Neno: "Jika tidak menangkan kami, ya Allah. Kami takut tidak ada yg menyembah-Mu, ya Allah."

Another 1 billion moslems outside Indonesia: "Are we a joke to you?"
 Twitter for Androidms
7,614 4,402
Replying to @romeogadungan :
@romeogadungan Allah : "hmmm keras juga kamu ya human.."

Malaikat : "apakah saya sudah boleh menazab mereka ?"

Setan : "tuhkan bener manusia itu merusak, sini ceban.."
 Twitter for Androidid
457 328

Tweet Engagement Stats

Stats are based upon replies and quotes of this tweet

Engagement Map

Quotes
Replies
Retweets
Trendsmap

Replies and Quotes

Total of 13 replies and 7 quotes found
@romeogadungan Imam mahdi dan dajal : "cuy kita nganggur nih, bumi ancur sendiri nih"

Nabi isa : "woy gua ga jadi turun nih ke bumi, yaelaaa ngapain ke"
 Twitter for Androidid
218 184
@mahes_esa @romeogadungan Lucifer : untung pas disuruh sembah manusia gw ngamau
 Twitter for Androidid
2 5
Me : "tau gitu mening jadi kadal"
 Twitter for Androidid
1 2
@mahes_esa @romeogadungan Setan: "ternyata ada yang lebih setan dari gua ya"
 Twitter for Androidid
0 3
Lanjutkeunn mas馃槄馃槄
 Twitter for Androidid
0 1
@mahes_esa @romeogadungan kenapa harus CEBAN sehh masss 馃槶
 Twitter for Androiden
0 0
@mahes_esa @romeogadungan Anak Alay: ngomongin apa sih ga ngerti gw..(sambil ngupil ama tangan yg satu masuk ke sempak) 馃ぃ馃ぃ
 Twitter for iPhoneid
0 0
@mahes_esa @romeogadungan Self reminder : jangan ngakak... Jangan ngakak... Jangan ngakak... #tapingakak
 Twitter for Androidid
0 0
@mahes_esa @romeogadungan Dark nih kalo dibawa ke ig wkwk
 Twitter for Androidid
0 0
Humorku dangkal banget baca tab reply
 Twitter for iPhoneid
0 0
Over 2 replies and quotes not shown

Retweeters

340 retweeters not shown
Get Full Access Now
Login via Twitter to start your free trial now

Don't have a Twitter account? You can also register via Facebook or Instagram

Existing users can login

Our trial allows access to only the 8 hour timeframe for this page.

A Trendsmap Plus subscription provides full access to all available timeframes

Signup Now