murat_kurum ve Sn. @varank'ın katılımlarıyla Temiz Enerji, İklim Değişikliği ve Sürdürülebilirlik Araştırma Enstitüsü Tanıtım Programı'nı gerçekleştirdik.

Kaynakların verimli kullanımı ile bireysel çabalarımızı büyüterek daha temiz bir çevre oluşturabiliriz.

Mustafa Kavuş Retweeted ·
TÜBİTAK Temiz Enerji İklim Değişikliği ve Sürdürülebilirlik Araştırma Enstitüsü Açılışı ve İş Birliği Protokolü İmza Töreni twitter.com/i/broadcasts/1…

Meram Belediyespor Kulübü sporcularımız, başarılarıyla gururlandırmaya devam ediyor.

Tebrikler gençler.👏
Meram Belediyespor Kick Boks Takımı, 7000 sporcunun katılımıyla gerçekleştirilen Türkiye Kick Boks Sampiyonası’na damga vurdu.

Ekibimiz, Şanlıurfa’da gerçekleştirilen şampiyonadan 1 altın, 2 gümüş ve 1 bronz madalya ile döndü.

👉bit.ly/3JtblWH pic.twitter.com/GNPeCTYuC3

Mustafa Kavuş Retweeted ·
Temiz Enerji, İklim Değişikliği ve Sürdürülebilirlik Araştırma Enstitüsü Tanıtım Töreni | Canlı twitter.com/i/broadcasts/1…

Günümüze nikahlarla devam ettik Elhamdülillah.

❤️Süreyya & Ahmet
❤️Betül & Alparslan
❤️Fadime & Hakan Emre

Rabbim iki cihan saadeti versin…

Tatlı dile, güler yüze doyulur mu…🤗

Genel Başkan Yardımcımız @leylasahinusta ile Saray Çarşısı ve Bedesten Çarşısı’nda esnaflarımıza ‘hayırlı işler’ diledik.

Bizleri her zaman güler yüzleriyle karşılayan hemşehrilerimden Allah razı olsun.💚

@Dolular
@alideresoy
@SYurdaisik

Mustafa Kavuş Retweeted ·
Genel Başkan Yardımcımız Konya Milletvekilimiz @leylasahinusta, Bld Bşk @MustafaKavus ve teşkilat mensuplarımız ile birlikte Tarihi Bedesten Çarşımızda esnaflarımızı ziyaret ediyoruz.
Rabbim esnaflarımıza hayırlı bereketli bol kazançlar versin.
🇹🇷🇹🇷🇹🇷

📍Meram'ımızdayız

Günün bereketi ile Konya'mızda ticaretin kalbinin attığı Tarihi Bedesten Çarşımızda esnaflarımızı ziyaret ediyoruz. Rabbim esnaflarımıza hayırlı bereketli kazanç versin.
#KonyamızİçinÇalışıyoruz

Bu kışı maalesef, yağışlardan uzak, mevsim normallerinin dışında geçiriyoruz.

Meramlı hemşehrilerimizle birlikte Çayırbağı Kur’an Kursu’ndaki yağmur duasında bir araya geldik.

Bu mübarek ayların hürmetine Rabbim dualarımızı kabul buyursun.

In reply to @MustafaKavus
Kıymetli Başkanım, Bizim Meram için yaptığınız gayretli çalışmalarınızda kolaylıklar diliyorum.

Milletvekilimiz, kardeşim @ozboyaciselman misafirimizdi.

#BizimMeram'ı konuştuk, sohbet ettik.

Kıymetli vekilimize ziyareti dolayısıyla teşekkür ediyor, şehrimize hizmet yolunda destekleri için şükranlarımı sunuyorum.

Çocuklarımız yarıyıl tatilinin neşesini 80 Binde Devri Alem Parkımızda yaşıyor.

İyi eğlenceler kuzular.😊

📍Sekine Hatun Camii

Regaib Gecemiz mübarek olsun.

Mesai arkadaşlarım ve işlemleri için belediyemize gelen hemşehrilerimizin mübarek Regaib Gecesi'ni tebrik ederek, sohbet ettik.

Rabbim birliğimizi, beraberliğimizi daim etsin.

Konya Büyükşehir Belediyemiz ve Selçuklu Belediyemiz tarafından Selçuklu Kongre Merkezi'nde düzenlenen 'Şivlilik Çocuk Bayramı' etkinliğine katıldık.

Şehrimizin her köşesinde bugün çocuklarımız çok mutlu.😊

Konya’da yine dolu dolu bir #Şivlilik günü yaşıyoruz.

AK Parti Meram İlçe Teşkilatımızda çocuklarımıza Şivlilik, büyüklerimize ise helva ikram ettik.

Bu şehirde yaşamak ne büyük mutluluk.💚

Şivliliiikk…🍬🍩🎉

Bugün birazcık çocukla çocuk olduk.🤗

Hasılat da hiç fena değildi.😉

Bu gelenek hiç bitmesin.💚

Meram Belediye Hizmet Binamız ve tesislerimizde #Şivlilik heyecanı sürüyor.🤗

Seyrantepe Kur’an Kursu öğrencilerimiz ve onları yetiştiren hocalarımızdan Allah razı olsun.

Yoğun geçen günün temposunda ne güzel geldiler.

Sefa getirdiler…

Alpaslan ve Uluğbey mahallelerimizdeki 1 milyon 415 bin metrekarelik alanda daha imar uygulamasını tamamladık.✅

Hemşehrilerimizin yeni tapularını kendilerine teslim ettik.📃

İlçemizin gelişimine katkı sunmak adına var gücümüzle çalışmaya devam ediyoruz.👍

Nazmiye Muslu Spor Tesisimizdeki yenileme çalışmalarında sona doğru geliyoruz.⏳

Ekip arkadaşlarımızdan tadilata dair bilgi aldık, antrenmanda olan sporcularımızla da sohbet ettik.

#BizimMeram'da spora ve sporcuya desteğimiz katlanarak devam ediyor.

Mustafa Kavuş Retweeted ·
Milletvekillerimiz, İl Başkanımız, Büyükşehir ve İlçe Belediye Başkanlarımız ile birlikte yerel basınımızla bir araya gelerek gündemi değerlendirdik. #TürkiyeYüzyılı vizyonumuzu hep birlikte gerçekleştirmek için çok çalışacağız. @aktanitimkonya

#BizimMeram'ın MEGA gençlerine çağrı paylaşımıdır.😎

Yeni Nesil Öğrenme Merkezi ve E-Spor, YouTube Akademi, Dijital Tasarım Atölyelerinde yeni dönem kayıtları başladı.

Ayrıca bu eğitimlerin tamamı ücretsiz.

📌Son gün 27 Ocak.
MEGA’da yeni dönem kayıtları başladı.

Yeni Nesil Öğrenme Merkezi ile E-Spor Merkezi, YouTube Akademi ve Dijital Oyun Tasarım Atölyesi için başlayan kayıtlar meramgelisim.com adresi üzerinden alınıyor.

Kayıt için son gün: 27 Ocak Cuma.

👉bit.ly/3woHRBu pic.twitter.com/gpNdYZkDyY

#ÜçAylar mübarek olsun...

Manevi iklimiyle tüm İslam Alemi'ne huzur, sağlık ve ferahlık getirmesini yüce Rabbimizden niyaz ediyoruz.

Tantavi’de Kış Akşamları kapsamında Ahmed Şahin’le Meşk, Musiki-yi Aliyye programı dün akşam hemşehrilerimizin yoğun teveccühü ile gerçekleşti.

Tasavvuf müziği ile gönüllere dokunan değerli sanatçılarımıza teşekkür ediyorum.

İsveç’in Stockholm kentinde yüce kitabımız Kur’an-ı Kerim’e yapılan alçak saldırıyı lanetliyoruz.

“De ki: Ey kafirler, yenileceksiniz ve toplanıp cehenneme sürüleceksiniz!”
(Âl-i İmrân, 12)

STOP SWEDEN

Cumhurbaşkanımız @RTErdogan'ın tensipleriyle 2023 yılı “Mevlana Yılı” olarak belirlendi.

Hayırlar feth ola…

Mustafa Kavuş Retweeted ·
Tantavi'de Kış Akşamları kapsamında bu hafta Ahmed Şahin'le Meşk (Musiki-yi Aliyye) konseri sahne alıyor.

🗓️21 Ocak 2023 Cumartesi
🕢19:30
📍Tantavi Kültür ve Sanat Merkezi

Enerya Bölge Direktörü olarak atanan Selma Delikan ve beraberindeki heyeti misafir ettik.

Kurumlar arası iş birliği kapsamında ilçemizde devam eden doğalgaz çalışmalarına dair konuştuk.

Selma Hanım’a yeni görevinin hayırlı olmasını diliyor, ziyaretleri için teşekkür ediyorum.

Konya basın camiamızın emektarlarından, SUN TV’nin kurucusu Esat Duysak ağabeyi kaybetmenin üzüntüsünü yaşıyoruz.

Merhuma Allah’tan rahmet geride kalanlara başsağlığı diliyorum.

Mutluluk💚

Büyükşehir Belediyemiz şehrimizdeki tüm okul öncesi, ilkokul 1,2,3 ve 4. sınıf öğrencilerimiz için harika Şivlilik paketi hazırladı.

Başkanımız @u_ibrahim_altay ile birlikte Mehmet Hasan Sert İlkokulu öğrencilerimize karnelerinin yanında Şivlilik’lerini hediye ettik.

Bugün günlerden Karne.

Kuzuların karne heyecanına ortak olalım istedik.📖

Öğrencilik yıllarımızı yeniden yad ettik.🤗

Tüm öğrenci ve eğitimcilerimize iyi tatiller diliyorum.👋

Hemşehrilerimiz ve kurum temsilcilerimizle gün boyu #BizimMeram'ı konuştuk.

Hoş geldiler.

Konya Teknik Üniversitesi Rektörü Osman Nuri Çelik ve rektör yardımcılarımız misafirimizdi.

Üniversitemizle iş birliği içerisindeki çalışmalarımız konusunda görüş alışverişinde bulunduk.

Rektör hocamıza ve ekibine ziyaretleri dolayısıyla teşekkür ederim.

Meram Halk Eğitim Merkezi Müdürlüğümüz ile iş birliği yaparak hanım kardeşlerimizi tesislerimizde verilen eğitimle birlikte üretim sürecine dahil ediyoruz.

Böylelikle yeni beceriler kazanarak aile ekonomisine katkı sağlıyorlar. pic.twitter.com/HQxmBXUpa1
Replying to @MustafaKavus
58 şehrimizdeki yatılı bölge okullarında eğitim gören öğrencilerimizin eşofman takımları, hanım kardeşlerimiz tarafından tesislerimizde üretiliyor. Maşallah.🧿

Böylelikle yeni beceriler kazanarak aile ekonomisine katkı sağlıyorlar.

Meclis üyemiz Ahmet Melih Güçlü’nün yeni mobilya mağazasının açılışını gerçekleştirdik.

Hayırlı olsun.

Rabbim bereket versin.

For access to this functionality a Trendsmap Explore subscription is required.

A Trendsmap Explore subscription provides full access to all available timeframes

Find out more

Thanks for trying our Trendsmap Pro demo.

For continued access, and to utliise the full functionality available, you'll need to subscribe to a Trendsmap Pro subscription.

This account is already logged in to Trendsmap.
Your subscription allows access for one user. If you require access for more users, you can create additional subscriptions.
Please Contact us if you are interested in discussing discounts for 3+ users for your organisation, or have any other queries.