We’re in the car and Grayson’s freaking out saying he’s too hot and keeps sticking his head out the window.. he doesn’t realize I put his seat heater on😭💀
12,506 83,368

Tweet Engagements

Quotes
Replies
Retweets
Trendsmap
Total of 1,840 replies and 171 quotes found
@EthanDolan Wow king of pranks! You got him good
420 5,666
@EthanDolan FOLLOW EVERYONE THAT LIKES THIS
42 727
@EthanDolan follow everyone who likes this!!
44 655
✌🏼 Ethan's Still A Bitch ✌🏼
@EthanDolan Fuckin bully
4 122
@EthanDolan Being 20 minutes older and getting to torture someone who looks like you must be heaven.
5 90
@EthanDolan Woah Ethan ur so smart we love a smart man
1 53
@EthanDolan ask him if he’s a baker cause his buns are hot
3 41
@EthanDolan YES!! 😂😂👏🏽 I did this to my friend in the summer ☠️ I noticed when she started to shift uncontrollably in her seat for awhile before she turned to me and was like “Hope was is my ass on fire.” I SCREAMED 😂😂
3 22
@EthanDolan Wear that scary mask again and see if he'll notice it this time
  · Twitter Lite · en
0 25
@EthanDolan listen can you drive the car ur so hot when you driving
0 24
@EthanDolan Me waiting for Grayson to respond so you can delete yet another tweet🙂
4 17
@EthanDolan at least his butt is as warm as his heart now
0 21
@EthanDolan ok noah fence but its ur fault if something happens bc he is sticking his head out of the window while driving
0 21
@EthanDolan stop bullying him. all he did was try to make u a breakfast milkshake and then u go and try to overheat him
1 15
@EthanDolan Omg..this same thing has happened to me before. I was like why is my ass sweating so bad...lol.
  · Twitter Lite · en
2 12
@EthanDolan Please stop trying to make you're brother hotter than he already is. I physically can't handle that.
1 12
@EthanDolan But he is hot😏😏😏
1 10
@EthanDolan And as soon as Gray checks Twitter he's gonna punch you...😨
0 11
Ems❣//E&G💜💙//PINNED TWEET💚
@EthanDolan If his butt is thicker than yours so deal with it
1 8
@EthanDolan @_dolansbaby GRAYSON AND ETHAN DOLAN IS ONLINE

I'm sending 10 tweets to ETH and 25 gray and asking him to follow faster dolan fans to win
2 6
@EthanDolan But for real this is something I would do 😹😹
1 6
i didnt get the notification for this im mad
0 7
leave grayson alone omg stop bullying him
1 5
@EthanDolan wouldn’t he be able to relize he ass is hot ? so dumb
0 5
@EthanDolan OMG!!!IS HE OK ....IM GONA CRY IF HE IS'T GOOD😭😭😭💘❤️
2 2
⚓️ 𝒜𝓁𝑒𝓍 ♥‘𝓈 𝐿𝓊𝓀𝑒 ⚓️
@EthanDolan Bahahahaha! You are so evil E! 🙈💜😈😂😂😂😂
GIF
2 2
@EthanDolan his butt must be really warm probably feels like he shit his pants
0 4
i know you like it i know you love it
@EthanDolan So......turn it off before you guys crash
0 4
@EthanDolan Papi hi
How you doing?
Hey so listen....
I'm broke as hell, like broooooke
It's laughable my account.

Anyways, papi chulo, just do a merch giveaway ♡ por.favor?
Te amo
  · Twitter Lite · en
1 2
@EthanDolan YOU ARE A FREAKING SAVAGE SWEAR DOWN
1 2
@EthanDolan Y did u do that Ethan what did he do to u 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
1 2
No hate but this sounds so fake wtf 😓
1 2
@EthanDolan you’re the cutest person in the world no offense
0 3
@EthanDolan HAHAHA someone did that to me once and I thought I pissed myself😂😫
1 1
@EthanDolan Haha the best thing i have ever heard😂😂😂😂
1 1
@EthanDolan Hahaha😂😂 then tell him
1 1
@EthanDolan Was This heater you if you know what I mean 😏.........hmu 🤙🏼
1 1
@EthanDolan @GraysonDolan just wait till gray finds out💀
  · Twitter for iPad · en
1 1
@EthanDolan dirt in my head😂😂💜💜
1 1
@EthanDolan WTF???is he ok!????😳❤️😭
1 1
@EthanDolan GRAYSON IS ONE THICC BIH
1 1
@EthanDolan snAPCHAT IT IDIOT
0 2
@EthanDolan honestly both of you can be so stupid sometimes i don’t actually understand i still love you both tho ♥️😂
0 2
Over 1,913 replies and quotes not shown

Retweeters

12,386 retweeters not shown
Get Full Access Now
  • Register for a free 1 week trial.
  • No credit card required, takes seconds.
  • Access all standard features.
  • Detailed analytics, stunning visualisations and more.
  • After trial, pricing starts at just $25
Simply login via your preferred social media account :

Existing users, please login :

Our trial allows access to only the 8 hour timeframe for this page.

A Trendsmap Plus subscription provides full access to all available timeframes

Signup Now