HAHAHAHA SEMUA PERANGAI JILAKE ! Kesian kena buli KAWAD 馃ぃ RT kalau korang rasa Bob comel !

Bila member jadi POLIS... pic.twitter.com/chqqfPmlqw
@ZulyadiyShah | 2,888 followers
Replying to @ZulyadiyShah
Kitaorang datang dari Peneng ke Segamat Johor 6jam gerak 4 kereta balik hari nak sambut birthday dia & tamat latihan sahabat kitaorang satu satunya masuk polis! 馃挄 ini tradisi kitaorang sesiapa punya birthday memang kena pukul ! 馃槀 #CabinSquad #Sahabat

Tweet Engagement Stats

Stats are based upon replies and quotes of this tweet

Engagement Map

Quotes
Replies
Retweets
Trendsmap

Replies and Quotes

Total of 3 replies and 27 quotes found
In reply to @ZulyadiyShah
Tanak promote apa2 pun nak minta korang doa kitaorang kekal happy bantu satu sama lain susah senang! Aku kenal depa ni dari 2015 sampai skg, depa semua sahabat dari sekolah rendah bai! 馃挭馃徏馃挴馃槏 Gambar last POLIS PENCEN HAHAHA #RealSahabat pic.twitter.com/xXwN5vftA3
 
I wish I had this kind of friendship
 
Sedih sikit tengok. My brother should become a police already today. But patah tangan before his last interview 馃槩
 
Alhamdulillah terhindar dr culture putrajaya birthday kalini HAHAHAH
 
In reply to @ZulyadiyShah
Jealous nya tengok cara lelaki berkawan
 
Zaman sekolah birthday siapa kena tiang dengan campak dekat kolam
 
Kemas nya polis 馃槉
 
hwa. 鈽癸笍 Hard to find friends like this! must have been thru tgt a lot
 
Nangis siot aku tengok yang ni
 
Sweet do 馃槀 and dorang guna 鈥淎llah selamatkan kamu鈥 bukan 鈥渉appy birthday to you鈥 馃ズ
 
Having friends around you is a bless!
 
aaaaa semoga kekal sampai tua :鈥)))
 
Oh yg ni ke yg nyanyi2 tu. Aku ushaa je tepi jalan hahah. Best doh member camni
 
Bestnyaaaaa ada member cemniiiii 馃槀馃槀
 
bestnyaaaaa haa siapa nak jadi polisss cepatttt ha kau lah weh @ainn_akdi
 
One day if i success , i hope people that i see now will having with me till the day ! Yes ofcourse them !
 
i need this kind of friendship 鉂わ笍
 
 
Boy friendships will never end 馃槆
 
Tetiba rindu kawan kawan lama 馃槗
 
Gais kite buat tradisi kalau birthday sape sape, seme kene cium dia ksksksksk
 
In reply to @ZulyadiyShah
HAHAHAHHAHA comell je 馃槀馃槀馃槀
 
nak rasa kena hentak jugak boleh tak
 
Tiba2 rasa nk nangis tgk video ni hshshshshs
 
 
Seronok tgk org yg bersahabat dari kecik 馃槅
 
Over 4 replies and quotes not shown

Retweeters

256 retweeters not shown
Register for Trendsmap Access
Login via Twitter to start your free trial now

Don't have a Twitter account? You can also register via Facebook or Instagram

* Analytics, alert and visualisation tools require additional authorisation
Existing users can login

Our trial allows access to only the 8 hour timeframe for this page.

A Trendsmap Plus subscription provides full access to all available timeframes

Signup Now