iya ganteng ganteng nyelip kode ya 🙈

sayang banget deh 💜💜💜

#BlackSwanOutNow @BTS_twt
-🍞

Tweet Engagement Stats

Stats are based upon replies and quotes of this tweet

Engagement Map

Quotes
Replies
Retweets
Trendsmap

Replies and Quotes

Total of 17 replies and 0 quotes found
 
In reply to @armyindonesiaa2
Maaf taehyung, dulu kukira kamu mau jadi ayam cemani..
 
In reply to @armyindonesiaa2
Kalo udah dihadapkan sama kode2 dan teori² dr BigHit aku merasa jd orang bodoh, sekolah 15 tahun rasanya jd sia²..🤧🤧🤧 Taehyung.. kamu....... Ah sudahlah..🙃 #BlackSwanOutNow #BlackSwan
 
 
 
In reply to @armyindonesiaa2
Yaoloh masss ngapain disituu? Pulang mass udh mau malemm
 
In reply to @armyindonesiaa2
Mas gantengkuuu😭😭makin sayang sama kamu😭😍😍
 
 
In reply to @armyindonesiaa2
Suami aku, mas pulang
 
In reply to @armyindonesiaa2
ini toh mas yg main PUBG kmrn?
 
 
In reply to @armyindonesiaa2
JK nari di aer2 kmren jg bajunya banyak rumbainya .wkwkkw
 
In reply to @armyindonesiaa2
anak pramuka aja mungkin g bisa menemukan kode bighit:’) apalagi saya:’)
 
In reply to @armyindonesiaa2
Kenapa harus tae yg dijadiin hint comeback? Apakah Tae bakal menunjukkan pesonanya di album ini?🙂🙂🙂
 
In reply to @armyindonesiaa2
alesan kenapa dia pake bulu bulu..
 
 
Over 1 replies and quotes not shown

Retweeters

140 retweeters not shown
Register for Trendsmap Access
Login via Twitter to start your free trial now

Don't have a Twitter account? You can also register via Facebook or Instagram

* Analytics, alert and visualisation tools require additional authorisation
Existing users can login

Our trial allows access to only the 8 hour timeframe for this page.

A Trendsmap Plus subscription provides full access to all available timeframes

Signup Now