@exoticlizzy | followers
Tweet unavailable : Deleted

Tweet Engagement Stats

Stats are based upon replies and quotes of this tweet

Engagement Map

Quotes
Replies
Retweets
Trendsmap

Replies and Quotes

Total of 148 replies and 94 quotes found
In reply to @exoticlizzy
I want Connor to win but I want these nudes more
 
 
In reply to @exoticlizzy
 
 
 
In reply to @exoticlizzy
We have receipts. You better not backtrack lol
 
Just in case 🤷‍♂️
 
 
 
 
 
Looks like no one is getting nudes then
 
In reply to @exoticlizzy
I better get my nudes then , let’s go cowboy !
 
In reply to @exoticlizzy
might have to switch teams @explorerEli
 
In reply to @exoticlizzy
Couldn’t y’all just root for whoever you want and jus watch porn or sumn why y’all begging for some half grade pics for
 
In reply to @exoticlizzy
Now you can dress up😂😂
 
 
 
Why do these thots never have pictures or art.. walls as bare as their self worth.
 
 
 
In reply to @exoticlizzy
where we watching tho??
 
 
In reply to @exoticlizzy
This is all a scam for replies we all know McGregor gonna win!! Hahaha
 
In reply to @exoticlizzy
Well nobody is getting one then
 
 
 
 
 
 
In reply to @exoticlizzy
Damn she thick......gotta love them thick girls...
 
 
 
In reply to @exoticlizzy
I am a simp yes I am
 
In reply to @exoticlizzy
Can i get em anyway?
 
 
bayan nude atmak için heveslenmiş gibisin ama atamayacaksın...
 
Hoe we ain't getting dem nudes conor fina crush cerrone
 
In reply to @CoachLRJ
@CoachLRJ has been saying this for years.
 
 
 
VIVA LA CERRONE
 
Do this but with the Titans Chiefs game tomorrow.
 
We know thats not happening 🥺
 
In reply to @exoticlizzy
Damn i was going for too
 
In reply to @exoticlizzy
 
 
 
In reply to @exoticlizzy
 
 
In reply to @exoticlizzy
A1 marketing but I know I ain’t getting a pic, so fuck that
 
 
In reply to @exoticlizzy
💦💦💦👅👅👅👅
 
In reply to @exoticlizzy
86 thousand nudes? Lol impossible but I'm game
 
In reply to @exoticlizzy
Definitely retweeting and following!
 
 
In reply to @exoticlizzy
Holding you accountable for this
 
 
In reply to @exoticlizzy
I don’t usually watch fights... but hmmmm 🤡🤓😈
 
In reply to @exoticlizzy
porn is free ladies and gentlemen
 
In reply to @exoticlizzy
 
 
In reply to @exoticlizzy
Wow so delicious. I need you in my life. 🌹
 
In reply to @exoticlizzy
It’s a win win. Either McGregor wins or you get nudes 😂
 
 
 
In reply to @exoticlizzy
 
 
In reply to @exoticlizzy
He will so I hope u keep your word 🙏🙏🙏
 
 
In reply to @exoticlizzy
if so are you really prepared to send out 3k booty pics? cuase if you are send me one first
 
 
In reply to @exoticlizzy
 
 
In reply to @exoticlizzy
Go cowboy 🤠!!!
 
 
In reply to @exoticlizzy
I’m good. Thanks for the offer
 
In reply to @exoticlizzy
Should we worth a giggle. Best of luck
 
 
 
 
In reply to @exoticlizzy
 
In reply to @exoticlizzy
AAAAWWWWW YYYEEEEAAAAAHHHHHH!!! not because of the nudes but because you rooting for Cowboy too!!! 💯👏🔥🤠
 
In reply to @exoticlizzy
Well get prepared to send those nudes
 
 
In reply to @exoticlizzy
Cowboy better WIN regardless mane🐍
 
 
 
In reply to @exoticlizzy
 
In reply to @exoticlizzy
i need too see them now
 
 
In reply to @exoticlizzy
The thirst in me says do it, but the brain says McTapout wins in the first lol
 
In reply to @exoticlizzy
holding you to this
 
 
 
In reply to @exoticlizzy
Cowboy got this
 
In reply to @exoticlizzy
I was so happy, until I got home and remembered this
 
 
In reply to @HunterHybrid
 
Let’s go McGregor
 
Over 142 replies and quotes not shown
Register for Trendsmap Access
Login via Twitter to start your free trial now

Don't have a Twitter account? You can also register via Facebook or Instagram

* Analytics, alert and visualisation tools require additional authorisation
Existing users can login

Our trial allows access to only the 8 hour timeframe for this page.

A Trendsmap Plus subscription provides full access to all available timeframes

Signup Now