In reply to @JatIkhwan
Siren berbunyi lagi. Briged Al Qassam meneruskan serangan peluru berpandu dari Tebing Gaza menuju Israel selepas waktu berbuka tadi.
@JatIkhwan | 333,826 followers
Replying to @JatIkhwan
Ketika Al Aqsa dalam api, di sebalik tembok pula penceroboh Israel bergembira melihat kebakaran.

Tweet Engagement Stats

Stats are based upon replies and quotes of this tweet

Engagement Map

Quotes
Replies
Retweets
Trendsmap

Replies and Quotes

Total of 30 replies and 431 quotes found
 
قتلهم الله قتلهم الله قتلهم الله!
 
In reply to @JatIkhwan
Semoga Allah melaknat mereka yang sedang bergembira di atas kekejaman yang mereka lakukan
 
cheering over THIS??? fucking terrorists
 
sick, inhumane, monsters
 
they are not people they are animal , allahu rabbi ,
 
LAKNAT KEATAS KAMU ISRAEL! ALLAHU AKBAR
 
How could Israelis be joyful and in celebration over the bombings and fires of Al Asqa mosque?! Over the bloods of fellow human beings on the other side of the wall? Where is humanity in this?
#SavePalestine #SaveSheikhJarrah #SaveAlAqsa
 
Partying while watching our most sacred place being burnt down? I wish nothing but deepest pit of hell for you all. A disgrace to humanity.
 
In reply to @JatIkhwan
Bodoh pakai piring atas kepala
 
ISRAEL IS CELEBRATING WHEN AL AQSA IS ON FIRE. MAY ALLAH PUT THEM IN JAHANNAM REAL SOON #PrayForPalestine #SavePalestine
 
 
laknat mereka ya allah, jangan bersisa satu pun. sumpah rasa mengigil tangan tengok
 
balasan buat mereka cepat atau lambat pasti akan turun juga. Sesungguhnya Allah al-‘Alim. Allah lebih tahu. Allahuakhbar #PrayForPalestine
 
Disgusting. They've lost their humanity since day 1😭
 
semoga bala jatuh ke atas mereka yang laknat ni. ya allah selamatkanlah saudara di palestine 😔🤲🏻 #SavePalestine #SaveSheikhJarrah
 
YaAllah, kau matikanlah semua rakyat Israel 😭 #BoycottIsrael #SavePalestine
 
they're not human. ya allah this is so heartbreaking. may Allah ease everything for our brothers and sisters in palestine
 
Bodoe israel gi mat1 i pray that each one of you rot in hell 😭
 
Why can't the world see how cruel Israel is??? And it's not even a country to start with.. Ya Allah, please save Palestine #PrayForPalestine #SavePalestine
 
Ya Allah, Kau laknatlah mereka yang sedang bergembira di atas kekejaman yang mereka telah lakukan ke atas rakyat Palestin #SaveMasjidAlAqsa
 
Arghh aku bencinya tgok Israel ni 😭😭😭 Ya Allah hapuskan mereka dgn penyakit yg tiada ubat. Yg tiada satu negara pon dpt vaksin penyakit tu. and penyakit tu hanya menyerang mereka. Mati dlm keadaan terseksa sgt2.
 
ISRAEL SO FVCKING DISGUSTING
 
Bom kan je la diorang ni sial la emo pulak aku
 
In reply to @JatIkhwan
Apa la benak sangat diorang ni , happy tengak orang sengsara
 
In reply to @RickySenpai__NG
See this picture and you'll understand why. Oh I'll leave you with this thread as well twitter.com/JatIkhwan/stat… pic.twitter.com/maIFds72bv
 
They are cheering... It wasn't about religion. It's about humanity. Fuck Israel. That's not their land. They're fucking comer.
 
THEY ARE FUCKING SICK IN THE HEAD I SWEAR TO GOD LITERAL ANIMALS
 
In reply to @JatIkhwan
Semoga diorg ni semua kena covid lepastu mati
 
Ya Allah laknatlah mereka 😭
 
Semoga Allah melaknat dan menghumban mereka dalam neraka paling panas. Allahu, jijik sangat. Bergembira atas penderitaan orang
 
Semoga Allah memberi balasan pada waktu yang tepat dan balasan yang beribu kali ganda lebih kejam! Amiinn
 
 
Tak sure laa betul ke tidak sebab aku ada baca kalau runtuhnya masjid al-Aqsa, petanda dunia akan berakhir
 
Ya Allah selamatkan bumi palestine this is so heartbreaking to just see and couldnt do anything😭
 
Yahudi yang dilaknat Allah, kalian bergembira lah ketika ini. Tunggu lah saat kalian akan merayu merintih untuk diberi belas ihsan.

Kalian memang kaum yang paling dilaknat dan bangsa penipu! Moga kehancuran buat semuda2 makhluk hingga setua2 makhluk YAHUDI!
 
 
Mati laknat dorang ni
 
Semoga Allah melaknat mereka dan barisan politik malaysia yg menganiaya rakyat
 
High time the world realizes Israel is a terrorist state Seeing Israelis celebrating as fire broke out at Al Aqsa shows clearly what intentions these people hold
#SaveAlAqsa #SaveSheikhJarrah #SavePalestine
twitter.com/JatIkhwan/stat…
 
 
They're ce-celebrating..?? Kau tunggu je Allah Maha Kuat tau jangan main-main ya😭😭
 
They celebrating.... I hope they rot in hell
 
In reply to @JatIkhwan
Kenapa dia tak attack yang dekat ni ya? Allah maha besar
 
Ya Allah kau selamatkanlah bumi Palestin dan Masjid Al Aqsa🤲🤲
#SavePalestine #SaveSheikhJarrah
#AlAqsaUnderAttack
 
 
Laknat Allah ke atas kamu semua!
 
who's the real terrorists now? you can judge it #AlAqsaUnderAttack
 
 
stupid 😭😭😭😭😭😭😭
 
 
bener2 biadab tuh orang2
 
ya allah 😭😭😭😭
 
astagfirullah.. :(
 
 
Ya Robbi😭😭😭
 
Allahuakbar. Sumpah, liat ini sakit banget
 
Sesuai ni di bom satu kali
 
semoga kaum mu dihitung dengan sewajarnya oleh-Nya
 
 
allahuakbar 💔💔💔
 
 
tw // bombing, fire

SERIOUSLY??? this is heartbreaking yall dont deserve to live at all
 
Allahuakbar 💔💔💔💔
 
Caka lek lek jak sidak tok gembira 😭
 
kejamnya mereka ya Allah 😭😭😭
 
 
 
 
 
 
Semoga semua bangsa2 ni dilaknat!!
 
Astafirughllah. Kejam sungguh bangsa ini 😔😔
 
they are not human. I can't take this anymore
 
Kalau dapat lempang yg sekor tadi tu pun sodap! Anak haram betul.
 
 
 
 
 
manusia ke bukan manusia ni 😔😔😔😭😭😭😭
 
 
ya Allah... where is their humanity...
 
Over 379 replies and quotes not shown

Retweeters

4,555 retweeters not shown
Free access is provided to the 8 hour timeframe for this page.

A Trendsmap Explore subscription provides full access to all available timeframes

Find out more

This account is already logged in to Trendsmap.
Your subscription allows access for one user. If you require access for more users, you can create additional subscriptions.
Please Contact us if you are interested in discussing discounts for 3+ users for your organisation, or have any other queries.