Ika Natassa
@ikanatassa | 93,964 followers
For things that are left unsaid and hopes that are stranded
For those who cherish the past long after they have chosen a different path
And for those have found the one and yet nothing can be done

This is your story.
#AntologiRasa, February 14th 2019, only at cinemas.
219 191

Tweet Engagement Stats

Stats are based upon replies and quotes of this tweet

Engagement Map

Quotes
Replies
Retweets
Trendsmap

Replies and Quotes

Total of 14 replies and 23 quotes found
Kalau kata R.A. Kartini habis gelap terbitlah terang
Lah gua habis KKN kelar terbitlah Antologi Rasa

Can't wait for February
Nonton bareng yuk
6 7
@ikanatassa Aku baca Antologi Rasa dari 2011. Cover lama. Masih menjadi novel favorit yang ku baca berulang ketika patah hati. Dan ini akan tayang sehari setelah aku ulang tahun, sudah mikir akan nonton dengan siapa. Rully ku udah gak ada. 😂
1 0
@ikanatassa (( ...and for those have found the one and yet nothing can be done))
1 0
Huhuhu ga sabar sih di film-in jadi kaya gimana
0 1
@ikanatassa Kak, nanti bakal ada nobar premiere pembaca kayak pas CE ga?
0 0
@ikanatassa Kuatkan hamba yawlaa 😭😭
0 0
@ikanatassa Ditakdirkan untuk membuat aku patah hati bgt gaksih kenapa harus 14 feb ya😭😭
0 0
KA IKAAA KU TERHARU😭😭😭
0 0
AYEEEEEEEEEE
Sudah tak terhitung berapa kali ku baca buku ini kak
0 0
Ga sabar nonton haris!! Pertama baca novel ini pas sma kelas 3. See you soon haris risjad 🌸🌸
  · Twitter Web App · en
0 0
Tahun depan jadi nonton F1 nih.
0 0
… for those who have found the one and yet nothing can be done…

Bahkan trailernya belum rilis aja udah baper. Apa kabar 14 Februari nanti. 😌
0 0
💜😔💜😔💜😔💜😔💜
0 0
Yuhuuuuuu💃💃💃
0 0
dari awal baca antalogi rasa, dalam bayanganku ruli ya herjunot, ternyata beneran😭😭😭😭 harus banget nonton ini
0 0
❤️❤️❤️
0 0
Over 12 replies and quotes not shown

Retweeters

148 retweeters not shown
Get Full Access Now
Login via Twitter to start your free trial now

Don't have a Twitter account? You can also register via Facebook or Instagram

Existing users can login

Our trial allows access to only the 8 hour timeframe for this page.

A Trendsmap Plus subscription provides full access to all available timeframes

Signup Now