In reply to @hazemanhuzir
Aku ni kawan-kawan, kadang teraba mencari jawapan. Pastu frust sendiri. Sebab luar kapasiti. Rupa-rupanya jawapan yg dicari ada dalam rak. Tak buka. Berhabuk. Lepas tu bila frust mula lah salahkan Tuhan. Masalahnya apa effort aku pun untuk mencari jawapanNya? Siapa yg salah?
@hazemanhuzir | 85,187 followers
Replying to @hazemanhuzir
Hidup kita penuh hikmah. Cari hikmah tu. Ia wujud. Ada sebab Al Quran itu milik kita. Ada sebab ustaz ckp Allah sayang kita. Kerana kita disayangi. Allah sayang kita. Tapi malangnya... Kita yang tak sayang diri sendiri.

Tweet Engagement Stats

Stats are based upon replies and quotes of this tweet

Engagement Map

Quotes
Replies
Retweets
Trendsmap

Replies and Quotes

Total of 3 replies and 6 quotes found
In reply to @hazemanhuzir
Salam.. we are honored to have an addition to this tweet by Al Ustaz Al Maulana @AdDien90 himself (Hehe maulana tau) He DMed me to remind us all that this is all mere tools to remind us to fetch our Quran. Memang itu pun niat Haze, untuk kita mencintai Quran. pic.twitter.com/xSsq0nxlsy
 
semoga kita jadikan quran teman karib kita 💓
 
In reply to @hazemanhuzir
Semoga istiqamah dan dipermudahkan segala urusan bang.. tapi nama bff tu ternampak jugak kat replies.. hahaa
 
In reply to @hazemanhuzir
semoga kita sama2 kekal beristiqamah . mat malam bro .
 
tapi malangnya, kita yang tak sayang diri kita sendiri. '(
 
 
Ya. Macam mana kita nak dapatkan hikmah dari alquran. Kalau kita tak nak belajar bahasa dia?. Saya pelik betul ada pihak mempersoalkan kenapa subjek agama panjang vs subjek lain ( sedangkan bahasa Arab tu. Nak di sekalian dengan agama islam. Tak berapa nak tepat.).
 
 
Over 1 replies and quotes not shown

Retweeters

1,039 retweeters not shown
Register for Trendsmap Access
Login via Twitter to start your free trial now

Don't have a Twitter account? You can also register via Facebook or Instagram

* Analytics, alert and visualisation tools require additional authorisation
Existing users can login

Our trial allows access to only the 8 hour timeframe for this page.

A Trendsmap Plus subscription provides full access to all available timeframes

Signup Now